Beoordelingen Hotel Salzburgerhof Leogang****

Salzburgerhof Leogang****
40 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Salzburgerhof Leogang****
Sonnberg 170, A-5771, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof Leogang**** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof Leogang**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Salzburgerhof Leogang scoort een 8,9 uit 10, op basis van 40 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof Leogang**** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof Leogang****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Salzburgerhof Leogang**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Hotel Salzburgerhof Leogang**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Salzburgerhof Leogang**** met andere accommodaties in Saalbach / Hinterglemm / Leogang.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

36 beoordelingen over Salzburgerhof Leogang****

40 beoordelingen
8,5
8,7
8,6
9,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Tophotel!"vertalen
Liekz
10,0

21-08-2014 Top hotel! Heerlijk eten. Er wordt gebruik gemaakt van biologisch eten en verse producten uit de omgeving. Diner is 6 gangen en is super! Vriendelijke bediening en je krijgt je eigen tafel voor de hele vakantie toegewezen. Gezellige eetgelegenheid.Bij volpension is er ook een heerlijk ontbijt en lunch en 's middags nog gebak met koffie. Hotel en kamers zijn schoon, worden dagelijks schoongemaakt en niet even snel gepoetst. Je kan gebruik maken van het verwarmde zwembad buiten, de sauna's en het bubbelbad en fitnessruimte. Vanuit het hotel zijn er aktiviteiten te doen, maar je kan zelf ook genoeg doen in de omgeving. De skilift is direct achter het hotel. Je kan leuk hiken bovenop de berg of in de omgeving. Er is ook een mountainbike park waar je les kan volgen, zag er super uit. Gaan we volgend jaar doen. Ook achter het hotel, alles op loopafstand (2 min.)
Ook de grossglockner is snel bereikbaar, evenals Salzburg. Zelfs met heel veel regen hebben wij ons super vermaakt !

met partner, Mrt. 2013
"Top locatie direct aan de gondel/pise!"vertalen
M&G K.
10,0

03-03-2013 We hebben ons hiet thuis gevoeld. Hele mooie ruime kamer. Apparte slaap - woon en kinder kamer( kinderkamer zat wel glas in de deur en keek je de woonkamer in). Wifi kon niet op de slaapkamer, wel in de lobby. Het eten was super!! Verse jus bij het ontbijt onbeperkt. Ik heb een glutenvrij dieet, hoefde ik niet te vertellen ze maakte alles naar mijn wens. Dat zegt genoeg! Fijn een aanrader als je naar leogang wil.

met oudere kinderen, Dec. 2012
"Heerlijk hotel"vertalen
kuipers
7,0
10,0

02-01-2013 Wij zijn met kerst in dit hotel geweest en sliepen in twee 2 persoonskamers, die elke dag werden schoon gemaakt. De kamers in de steinleo zijn anders dan in de holzleo, wel met mooie douche en heerlijke bedden. Ontbijt en overige eten is geweldig. Het hotel ligt wel buiten het dorpje leogang. Als je hier vanuit naar Hinterglemm wilt skiën let dan op de tijd, dat je op tijd weer terug kunt komen. De wellness is ook erg aangenaam. Wij maakten gebruik van de wellness in de steinleo en de fitness plus welness in de holzleo zijn ook prachtig met geweldig uitzicht.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Salzburgerhof Leogang**** b...

met vrienden, Mrt. 2012
"Dit is een super hotel!!"vertalen
Willemien
10,0

26-03-2012 Afgelopen week in dit hotel geweest. Geboekt via touroperator (in vergelijking met anderen touroperators echt goedkoop!!), waarover we zeer goed te spreken zijn. Twee weken voor de vakantie geboekt, prima geregeld. In het hotel aangekomen ondervinden we een super relax-oord. Perfecte kamers, fijne badkamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Na een dag heerlijk skieen in een prachtig gebied (200 km) wat tegenover het hotel begint (paar stappen lopen en je zit in de gondel) is het heerlijk relaxen in het zwembad, bubbelbad, sauna's en stoomcabines. Daarna perfect geregeld 6 gangen menu. En houd je niet van culinair? Dan kun je zelfs een wiener snitzel und pommes krijgen. Dit alles voor een mooie prijs bij touroperator incl. skipas. Kortom...een vakantie om niet te vergeten dankzij Salzburgerhof!!

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Klantgericht personeel, prettige ambiance"vertalen
mevrouw Calkhoven
9,0

06-03-2013 Hotel ligt tegenover de gondellift. Vanuit het skiruim hoef je alleen maar de straat over teteken. Ideaal!

met jonge kinderen, Jan. 2012
"Een aanrader!"vertalen
Karl
10,0

10-03-2012 Zeer verzorgde accomodatie meteen bij de Asitz gondelbahn. Het personeel is erg servicegericht en geen enkele moeite is teveel. Het eten is iedere avond weer een culinaire belevenis qua smaak en afwisseling. De kamers zijn prima, recent zijn de kamers in het oude gedeelte (steinleo) gemoderniseerd en hebben nu een grote inloopdouche ipv een bad. De kamers in het nieuwe gedeelte (holzleo) zijn fantastisch qua design en comfort. De sauna (steinleo) en het buitenzwembad zijn toegankelijk voor kinderen, wie dat niet wil en rust wenst gaat naar de sauna in het nieuwe gedeelte (holzleo) .Salzburgerhof is een aanrader dus!

met vrienden, Jan. 2012

met partner, Juni 2011
"Alles was werkelijk perfect."vertalen
Mw Van Zelst
9,0

30-06-2011 We zaten in Salzburgerhof in Leogang. De wandeltochten waren erg mooi en goed georganiseerd. Andrea is een heel goede gids, onze complimenten!
We hadden een bike van het hotel en daar zat geen bel op, maar het waren wel goede fietsen!

met jonge kinderen, Feb. 2011
"Geweldige wintersport vakantie!"vertalen
Mieke
10,0

02-03-2011 Wij zijn nu voor de 10e keer in dit hotel geweest en nog steeds erg tevreden. Het hotel heeft een opfrisbeurt gehad en er is een heel stuk bijgebouwd, het ziet er prachtig uit! Wij waren met 4 kinderen in alle leeftijden en ze hebben zich uitstekend vermaakt! Het eten is er ook enorm op vooruit gegaan, er wordt een hoop aandacht aan besteedt. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug!

met een groep, Jan. 2011
"Fantistisch goede ligging"vertalen
Bart VD
10,0

24-08-2011 Mooi hotel, kamers in nieuw gedeelte zijn super (design), in het oude gedeelte is het iets minder. Super lekker eten.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?