Beoordelingen Chalet Stoefelknoeg

Stoefelknoeg
41 beoordelingen
Beoordelingen Chalet Stoefelknoeg
Kollingweg, 5754, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Stoefelknoeg in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Stoefelknoeg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Chalet Stoefelknoeg scoort een 9,6 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Stoefelknoeg in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Stoefelknoeg, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Chalet Stoefelknoeg de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Chalet Stoefelknoeg vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Chalet Stoefelknoeg met andere accommodaties in Saalbach / Hinterglemm / Leogang.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

39 beoordelingen over Stoefelknoeg

41 beoordelingen
9,5
9,3
9,7
9,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Fantastische plek!"vertalen
missnaomiester
10,0

16-03-2014 Chalet Stoefelknoeg is een fantastisch mooie accommodatie met een goede ligging tov de pistes. Als er voldoende sneeuw ligt kun je bijna naar binnen skien en om op de piste te komen, loop je 50 meter en ski je zo naar beneden waar je de keuze hebt uit 2 gondels.

Het chalet ligt aan een rustige weg met een grote wei voor de deur waar je met kinderen lekker in de sneeuw kunt spelen. Het dorp Hinterglemm is vlakbij; 5 minuutjes met de auto of taxi (busje voor 10/15 euro).

Het huis is ontzettend groot, schoon en smaakvol ingericht. Door de split level indeling kun je je altijd wel even ergens terugtrekken. Ook als je met een grote groep bent. Daarnaast zijn er 2 enorme (overdekte) balkons waar je heerlijk kunt zitten met zijn allen.

Daarnaast serveert Derco een fan-tast-tisch driegangen diner elke avond, echt ontzettend lekker (ook vega!). Gita & Derco en hun dochter Ivana zijn enorm gastvrij, vriendelijk en servicegericht. Wij komen weer, wellicht in jullie nieuwe hotel in Saalbach!

Met partner, Juni 2013
"Geweldige vakantie"vertalen
Mieke en John
10,0

26-06-2013 We zijn hier naar toegekomen om een week in de bergen te wandelen. We geven de voorkeur aan kleinschaligheid, rust en goed (voorbereid) eten. Bij voorkeur biologisch. Via internet zijn bij dit pension terecht gekomen. .
We hebben een fantastische week gehad. We hebben elke dag kunnen wandelen. En er zijn mogelijkheden te over. Er is keuze uit 400 kilometer fraaie wandelroutes. En wat het zo bijzonder heeft gemaakt was de gastvrijheid en zorg. Heel bijzonder: en op maat toegesneden. Een goed ontbijt en elke dag een verrassend en goed smakend drie gangen diner! Grote klasse. Zeker omdat er voor ons vegetarisch werd gekookt.
De gemeenschappelijke wandeling naar een berghut met picknick zullen we niet gauw vergeten: ontspannen. Dat is waar vakantie voor is bedoeld. Op een leuke wijze zijn we deelgenoot geworden van vijf jaar ervaring van Nederlanders in Oostenrijk. We kunnen Derco en Gitta als gastheer en gastvrouw (Stoefelknoeg) in de zomer voor een wandelvakantie zeker aanbevelen.

Met vrienden, Mrt. 2013
"Pure gastvrijheid op n toplocatie"vertalen
Robert
9,0

31-03-2013 Vanaf aankomst t/m vertrek doen de mensen van chalet Stoefelknoeg alles om je een super vakantie te bezorgen. Leuke tips, goed eten, korting bij de ski verhuur, alles lijkt mogelijk. Het appartement is leuk ingericht en ligt pal aan de piste, vlakbij 2 grote skiliften. Zo sta je na je uitgebreide ontbijt binnen no time bovenaan de bergen.

Fantastische wintersport gehad in Hinterglemm, voor een groot deel door de goede verzorging bij Stoefelknoeg. Hier komen we nog eens terug!

Met vrienden, Mrt. 2013
"Mooi ruim chalet aan de piste met heerlijk eten"vertalen
willie
10,0

10-03-2013 Een zeer ruim, zeer schoon chalet. Je bindt je ski's naast de deur onder en stapt zo de piste op. Het chalet biedt veel ruimte, keuken is compleet, je kunt met ruim15 personen aan een grote vierkante tafel eten. Het ontbijt is uitgebreid, verse warme broodjes en streekproducten. Het 3 gangen diner is geweldig. Derco weet creatieve gerechten op tafel te zetten. Met enthousiasme gaat hij aan de slag met verzoekjes en weet je steeds weer te verrassen. Koken doen ze in een apart deel van het huis en komen het op de gewenste tijd in je chalet serveren. Zo behoudt je je privacy in huis. Derco en Gita zijn zeer gastvrij, vriendelijk, staan voor je klaar en kennen t gebied. Ook heerlijk; eigen sauna met lekkere geurtjes, een veelheid aan NL films en boeken, 2 tv's met BVN ontvangst, een ruim balkon met eettafel, 2 bankjes, salontafel. Een eigen skiberging met verwarmd rek voor de schoenen, slofjes, douche/shampoo, gratis wifi. Drank en kleine snacks aanwezig tegen redelijke prijzen. Top!

