Appartement Landhuis Andrea ****

17 reviews over Appartement Landhuis Andrea in het Nederlands

Knus tijdelijk paleisje

Annemiek, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onwijs leuk appartement. Ons tweepersoons appartement was erg knus en ruim.

Het complex ligt dichtbij de lift, piste, centrum en ook belangrijk de apresskibar... Het skigebied is uiteraard fantastisch!

Het keukengerei is niet heel uitgebreid, maar uitgebreid koken met verschillende apresskibiertjes is misschien ook niet heel verstandig.

Voor een avondje bijkomen, doet de kleine sauna ook wonderen.

Een minpuntje was het hok waar de skischoenen konden "drogen". De verwarming deed het erg slecht, waardoor mijn schoenen de volgende ochtend niet droog waren. De temperatuuruur in het appartement was ook helaas niet zelf te regelen.

Hoe dan ook, je ziet me hier nog wel een x terug.

Gereisd met partner in januari 2017

Super appartement dicht bij gondel/centrum

Leon, 11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Landhaus Andrea.

Gelegen vlakbij SkiAlm de apres ski tent van Saalbach. Vanuit daar vertrekken er 2 stoeltjesliften en 1 gondel.

Vanuit daar kun je gemakkelijk op route naar Leogang.

Ook zit daar de oefenpiste van de skischool waar je makkelijk kunt oefenen als je een tijdje niet meer op de ski's hebt gestaan.

In het dorp zit een gondel die je naar hinterglemm kan brengen. Het is echt voor ieder wat wils van beginner tot gevorderde.

De appartementen zijn zeer ruim en modern met een boxspring bed en een keuken waar alles aanwezig is. Er is een inloopdouche en er zijn genoeg handdoeken beschikbaar.

Er hangt wel een droge lucht in de kamers, dit merk je als je wakker wordt. Ook wordt er zeer streng gelet op het afval scheiden en er wordt van je verwacht dat je alles gescheiden in de verschillende containers beneden deponeert. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in december 2016

Prima appartement.

midonk, 22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Landhaus Andrea is een leuk huis dicht bij het gezellige centrum van Saalbach en de skilift en pistes (dus op loopafstand). Het huis is netjes en ruim (tenminste appartement 9) waar we met twee gezinnen een super verblijf hebben gehad. Gastvrouw Andrea is erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis biedt ruimte voor stallen van ski's en schoenen maar dit is ook aan te raden bij de skiverhuur onderaan de piste (scheelt gesjouw). We hebben hier ook gebruik kunnen maken van broodjesservice. Kortom een superverblijf in een superskigebied!
Gereisd anders in februari 2015

Prima, maar niet weer

Marcel0512, 18-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes4

Prijs kwaliteitverhouding is prima, het app. was groter dan verwacht en er stond een tweepersoonsbed ipv een slaapbank. Het app. was keurig schoon en netjes.

De eigenaresse van Andrea is erg bot en heeft veel haast. Een warm onthaal komt niet in haar woordenboek voor, gemiste kans.

De ligging van het Andrea is niet perfect. Ook al ligt het dichtbij de Kohlmaislift (4 min lopen) en het centrum (7 min lopen). Als je terug loopt moet je de berg op. Met gewone schoenen is dit geen probleem, maar met skischoenen is dit te ver en de tweede keer waren wij hier al zat van.

De andere liften (Schatbergexpress en de Bernkogelbahn) in Saalbach beginnen beide in het centrum. Elke dag hier heen lopen met skischoenen en ski's op de schouder is toch best ver.

Naar het appartement skieen is niet mogelijk, het landhuis is omsloten door 2 wegen.

Kortom, prima appartement maar de ligging is verkeerd. De afstand is te doen maar de berg is te stijl om elke dag omhoog te lopen. Wij komen er niet weer

Gereisd met partner in maart 2013

Prima en ruim appartement

Bart, 27-3-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement was veel ruimer dan verwacht. Slaapkamer, woonkamer en keuken apart. Groot balkon en dicht bij de liften en kroegen.

