Appartement Lumpi

• Ligging t.o.v. pistes10,0

2 reviews over Appartement Lumpi in het Nederlands

veerman, 6-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

een aantal jaren geleden verbleven wij in het appartementengebouw Lumpi. we hebben daar onze eerste wintersport met de familie gevierd. het appartement ligt heel gunstig ten opzichte van de piste, vooral voor gezinnen. van het gezellige dorpje hebben wij niet heel veel gezien, aangezien wij onze boodschappen bij de ondergelegen supermarkt haalden. jammer genoeg heeft Lumpi een andere eigenaar gekregen. daardoor is het moeilijk om een plekje tussen de vaste gasten te vinden.
Gereisd anders in februari 2003

Henriëtte, 13-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ouderwets gezellig ingericht.Ruim opgezet. Ligt direct aan de piste en skischool. Ideaal! Is gevestigd boven de supermarkt in het centrum. Aanrader.
    Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lumpi in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lumpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lumpi scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.