Pension Hutter

2 reviews over Pension Hutter in het Nederlands

Heerlijk rustig

Hans en Esther, 30-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben met z'n vieren een geweldige vakantie gahad. Het dorp is heerlijk rustig. Hotel Hutter is een geweldige plek om heerlijk tot rust te komen. De piste bij het hotel is klein maar voor kinderen en beginners geweldig. Als ouders kun je beneden aan de piste lekker genieten van een kop koffie terwijl de kinderen lekker kunnen skieen. Met de ski bus kun je gemakkelijk naar de grote piste toe. Deze bus rijd ieder kwartier. Bij het hotel zelf is er voor kinderen weinig te doen. Tip: neem speelgoed mee. De kamers van Hutter zijn klein maar gezellig. Je hebt er alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is heerlijk! Voor mensen die rust zoeken en niet van apre-ski houden is dit hotel aan te raden. Wij hebben het geweldig gehad bij Hutter!
Gereisd met vrienden in januari 2009

nooit meer

taschke, 28-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn met zen 16 naar dit hotel gegaan. Nooit meer met Kerstmis.

Dan is er helemaal niets te beleven. Wij hebben op de gang van ons hotel gezeten en zelf flessen drank gekocht.

Het hotel doet dan ook helemaal geen moeite die avond.

Het is een hotel met ontbijt.

De kamers zijn beetje verouderd maar wel proper. De eigenares niet zo vriendelijk. 's avonds is er niks te beleven. Er was maar 1 pub in het dorpje. Naar dit hotel gaan wij niet meer. Niet kindvriendelijk. En er was een skipise aan het hotel, laat je niet verleiden dit is een heel kleine piste, ze zijn er 1x gaan skiën.

geen aanrader

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hutter in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hutter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hutter scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.