Appartement Silian ***

8 reviews over Appartement Silian in het Nederlands

zeker weer!!!!! aanrader

pdb, 17-2-2013

van 1feb tot 8 feb geweest

een echte aanrader bushalte op loopafstand!!!!!

hele nette kamer je kan tot de bushalte skieen!

net ontbijt alles aanwezig

hinterglem 15 min lopen of taxi 10€

je kan ook vanaf de overkant met sleeplift al naar boven en ben je zo in hinterglem!!!

dus niet twijfeln maar doen!

Gereisd met partner in februari 2013

Niet goed bevallen!

Laura, 27-1-2013
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ik verbleef met een groep vinden in het dit hotel/appartement. De vrouw des huizes was behoorlijk onvriendelijk net als het kamermeisje. Een ei bij het ontbijt kost 1 euro! Vaak waren dingen bij het ontbijt op waarna we zelf konden gaan zoeken naar iemand die dat ging aanvullen. Je mocht verder niet in de ontbijtzaal zitten en het verblijf in de huisbar mag alleen als er ook wat te drinken neemt anders kost het je tien euro. Wij hebben op de dag van vertrek onze spullen even gestald in het hotel aangezien de trein pas in de avond vertrok, dit werd niet op prijs gesteld. Ze waren zelfs kwaad! Het hotel ligt op redelijke afstand van de pistes, je moet wel even de skibus pakken. De kamers waren over het algemeen wel goed, alhoewel de kamer waar ik in zat erg klein was.

Totale indruk is absoluut niet positief, mensen waren absoluut niet klantvriendelijk!

Gereisd met vrienden in januari 2013
    ?

Mooi pension

Sanne, 8-5-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Pension was netjes en verzorgt en heeft een goed ontbijt. Saalbach heeft een mooie skipistes en natuurlijk apres-ski. Wij hebben ons uitermate vermaakt, zeker de moeite waard.
    Gereisd met vrienden in februari 2012

Prima onderkomen

Marco, 7-5-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

Skien in Saalbach/Hinterglemm is fantastisch! Pension Sillian bleek een prima overnachtingsadres op slechts enkele minuten van de piste. De kamers waren netjes, de eigenaren vriendelijk en 's avonds een verdiend potje bier in de huisbar.
      Gereisd met partner in februari 2012

prima pension

Herman, 1-5-2012
      • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een fijne wintersportvakantie gehad. Het pension was netjes.

's morgens een goed ontbijt. De ligging ten opzichte van de skilift, is voor ons prima, slechts 5 minuten lopen. Na het skiën nog even bijkomen in de sauna. Precies zoals ik een vakantie voor me zie.

Gereisd met partner in februari 2012

Helemaal prima, wij komen zeker terug

Fam. Meijer, 16-4-2012
      • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een heerlijke week gehad, prima appartement, voldoende sneeuw en gezellige après ski in de huisbar en in Saalbach zelf.
      Gereisd met partner in januari 2012

Gezellig pension

Tom, 12-4-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

Saalbach is altijd gezellig! Super groot skidbied en veel leuke apres-ski :) Prima pension voor de prijs
      Gereisd met vrienden in februari 2012

Goede uitvalsbasis voor een week wintersport

R. de Jong, 11-4-2012
      • Ligging t.o.v. pistes7

Voor wintersportliefhebbers is Saalbach de perfecte locatie, met Silian als ideale uitvalsbasis voor een week skiën. Pension Silian heeft nette, comfortabele kamers met alle voorzieningen die je nodig hebt. Na een dag actief bezig te zijn is het ook erg lekker dat je van de sauna gebruik kan maken.
      Gereisd met partner in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Silian*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silian in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silian scoort een 7.6 uit 10 op basis van 8 reviews.