Hotel Thoman **

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Hotel Thoman in het Nederlands

Kitty, 11-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Oostenrijk,en we hebben het er heerlijk gehad.De eigenaren Herbert en Brigitte zijn zeer behulpzaam en heel vriendelijk.

Het onbijt stelt niet zo heel veel voor, maar is wel goed kaiser broodjes,ham,kaas en zelfgemaakte marmalade en koffie of thee en jus'd'orange.Het hotel ligt prachtig op een berg dus aan uitzicht geen probleem.Vergeet in de winterperiode de sneeuwkettingen niet want zonder kom je de berg niet op.

Wij kunnen maar 1 minpuntje zeggen en dat is: dat je niet in dit pensionnetje mag roken dus daar sta met min 10 op je balkon te roken.

Wij vonden het er heerlijk en Saalbach Hinterglemm is natuurlijk een fantasties ski gebied.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thoman in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thoman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thoman scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.