Beoordelingen Hotel Salzburgerhof Leogang****

Salzburgerhof Leogang****
39 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Salzburgerhof Leogang****
Sonnberg 170, A-5771, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof Leogang**** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof Leogang**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Salzburgerhof Leogang scoort een 8,8 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof Leogang**** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof Leogang****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Salzburgerhof Leogang**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Hotel Salzburgerhof Leogang**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Salzburgerhof Leogang**** met andere accommodaties in Saalbach / Hinterglemm / Leogang.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 beoordelingen over Salzburgerhof Leogang****

39 beoordelingen
8,4
8,6
8,3
9,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2013
"Top locatie direct aan de gondel/pise!"vertalen
M&G K.
10,0

03-03-2013 We hebben ons hiet thuis gevoeld. Hele mooie ruime kamer. Apparte slaap - woon en kinder kamer( kinderkamer zat wel glas in de deur en keek je de woonkamer in). Wifi kon niet op de slaapkamer, wel in de lobby. Het eten was super!! Verse jus bij het ontbijt onbeperkt. Ik heb een glutenvrij dieet, hoefde ik niet te vertellen ze maakte alles naar mijn wens. Dat zegt genoeg! Fijn een aanrader als je naar leogang wil.

met oudere kinderen, Dec. 2012
"Heerlijk hotel"vertalen
kuipers
7,0
10,0

02-01-2013 Wij zijn met kerst in dit hotel geweest en sliepen in twee 2 persoonskamers, die elke dag werden schoon gemaakt. De kamers in de steinleo zijn anders dan in de holzleo, wel met mooie douche en heerlijke bedden. Ontbijt en overige eten is geweldig. Het hotel ligt wel buiten het dorpje leogang. Als je hier vanuit naar Hinterglemm wilt skiën let dan op de tijd, dat je op tijd weer terug kunt komen. De wellness is ook erg aangenaam. Wij maakten gebruik van de wellness in de steinleo en de fitness plus welness in de holzleo zijn ook prachtig met geweldig uitzicht.

met vrienden, Mrt. 2012
"Dit is een super hotel!!"vertalen
Willemien
10,0

26-03-2012 Afgelopen week in dit hotel geweest. Geboekt via touroperator (in vergelijking met anderen touroperators echt goedkoop!!), waarover we zeer goed te spreken zijn. Twee weken voor de vakantie geboekt, prima geregeld. In het hotel aangekomen ondervinden we een super relax-oord. Perfecte kamers, fijne badkamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Na een dag heerlijk skieen in een prachtig gebied (200 km) wat tegenover het hotel begint (paar stappen lopen en je zit in de gondel) is het heerlijk relaxen in het zwembad, bubbelbad, sauna's en stoomcabines. Daarna perfect geregeld 6 gangen menu. En houd je niet van culinair? Dan kun je zelfs een wiener snitzel und pommes krijgen. Dit alles voor een mooie prijs bij touroperator incl. skipas. Kortom...een vakantie om niet te vergeten dankzij Salzburgerhof!!

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Klantgericht personeel, prettige ambiance"vertalen
mevrouw Calkhoven
9,0

06-03-2013 Hotel ligt tegenover de gondellift. Vanuit het skiruim hoef je alleen maar de straat over teteken. Ideaal!

met jonge kinderen, Jan. 2012
"Een aanrader!"vertalen
Karl
10,0

10-03-2012 Zeer verzorgde accomodatie meteen bij de Asitz gondelbahn. Het personeel is erg servicegericht en geen enkele moeite is teveel. Het eten is iedere avond weer een culinaire belevenis qua smaak en afwisseling. De kamers zijn prima, recent zijn de kamers in het oude gedeelte (steinleo) gemoderniseerd en hebben nu een grote inloopdouche ipv een bad. De kamers in het nieuwe gedeelte (holzleo) zijn fantastisch qua design en comfort. De sauna (steinleo) en het buitenzwembad zijn toegankelijk voor kinderen, wie dat niet wil en rust wenst gaat naar de sauna in het nieuwe gedeelte (holzleo) .Salzburgerhof is een aanrader dus!

met vrienden, Jan. 2012

met partner, Juni 2011
"Alles was werkelijk perfect."vertalen
Mw Van Zelst
9,0

30-06-2011 We zaten in Salzburgerhof in Leogang. De wandeltochten waren erg mooi en goed georganiseerd. Andrea is een heel goede gids, onze complimenten!
We hadden een bike van het hotel en daar zat geen bel op, maar het waren wel goede fietsen!

met jonge kinderen, Feb. 2011
"Geweldige wintersport vakantie!"vertalen
Mieke
10,0

02-03-2011 Wij zijn nu voor de 10e keer in dit hotel geweest en nog steeds erg tevreden. Het hotel heeft een opfrisbeurt gehad en er is een heel stuk bijgebouwd, het ziet er prachtig uit! Wij waren met 4 kinderen in alle leeftijden en ze hebben zich uitstekend vermaakt! Het eten is er ook enorm op vooruit gegaan, er wordt een hoop aandacht aan besteedt. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug!

met een groep, Jan. 2011
"Fantistisch goede ligging"vertalen
Bart VD
10,0

24-08-2011 Mooi hotel, kamers in nieuw gedeelte zijn super (design), in het oude gedeelte is het iets minder. Super lekker eten.

met vrienden, Jan. 2011
"Mooi hotel met prettige ligging."vertalen
Tristan
9,0

15-01-2011 Bijzonder mooi en prettig hotel op 100 meter afstand van de gondel.
Ruime kamers die netjes zijn ingericht.
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en correct.
Het eten is kwalitatief van een bijzonder hoog niveau, tegen de culinaire kant aan.
Verwacht hier geen bord spaghetti of een Wiener schnitzel met een bord patat.
Als je komt om te schransen dan kun je beter een ander hotel uitzoeken, maar wil je elke avond iets bijzonders op je bord bij een vijf gangen menu, dan is dit het hotel waar je zijn moet.
Een schitterend welness met een heerlijk verwarmd zwembad, zodat je zelfs 's winters lekker buiten kunt zwemmen.
Gewoon een tophotel waar niets op aan te merken is !

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?