Landhuis Hildegard

• Ligging t.o.v. pistes6,8

4 reviews over Landhuis Hildegard in het Nederlands

E. de Leeuw, 31-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor onze normen best wel lux.

Wij moeten daardoor extra letten dat er niets gebeurt. (dat is toch ook een extra opdracht vooer ons) minder luxe tegen lagere prijs is ook goed.

Maar de rust is wel belangrijk.Nier te veel bemoeienissen was ook fijn.

Gereisd alleenreizend in december 2007

E. de Leeuw, 31-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prettige samenwerking/ mooie kamer.

Aardige eigenaresse.

Gereisd met partner in december 2007

Remco, 14-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hildegard is ons goed bevallen. Het appartement was schoon en goed onderhouden. Doordat het appartement wat hoger ligt is de ligging t.o.v. de piste en het dorp wat minder. Indien je het geen bezwaar vindt om met de auto naar het dorp en de piste te gaan (of een stukje te lopen naar de halte +/- 5 min.), dan is dit appartement zeker een aanrader. Verder leuke omgeving en mooi skigebied.
    Gereisd anders in januari 2007

Henk Peeters, 7-3-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

Jammer dat het huis niet dichterbij een piste of opstapplaats van de skibus ligt. Hetzelfde geldt voor de ligging tav het dorp.

Service is goed, alleen jammer dat er geen bezem, veger en blik en /of stofzuiger in huis zijn om wat op te ruimen.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hildegard in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hildegard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Hildegard scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.