8,9

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Haus Wolf - Alpine Palace***** bij :

51 reviews over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace in het Nederlands

Grandioos super geweldig

Ingrid Handgraaf, 13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Allies was top. Avond eten iets te laat voor kleine kinderen,
Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldige accomodatie !

Isabel, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alpine Palace is pure verwennerij. Vanaf binnenkomst tot vertrek kun je genieten van deze prachtige accommodatie. Zeer vriendelijk personeel dat het de gast naar de zin wil maken. Perfect restaurant met dito 5 gangen diner elke avond.

Voor kleintjes is er echter maar n kleine ruimte om te spelen maar dan wel weer met oppas.

Ligging direct aan lift en voor de geoefende skiër perfect. Beginners moeten n eindje lopen naar sleepliften en skischool.

Gereisd familie in februari 2017

Iedere keer weer een genot!

Petra, 8-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben al een paar keer in dit hotel geweest en het is telkens weer een feest om hier te zijn! Een heerlijk onderkomen - zowel in de winter als in de zomer - met een zeer aangename atmosfeer. Het personeel is erg vriendelijk en bekwaam.

Het hotel ligt centraal in het dorp, aan de skipiste en bij de lift, die in de zomer ook uitermate geschikt is voor fietsers en wandelaars.

Voor het zeer rijkelijke en goede ontbijtbuffet zou je bijna eerder opstaan om hier maximaal van te genieten en toch ook nog bijtijds op de ski’s te staan.

Na een dagje skiën of andere activiteiten in de bergen, kun je heerlijk relaxen in de 2.000m2 (!) Wellness van het hotel - waarbij het meest ultieme de verschillende ‘Aufgüsse’ van saunameester Daniel Abel zijn. Top!

Jammer dat Sommelier Haas niet beschikbaar was om bij het - overigens voortreffelijke - diner in de diverse wijnen te adviseren.

Samenvattend nogmaals: een genot om in Alpine Palace te mogen verblijven!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastisch!

Ria en Ruud, 18-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We komen al 10 jaar in dit hotel, het is er altijd fantastisch. Het hotel ligt aan de piste en dicht bij de lift en de apre ski tent, de geitenstal. Erg centraal dus. Het eten is fabelachtig goed, de kamers zijn prettig en schoon. Het personeel is altijd erg vriendelijk. De saunawereld beneden is modern en schoon, kortom fantastisch. Dit jaar deed Daniel Abel de aufgusse iedere avond op een voortreffelijke wijze. En in de hamam zorgde hij voor heerlijke huidpeelings. Alles zonder extra bijbetaling. Kortom dit hotel is een aanrader. We hopen er nog vaak te komen.
Gereisd met partner in januari 2017

De accomodatie, eten en gastvrijheid was super.

Jeroen en Karin, 9-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De gastvrijheid, uitgebreid ontbijt en diner en wellness en andere faciliteiten vonden wij erg goed. De ligging van het hotel is zeer goed. Jokercard die was inbegrepen was prettig.

Onze hotelkamer was gedateerd, onze kamer was in het oude gedeelte gelegen en de prijs was daarop aangepast. Advies om zelf de auto in garage te parkeren ivm kosten.

Gereisd met partner in juni 2016

Niet voor kinderen

De vakantieman, 15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer matig hotel. Donker, weinig ramen, nergens airco. Eten wordt luxe geserveerd maar stelt culinair niets voor. Bediening zeer matig.

Sfeerloos en absoluut niet geschikt voor kinderen. Kinderen krijgen niet afwisselend te eten, geen speeltuin en geen kindvriendelijk zwembad. Parkeren kosten 12,- per dag. Ontbijt is prima.

Let op. Vrij Uit biedt familiekamers aan maar deze heeft het hotel niet!

Gereisd familie in augustus 2015

Super maar nooit meer

Aardelaar100, 14-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi hotel. Maar ze laten honden toe en dat is niet prettig en onhygiënisch, zelfs in het restaurant en eten van dezelfde borden als de gasten. Ontbijt prima, diner was prima maar was erg locaal en apart dat niet echt onze voorkeur had. Wij zijn erg verwend.... Bar maakt grandioze coctails! Jammer dat ik daar pas een na laatste avond achter kwam. Kamer service schoonmaak perfect. Lekker ruim de superior double op zuiden met prachtig uitzicht. Het is geen hotel voor families die elke avond schnitzel willen eten. Eten is echt wel apart.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastisch hotel

Carolien, 12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi hotel. Bij aankomst wordt je auto geparkeerd in de parkeergarage. De kosten van de parkeergarage zijn verplicht. Eten voortreffelijk. De hotel wordt bij touroperator aangeboden met vol pension met een lunch buffet tussen 12.00 en 14.00. Dat klopt niet. Er is wat te eten tussen 15.30 en 16.30. Op zich prima als je weg bent geweest, maar biedt dit dan niet aan als vol pension. Half pension is meer van toepassing. Diner fantastisch, prima sauna's en rustruimten. Genoeg te doen in de omgeving, in de zomer ligt de nadruk op mountain bikers in dit gebied.
Gereisd familie in juli 2015

dit nooit meer

michael, 21-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn met de gehele familie naar dit hotel geweest. Het eten was ronduit beroerd. Steeds van die voorgekookte gelei troep. Van armoede aan de schnitzel gegaan. Kwam ons neus uit. Echt een gaarkeuken. De bediening ( voornamelijk Nederlands doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg ) was echt slechter dan slecht. Alsof je bij ze op school hebt gezeten. De kamers waren geweldig mooi. De hal is heel steriel en modern. Heeft niks met gezelligheid te maken. De bar al helemaal. Zeer veel Russische gasten. Je begrijpt dat dat soort lui dit heel aantrekkelijk vindt. Maar het geeft een heel onplezierig gevoel met 100 jaar gevangenisstraf om je heen. Het zwembad was veels te klein. Je kunt niet naar buiten zwemmen. Gaan we nooit meer naar toe en begrijp niet dat lui hier positief over zijn. Zeker als je kijkt naar de prijs.
Gereisd met vrienden in januari 2013

mooi hoor

ronald, 29-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi gelegen tegen de zuidhelling naarst de skilift en - piste. Wij hadden temeraturen van 20 graden, dus alleen de noordhellingen waren ski-baar. Je moet hiervoor een klein stukje lopen.

Centrumpje te voet prima te doen. Wellness heel goed, lekkere sauna's, 2 zwembaden en een groot buiten bubbelbad.

Eten uitmuntend, service prima.

Kamers mooi, schoon en een ruime badkamer.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Wolf - Alpine Palace in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Wolf - Alpine Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Wolf - Alpine Palace scoort een 8.85 uit 10 op basis van 54 reviews.