Goed met de auto bereikbaar. Er is een mogelijkheid om bij de bakker tegenover de politie voor elke morgen broodjes te bestellen. Hangen ze elke morgen beneden aan de deur. Ideaal! Vriendelijke eigenaar. Prima app dus.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Net appartement

astrid_nauta, 4-3-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Alles aanwezig, net ingericht. Verwachtten een slaapbank maar er stond een 2-persoons bed.

Gelegen op loopafstand van skilift en centrum van Saalbach. Eigenaresse duidelijk en vriendelijk. In de ski-kelder zit een bewegingsmelder op de lichtschakelaar, die iedere 10 seconden voor ergernis zorgt.

Prijs-kwaliteit is redelijk.

Skigebied:

Mooie afdalingen, voor ieder wat wils. Afstand tussen ski-bus haltes en skiliften zijn vaak te groot.

Gereisd met partner in februari 2012

Ruim, prima opgezet

Matthijs, 7-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement, ruim opgezet. De eigenaresse is aardig, maar wel op de centen. De locatie is ca. 200 meter bij de Bauer Ski Alm en pisten vandaan. Met de auto prima te bereiken, er is parkeergelegenheid. Laatste 30 meter zijn vrij stijl, iets om rekening mee te houden als je moe bent van het (apres) skieen!
    Gereisd met vrienden in januari 2012

Oke

Simone, 28-10-2011
    • Ligging t.o.v. pistes8

We waren met een groep van 13 man. Met 9 man in het grote app. en 4 in een andere kamer. Ik heb alleen het grote app ervaren. Deze was heel ruim met 2 geheel dichte 2 pers. slaapkamers, 1x 2pers.kamer met boven de deur een opening. 1x 2persoonsbed op de 'bovenverdieping' in de open ruimte. En we hadden nog een 1pers. bed uit een kamer verplaatst naar de eetruimte.

Helaas kwamen we nadat het app. gecheckt werd er achter dat een plankje van een van de bedden kapot was(waarschijnlijk was het al kapot), en kregen we een deel van de borg niet terug.

De gastvrouw was wel vriendelijk maar erg wantrouwend. Ze had naar eigen zeggen slechte ervaringen met grote groepen.

De keuken had een vaatwassser, koelkastje en wat kookpitten. Er waren banken en een tv, grote eettafel allemaal in een ruimte! Erg netjes!

Naar de piste is het goed te lopen! Ook dé apresski (Bauer) tent van Saalbach is goed te lopen! Supermarkt is een stuk verder 15 min lopen(en ver naar beneden!)

Gereisd met vrienden in maart 2011

Érg klein en een flinke klim

Katherina, 1-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met 4 volwassenen (echtpaar, zoon en kennis). Het app. was erg klein, in de keuken kon je niet met z'n vieren eten, slaapbanken lagen niet fijn. Bij binnenkomst moesten we direct 100 euro borg voor interieur en 50!!!euro borg voor een tweeede sleutel aftikken terwijl in de touroperator infomap 30 euro staat vermeld. Controle van app.door eigenaresse bij vertrek, beetje wantrouwend vonden wij. Vanaf dorp naar appartement was een flinke klim, van zeker 10 minuten. Hok waar skischoenen gestald worden, stonk verschrikkelijk, afgrijselijk klein en warm en er is niet continue licht, zéér irritant. Milieubewust zijn is prima maar niet op deze wijze.
    Gereisd met vrienden in februari 2010

zeer goed.

Els , 4-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten er met zen 2e en hebben er een perfecte week gehad, je kan van een piste bijna tot het appartement toe skieen echt heel fijn. alleen een heel klein puntje de winkel is wel een eindje lopen om smorgens je broodjes te halen als je met een groep bent zal het nog mee vallen kan omstebeurt iemand lopen.(mischien hadden ze iets van een broodjes service kunnen hebben dat was wel fijn geweest) maar verder geen punten alles was gewoon goed en de eigenaresse is ook erg vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Andrea bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhuis Andrea in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhuis Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhuis Andrea scoort een 7.84 uit 10 op basis van 17 reviews.