Beoordelingen Hotel Haus Wolf - Alpine Palace*****

Haus Wolf - Alpine Palace*****
45 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Haus Wolf - Alpine Palace*****
Reiterkogelweg 169, A-5754, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Haus Wolf - Alpine Palace scoort een 9,1 uit 10, op basis van 45 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 48 vakantiefoto's van Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** met andere accommodaties in Saalbach / Hinterglemm / Leogang.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,3
9,6
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Mrt. 2014
"Mooi hoor"vertalen
ronald
10,0

29-3-2014 mooi gelegen tegen de zuidhelling naarst de skilift en - piste. Wij hadden temeraturen van 20 graden, dus alleen de noordhellingen waren ski-baar. Je moet hiervoor een klein stukje lopen.

Centrumpje te voet prima te doen. Wellness heel goed, lekkere sauna's, 2 zwembaden en een groot buiten bubbelbad.

Eten uitmuntend, service prima.

Kamers mooi, schoon en een ruime badkamer.

met partner, Mrt. 2013
"Ik kan helaas niet extra's toevoegen"vertalen
alex en astrid
10,0

10-3-2013 Wat een super hotel. En wees eerlijk, ga in een goedkoop appartement zitten en reken dan eens uit wat het kost om elke avond uit te gaan eten tegen dit niveau. Tel daar een paar saunabezoeken en een zwembad bij, waar zitten we dan op? Dan rest verder nog het jausen en (ik snap echt niet hoe een andere schrijver erop komt) het bijzonder vriendelijke en behulpzame personeel. Je hoeft maar te kikken en ze staan klaar. Top, een zekere aanrader.

met oudere kinderen, Feb. 2013
"Super hotel !!"vertalen
voorstad1
10,0

26-2-2013 Al ruim 35 jaar kom ik in Hinterglemm. eigenlijk altijd in `hotel Egger geweest, ook zeker niet slecht. Maar dit jaar hebben we voor het mooiste hotel van het dorp gekozen. Alles klopt in dit Hotel.
Bij aankomst melden we ons bij de receptie. Direct krijgen we in de lobby een glas champagne aangeboden, en terwijl wij dit rustig nuttigen wordt onze bagage uit de auto gehaald en naar de kamer gebracht. Hierna worden wij begeleid naar de kamer. De kamer is echt geweldig. mooi uitzicht over het dorp. onze suite is voorzien van twee slaapkamers, woonkamer badkamer en apart toilet. De badkamer is voorzien van twee persoons bubbelbad. Voor ons, ouders met 1 tiener echt super.

Service is in dit hotel echt super. Ook het eten is geweldig. Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die van luxe houden. 1 klein verbeter puntje; zorg dat er ook wifi komt in de kamers en niet alleen in de lobby.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Haus Wolf - Alpine Palace**...

met partner, Dec. 2012
"Echt leuk om een keer naar toe te gaan"vertalen
Jacco van den bergh
10,0

24-12-2012 Het absolute nummer 1 hotel van Hinterglemm.
De kamers in het oude gedeelte worden keurig bijgehouden maar zijn klein.
Naast de skilift in het centrum alles dicht bij de hand.
Laat je verwennen, niet zeuren dat de garage €10 per dag kost ( wel met gratis brengen en halen) en een cola 3,75.

met partner, Juni 2012
"Hebben dit hotel bezocht van 22 tot 29 juni 2012 ."vertalen
Peter
10,0

1-7-2012 Prachtig luxe hotel , lekker eten , steeds 5 gangenmenu waar ze altijd vragen wanneer de volgende gang mag komen . Geen kledingsvoorschriften , Prachtige wellness en spa , super .
Ja mag vragen wat je wil , word direkt geholpen met een glimlach . Een aanrader !!!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Klassehotel!"vertalen
Emma
7,0

19-8-2011 Met 2 volwassenen en 2 kinderen in dit 5* hotel verbleven op basis van volpension. Mooie ruime kamer met grote badkamer. Bij aankomst wordt de auto voor je in de garage gezet (7 euro per dag) en wordt de bagage naar je kamer gebracht. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet en bij het diner. Fantastisch gegeten! Grote sauna, klein binnenzwembad en een buitenbad met bubbelbad dat 's-avonds verlicht wordt. Zeer goed hotel waar je lekker tot rust kan komen na de mooie bergwandelingen.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Heerlijk verblijf gehad"vertalen
E Driesssen
9,0

7-8-2011 Het hotel is erg goed..mooie kamers,wij hadden een junior suite deluxe met een aparte woonkamer,slaapkamer en grote badkamer en kleedkamer.
Zwemmen kun je zowel binnen als buiten in lekker warme baden,er zijn veel verschillende sauna's te vinden.
Eten 's avonds is erg goed en als voordeel dat kinderen al eerder kunnen eten van het kinderbuffet.Leuke activiteiten voor de kinderen dus al bij al een aanrader om je vakantie te vieren.

met jonge kinderen, Mrt. 2011
"Maakt verwachtingen helaas niet waar"vertalen
C&C
5,0
9,0

28-3-2011 Bij aankomst waanden we ons in een heus paradijs. Helaas bleek het later onpersoonlijk en met name het diner was geen aanrader. Het personeel in het restaurant was amateuristisch, maar de prijzen in het hotel waren van topniveau. Wil je water naast je wijntje drinken, dan kost je dat maar liefst 6 euro. Dit was niet in verhouding tot de ober die standaard bij ieder diner iets van bestek liet vallen en met een beetje pech op je schone kleding. Het ontbijt daarentegen was heerlijk en het voordeel was dat het tot 11:00 u open was. Wij hoeven niet terug want het 'aardige' verblijf was niet voldoende voor dit erg luxe hotel.

met partner, Mrt. 2011
"Prachtig hotel"vertalen
martijn
10,0

15-3-2011 Alpine Palace is echt een prachtig hotel met een fantastische spa en geweldig eten. We zaten in het oude gedeelte. Deze kamers zijn echt van zo`n 20 jaar oud en zouden eigenlijk moeten worden opgeknapt. De kamer werd echter prima schoongehouden en wat zit je nu op je kamer !? Verder een prima sfeer in het hotel geen kledingvoorschriften bij het eten.
De skilift is naast de deur.

met partner, Jan. 2011
"Fantasties"vertalen
anne
9,0

30-1-2011 we zijn net terug van 1 week hotel wolf (alpine palace) het was v fantasties prachtig hotel lekker eten alleen de bedden mogen wat langer zijn.Het wellnes gedeelte was super na het skieen in de sauna was heerlijk.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?