8,7

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Salzburgerhof Leogang**** bij :

41 reviews over Hotel Salzburgerhof Leogang in het Nederlands

Genieten

Fam. van den Brand, 6-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel, goede kamer, speelruimte voor kinderen en uitgebreide lunch en diner.
Gereisd familie in februari 2015

Prima Hotel, super ligging!

Barry, 29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goede en vriendelijke receptie, je kunt alles vragen en ze proberen je echt met alles te helpen. De ligging, direct aan de lift is echt super.

Het ontbijtbuffet is met een kok die verse eieren voor je bakt. Het is wel het eerste hotel wat ik in 30 jaar Oostenrijk heb ervaren die zachte kaiserbroodjes serveert. Vreemd en niet lekker.

Het avondeten was goed van kwaliteit en de kinderen hadden een keuzebuffet. Het enig zeer grote nadeel was de temperatuur in het restaurant. het was er zeer warm en dus onaangenaam om te eten. We lieten de 5 gangen maar zo snel mogelijk achter elkaar komen zodat we op een uur en een kwartier weer weg waren. Erg jammer.

Voor de rest een prima hotel met schone kamers.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie pistes en goed hotel

heer de Jong, 8-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren met een gezelschap van 9 personen in de Salburgerhof voor 4 dagen op het einde van het wintersport seizoen. De ligging van het hotel is perfect je kunt bijna rechtstreeks uit je hotel kamer de bergbaan inwandelen. De service in het hotel is echt super van het eten tot aan de wellness is echt alles tot in de puntjes geregeld.
Gereisd met vrienden in maart 2015

Tophotel!

Liekz, 21-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top hotel! Heerlijk eten. Er wordt gebruik gemaakt van biologisch eten en verse producten uit de omgeving. Diner is 6 gangen en is super! Vriendelijke bediening en je krijgt je eigen tafel voor de hele vakantie toegewezen. Gezellige eetgelegenheid.Bij volpension is er ook een heerlijk ontbijt en lunch en 's middags nog gebak met koffie. Hotel en kamers zijn schoon, worden dagelijks schoongemaakt en niet even snel gepoetst. Je kan gebruik maken van het verwarmde zwembad buiten, de sauna's en het bubbelbad en fitnessruimte. Vanuit het hotel zijn er aktiviteiten te doen, maar je kan zelf ook genoeg doen in de omgeving. De skilift is direct achter het hotel. Je kan leuk hiken bovenop de berg of in de omgeving. Er is ook een mountainbike park waar je les kan volgen, zag er super uit. Gaan we volgend jaar doen. Ook achter het hotel, alles op loopafstand (2 min.)

Ook de grossglockner is snel bereikbaar, evenals Salzburg. Zelfs met heel veel regen hebben wij ons super vermaakt !

Gereisd familie in augustus 2014

klantgericht personeel, prettige ambiance

mevrouw Calkhoven, 6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt tegenover de gondellift. Vanuit het skiruim hoef je alleen maar de straat over teteken. Ideaal!
Gereisd familie in februari 2012

Top locatie direct aan de gondel/pise!

M&G K., 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben ons hiet thuis gevoeld. Hele mooie ruime kamer. Apparte slaap - woon en kinder kamer( kinderkamer zat wel glas in de deur en keek je de woonkamer in). Wifi kon niet op de slaapkamer, wel in de lobby. Het eten was super!! Verse jus bij het ontbijt onbeperkt. Ik heb een glutenvrij dieet, hoefde ik niet te vertellen ze maakte alles naar mijn wens. Dat zegt genoeg! Fijn een aanrader als je naar leogang wil.
Gereisd met partner in maart 2013

heerlijk hotel

kuipers, 2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met kerst in dit hotel geweest en sliepen in twee 2 persoonskamers, die elke dag werden schoon gemaakt. De kamers in de steinleo zijn anders dan in de holzleo, wel met mooie douche en heerlijke bedden. Ontbijt en overige eten is geweldig. Het hotel ligt wel buiten het dorpje leogang. Als je hier vanuit naar Hinterglemm wilt skiën let dan op de tijd, dat je op tijd weer terug kunt komen. De wellness is ook erg aangenaam. Wij maakten gebruik van de wellness in de steinleo en de fitness plus welness in de holzleo zijn ook prachtig met geweldig uitzicht.
Gereisd familie in december 2012

prachtig

w_wolf9, 23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

schitterend hotel goede service ook savond leuk kunnen vermaken
Gereisd met vrienden in januari 2012

Dit is een super hotel!!

Willemien, 26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week in dit hotel geweest. Geboekt via touroperator (in vergelijking met anderen touroperators echt goedkoop!!), waarover we zeer goed te spreken zijn. Twee weken voor de vakantie geboekt, prima geregeld. In het hotel aangekomen ondervinden we een super relax-oord. Perfecte kamers, fijne badkamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Na een dag heerlijk skieen in een prachtig gebied (200 km) wat tegenover het hotel begint (paar stappen lopen en je zit in de gondel) is het heerlijk relaxen in het zwembad, bubbelbad, sauna's en stoomcabines. Daarna perfect geregeld 6 gangen menu. En houd je niet van culinair? Dan kun je zelfs een wiener snitzel und pommes krijgen. Dit alles voor een mooie prijs bij touroperator incl. skipas. Kortom...een vakantie om niet te vergeten dankzij Salzburgerhof!!
Gereisd met vrienden in maart 2012
?

Een aanrader!

Karl, 10-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer verzorgde accomodatie meteen bij de Asitz gondelbahn. Het personeel is erg servicegericht en geen enkele moeite is teveel. Het eten is iedere avond weer een culinaire belevenis qua smaak en afwisseling. De kamers zijn prima, recent zijn de kamers in het oude gedeelte (steinleo) gemoderniseerd en hebben nu een grote inloopdouche ipv een bad. De kamers in het nieuwe gedeelte (holzleo) zijn fantastisch qua design en comfort. De sauna (steinleo) en het buitenzwembad zijn toegankelijk voor kinderen, wie dat niet wil en rust wenst gaat naar de sauna in het nieuwe gedeelte (holzleo) .Salzburgerhof is een aanrader dus!
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof Leogang in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof Leogang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salzburgerhof Leogang scoort een 8.68 uit 10 op basis van 43 reviews.