Hotel Residenz Hochalm ****

43 reviews over Hotel Residenz Hochalm in het Nederlands

Super plek!

Inge, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooi hotel aan de piste! Gezellig personeel, lekker eten en super aardig voor de kinderen! Zelfs een PlayStation werd uit de kast gehaald om mee te spelen! We zaten hier in de voorjaarsvakantie en het was echt niet druk op de pistes en gondels! Echt top gebied!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

onvergetelijke gezinsvakantie

FU, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijke, attente mensen: altijd met de glimlach.

Lekker en gevarieerd eten met speciale menu's voor de kinderen. Altijd keuze uit een vegetarisch en een niet vegetarisch hoofdgerecht.

Propere ruime kamers. Wij hebben 3 kinderen en hadden de junior suite (2 badkamers!).

Zeer schappelijke prijs (oa door vroegboekkorting: we hadden in januari geboekt).

Prachtig gelegen in de bergen. Lokale liften en bezienswaardigheden zijn gratis dankzij de "Joker Karte" die in de hotelboeking is inbegrepen (voor de volwassenen).

Het was onze eerste zomervakantie in Oostenrijk en zeker niet de laatste!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijn hotel

F.W.van Gelderen, 7-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt wat afgelegen. Maar met de jokercard kan je gratis met de bus naar het centrum, dat is 5 minuten. Wij hebben het regelmatig gelopen.Het hotel is goed van kwaliteit, eten is prima, personeel vriendelijk,omdat wij vroeg hadden geboekt hadden wij een parkeerplaats onder het hotel.In de omgeving is genoeg te doen, ook voor kinderen. Met de jokercard kan je gratis gebruik maken van de liften die in bedrijf zijn. Een ideale oplossing, je hebt een legio mogelijkheden , gratis museum,zwembad, bus,liften, kortingen enz.enz.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residenz Hochalm bij:

Geen aanrader en geen 4 sterren waardig!

pl.mld, 12-8-2016

Lastig bereikbaar hotel. Auto parkeren op een grote parking onder de berg. Zeer gevaarlijk pad vanaf de parking naar het hoger gelegen hotel. Inrichting van het hotel prima, maar ongeschikt voor mensen welk moeilijk te voet zijn. Veel trappen, gevaarlijke opstapjes en liften welk niet op elkaar aansluiten. Medewerkers die weinig kundig zijn, onderling in onmin zijn of desinteresse hebben naar gast en elkaar. Zeer brutaal, populair. (kamermeisjes uitgezonderd!) Gaat er zeer amateuristisch aan toe, zowel bij inchecken als bij het diner. (Borden afgeruimd en in de hand gestapeld boven een kind bijvoorbeeld; over de gast buigen etc), Opvallend: twee menu's: 1 welk men "geboekt" heeft en 1 met bijbetaling (en grotere porties, aldus de bediening!?) Kapot serviesgoed (glas in eten). Geen kinderhoek (wel wat speelgoed en een boekenkast). Contactdozen welk niet zijn afgedekt (in de kinderhoek). Ontbijt uitgebreid en men kan "extra's" bijbestellen (wafels, pannenkoeken etc). Diners zeer beperkt (keuze), veel te zout (ober in discussie: er kon nog wel zout bij!). "Wereldgerechten" met een eigenaardige "twist". (waarschijnlijk onervaren kok). Presentatie maaltijden per medewerker sterk wisselend.

Zeer beperkt kindermenu!

Geen continuïteit. Management nauwelijks aanwezig (druk met zichzelf, niet klantgericht. Hangend personeel bij de receptie.

Geen zwembad (10 autominuten rijden vanaf het hotel), met de gratis "card" gratis toegankelijk net als enkele kabelbanen.

Geen kindvriendelijk hotel!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Geweldig!

Kristien, 5-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie verzorgde kamers met gescheiden toilet en badkamer. Zeer vriendelijk en professioneel personeel aan de receptie. Dichtbij topbezienswaardigheden zoals Gros Glockner, Kaprun, Krimll. In restaurant was het afwisselend buffet of menu 's avonds: gewoon goed en lekker eten. Ontbijtbuffet met ook opties om te bestellen zoals wafels, omelet,... Toppie!
Gereisd met partner in juli 2015

hotel op een top locatie

van der Heijden, 29-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor een ski-vakantie een geweldig hotel.

We hadden een mooie suite geboekt met een adembenemend

uitzicht. Geweldig je kon zo de piste op skien.

Wat een luxe.

Prima badkamers met alle mogelijke luxe die je maar kan bedenken.

Ik kan dit hotel iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Mooi hotel met fantastisch restaurant.

Adri, 25-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een goed hotel voor een heerlijke vakantie in de altijd mooie uitdagende bergwereld van Oostenrijk. Goede, voldoende ruime kamer met, zoals het eigenlijk altijd zou moeten, gescheiden douche/ en toiletruimten. Klein balkon. WiFi - bereik in de kamer zeer matig. Bedden zijn goed maar de hoofdkussens bepaald niet. Jammer dat het beddengoed tijdens ons verblijf van twaalf nachten slechts eenmaal werd verschoond. Dat zou, ondanks de terechtge aandacht voor het milieu toch echt anders moeten. Onze kamer keek uit op een soort binnenplaatsje respectievelijk op de andere kamers. Jammer! Merkwaardig is dat de lift niet op alle etages stopt en dat je eerst trappen op moet om bij de lift te kunnen komen. Groot probleem als je moeilijk ter been bent. Er is een geweldig goed restaurant. De gratis Joker-Card, met bijvoorbeeld gratis openbaar vervoer en gratis gebruik van de belangrijkste bergliften in de directe omgeving is een onvoorstelbaar goede service en alleen al een reden om te boeken.
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig hotel op een fantastische plek!

Trebor, 22-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

In één woord "perfect"! Zo met verwarmde ski schoenen een paar meter lopen en je bent aan het skiën. Aan het eind van de dag ski je zo het hotel weer in. Geweldig appartement, zeer luxe! echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische plek!

Erik, 21-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een mooie plek om te skiën, Top locatie. Kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien. Prijs/kwaliteit van het eten vind ik goed en het ontbijt is meer dan goed! Een heerlijke sauna waar je kan relaxen en de bediening is zeer vriendelijk.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Perfect hotel

Andre noniem, 11-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een paar weken geleden hebben we heerlijk genoten van ons verblijf in hotel Residenz Hochalm. Een modern hotel met een strak design en toch Oostenrijkse warmte. We hadden de grootste kamer geboekt, werkelijk waar FANTASTISCH.

Ingaande op eerdere reviews hieronder: Er is blijkbaar een nieuwe manager, en er zijn nieuwe koks. Onze ervaring hiermee was super. Manager alsmede receptioniste zijn vriendelijk en behulpzaam. Verder een heerlijk onbijt waar je je omelet, spiegelei of pannekoek zo kunt krijgen zoals je wilt, en 's avonds een heerlijk (5 gangen!) diner.

Vanaf het hotel ski je zo naar de lift, dat is zeker een meerwaarde. Als je 's ochtends de lift bij het hotel pakt is het nog heerlijk rustig op de piste, want de massa vertrekt vanuit Saalbach en hinterglemm!

Voor ons was dit verblijf simpelweg PERFECT, we hebben voor volgend jaar alweer geboekt!

Gereisd met vrienden in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residenz Hochalm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz Hochalm in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz Hochalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz Hochalm scoort een 8.15 uit 10 op basis van 45 reviews.