Met oudere kinderen, Feb. 2013
"Weer een superweek!!!"vertalen
hesther van voorthu...
10,0

09-03-2013 Voor de 4e keer een geweldige week in Chalet Stoefelknoeg en ook meteen weer voor volgend jaar geboekt. Met onze groep van 13 personen genieten we van het geweldige huis en de ligging aan de piste. Ook is de geweldige verzorging van Gitta en Derco weer top, heerlijk eten en veel gezelligheid. Het huis laat ook niets te wensen over, sauna, openhaard, tv en genoeg ruimte voor iedereen. Dit is een echte aanrader, kan niet wachten tot volgend jaar

Met vrienden, Feb. 2013
"Geweldig chalet!"vertalen
EJ
10,0

13-02-2013 Wij hebben dit chalet met 10 personen voor een week gehuurd, Vanwege onze onvoorspelbare dagindeling hadden we dit gedaan op basis van zelfverzorging, en hier is het chalet ook zeker geschikt voor, het chalet is schoon, en voorzien van alle gemakken. Ook de Nederlandse eigenaren zijn relaxt, hebben aan alles gedacht, en kunnen je veel tips geven over de omgeving. Zelfs toen we op de laatste dag vroegen of ze toch nog een keer voor ons wilden koken was dit geen enkel probleem en stond er s avonds keurig een 3 gangen-menu voor ons gereed...
Omdat er in de week dat wij er verbleven ruim veel sneeuw lag, konden we ons board soms bij de voordeur al onderbinden, of moesten we hooguit 100m lopen naar de piste, Ideaal chalet dus!

Met een groep, 2013
"Prachtig chalet!"vertalen
Mieke van Wieringen
10,0

15-01-2013 De foto's op de website doen het huis geen eer aan. Deze splitlevel woning is heerlijk ruim, enorm gezellig ingericht en heeft een ruime goed uitgeruste keuken. Wij misten alleen een lekkere plofbank. Er is een open haard, het hout mag je vrij pakken, een mooi ruim balkon en een verwarmde skiberging met een bankje zodat je makkelijk je schoenen aan en uit kunt doen. De eigenaren zijn gastvrij, makkelijk en behulpzaam. Wij huurden het huis zonder catering. Met 50 stappen sta je op de piste en weer 50 meter lager kun je kiezen uit 2 gondels die direct toegang geven tot het skigebied van Saalbach/Hinterglemm. De slaapkamers zijn ruim, 2 badkamers zijn klein en 1 heel groot. de 4e " badkamer" is de luxe douche bij de sauna en een aparte toilet met wastafeltje. Met kerst is het huis in kerstsfeer gebracht. In de omgeving zijn geen winkels, daarvoor heb je de auto nodig.

Met een groep, Dec. 2012
"Zo weer... Echt geweldig"vertalen
Linda van den berg
10,0

04-01-2013 Chalet Stoefelknoef een geweldig chalet direct aan de piste. Waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Heerlijk divers eten, uitgebreid ontbijt, en dat alles in een prachtige entourage. Een absolute aanrader voor iedereen. Wij waren met 11 personen, en hadden voldoende privacy en hebben ons erg vermaakt met dank aan Derko, Gita, Ivana en Diezel

Met partner, Aug. 2012
"Geweldige wandelweek in Oostenrijk Hinterglemm"vertalen
Ed Reus
8,0

13-08-2012 Chalet Stoefelknoeg is gelegen vlakbij Hinterglem in Oostenrijk. Midden in het Glemtal waar veel wandelmogelijkheden zijn.
Wij zijn er 1 week geweest. Het chalet is zeer ruim en heeft 3 slaapkamers. In de zomer worden de kamers apart verhuurd. Er zijn dus ook andere gasten aanwezig. Wij hadden de grote slaapkamer met een hele grote luxe badkamer. De andere kamers waren verhuurd aan 4 dames uit Belgie. Dit klikte meteen.
Derco en Gita hebben ons heel erg verwend. Elke ochtend kregen we een geweldig ontbijt en elke avond kookte Gita of Derco een geweldig diner. Alles kon in overleg geregeld en afgesproken worden. Het arrangement was ook inclusief een begeleide wandeling. Deze werd door Derco gedaan en hiervoor was een perfecte lunch geregeld in een chalet midden in de bergen.
We hebben zelfs een kookworkshop gehad waarbij we heerlijke forellen hebben gemaakt.
Chalet Stoefelknoeg geeft alle service die je van een hotel kunt verwachten maar wel in een huiselijke sfeer.

Met partner, 2012
"Fantatische plek om op adem te komen"vertalen
Trudy Keizer
8,0

25-07-2012 Mooi en modern chalet. Lieve beheerders, willen alles voor je doen. Super lekker eten, alle dagen een grote verrassing. Kok is is echt een liefhebber, zijn vrouw erg gastvrij. Heerlijke plek om van daaruit te gaan wandelen.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?