Hotel Panther ***

30 reviews over Hotel Panther in het Nederlands

Review

Lisan, 19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eten was niet veel waard, je kunt beter eten tegenover het hotel bij Peter. douche deed het niet. Vrouw van receptie was wel aardig en hielp goed. Parkeren is ook prijzig
Gereisd met partner in januari 2016

prijs kwaliteit voledig in orde

ida, 26-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je verblijft in saalbach , bij een ander hotel betaal je hetzelfde voor half pension , het is een zeer proper hotel, midden in het centrum, het personeel is heel vriendelijk, aan andrea aan de receptie kun je met al je vragen terecht, dus prijs kwaliteit voledig oke
Gereisd met partner in augustus 2014

Heel fijn hotel

tony kersten, 24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hotel vlak bij de piste en midden in het centrum

personeel heel klantvriendelijk

heel goed eten en de kamers zijn heel schoon

skikelder kan je zo naar binnen zonder trap heel groot voordeel vindt ik

er is een lift in het hotel

Gereisd met vrienden in maart 2014

Niet gek...

Ron, 10-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk hotel. Goed eten en drinken op basis van All-inclusive. Kamers beetje rommelig en slechte bedden. Maar daar slaap je alleen maar..

Verder alles in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Tophotel!!!

Jan, 3-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig mooi hotel,met erg vriendelijk personeel,kamers waren super schoon,en het ontbijt en diner konden niet beter.Wij hadden all-inclusive waar echt niets op aan te merken was,lees hier wel eens reccenties die anders zijn,die ik ook echt niet begrijpen kan,er is gewoon helemaal niets op dit hotel aan te merken. We gingen een dag eerder naar huis ivm de zwarte zaterdag in Frankrijk en de extreme hitte onderweg, ze hadde nog netjes een lunchpakket voor ons klaargemaakt voor onderweg,nou waar vindt je dit nog. Dit zou voor de wintersport ook een geweldig hotel zijn, de gondels zijn voor tegenover direct achter het hotel te vinden.....dus gewoon geweldig!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooi hotel gelegen in het centrum

Arjan en diana van ijzendoorn, 15-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op 50 meter van twee bergbahnen en direct in het centrum. Verzorgde lobby, restaurant, bar, kamers. Alleen jammer dat je je balkon moet delen, dit was in ons geval met onze honden af en toe even opletten dat ze niet bij de buren de kamer in lopen. Verder was het eten goed verzorgt, er was genoeg voor iedereen (geldt voor zowel ontbijt als diner).

Minpunt vind ik dat het hotel geen jokercard beschikbaar steld voor hotelgasten. Dit is een gemis als je veel gebruik maakt van de bergbahnen, deze zijn met een jokercard namelijk gratis.

Gereisd met partner in juni 2013

Nooit meer Panther

Duijst, 27-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

19-01-2013 t/m 26-01-2013 waren wij in panther hotel. We hadden er een hoge verwachting van vanwege de prijs en de kwalificatie van het hotel. Het personeel is erg onvriendelijk, niet hulpbehoevend, en ongeïnteresseerd. Het ontbijt is zeer karig en eentonig. Weet goed wat u boekt..
Gereisd met partner in januari 2013

Hotel Panther Saalbach

Karin, 22-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles op en top, maar niet kindvriendelijk. Dus ouders met kids, niet doen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Hotel voor 'stappers'

J., 4-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt in de hoofdstraat van Saalbach. Onze kamer was boven de uitgang van een dicotheek waar het er 's-avonds lang lawaiierig was: zelfs oordoppen bieden niet voldoende bescherming. De kamer was verder goed. Het baliepersoneel is inderdaad niet erg attent. De wellness afdeling is een speelplaats voor kinderen: iedereen in zwemkleding in de sauna. Ook deze sauna was niet schoon. Het buitenzwembad bereikbaar via de wellnes afdeling mag weer niet zonder zwemkleding betreden worden. Het diner en ontbijt was erg goed. Ondanks dat zou ik dit hotel niet nog een keer boeken, dan ga ik liever naar hotel Sonne.
Gereisd met partner in februari 2012

Super fijn hotel

Mariette Coenraadts, 20-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een erg fijn hotel, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de ligging in het centrum is perfect, erg goed ontbijt en het diner is met zorg bereid, volgend jaar zeker weer.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panther bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panther in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panther zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panther scoort een 7.37 uit 10 op basis van 32 reviews.