Hotel Julia ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Julia*** bij :

2 reviews over Hotel Julia in het Nederlands

Anouk, 25-3-2008
    • Ligging t.o.v. pistes2

Wij zijn hier begin maart met een groep van 14 geweest, slechte ervaring!

Het pension zou 800m van het centrum liggen. het pension was echter heel moeilijk bereikbaar want het ligt heel hoog en lopen naar het centrum en de pistes is dan lastig (vooral met skischoenen aan), dus wij moesten vaak een taxi nemen.

Ontbijt was erg beperkt, max. 2 broodjes per persoon.

1 keer per week wisseling van de handdoeken, meer handdoeken krijg je niet, want het water is heel duur in Oosterijk!!

Zou volgende keer voor een ander pension gaan met centrale ligging en misschien ietwat duurder, maar dan heb je hoop ik ook wat meer service.

Gereisd met vrienden in maart 2008

R. Coppelmans, 11-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes1

het pension was niet goed, het zou 800 meter van centrum liggen, dit was veel verder, het ontbijt: we hebben zelf beleg meegenomen,

de kamer, en badkamer was heel klein het was heel sober en donker

kort gezegd: een dikke min

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Julia in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Julia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Julia scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.