Hotel Gollingerhof ***

• Ligging t.o.v. pistes9,4

45 reviews over Hotel Gollingerhof in het Nederlands

Esther, 11-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk gemoedelijk hotel met vriendelijke medewerkers.

Ontbijt prima en met het diner keuze uit 3 opties.

Kamers ruim en schoon.

Gereisd met partner in september 2017

Nog steeds een uitmuntend hotel.

Eric en Caroline, 14-8-2017

Verblijf tussen 24 juli en 03 augustus 2017.

Hadden toevallig dezelfde kamer als vorig jaar. Groot was de positieve verwondering toen was zagen dat deze totaal was gerenoveerd. In één woord prachtig. Alles is nog steeds zoals vorig jaar, uitbaters en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, niks op aan te merken. Het eten gewoon zeer lekker en ruim voldoende. Voor ons was er een zeer klein minpuntje en dat was de maandagavond -fondue-avond, daar hebben in het Gollingerhof geen kaas van gegeten. Voor het overige in die prijsklasse een top hotel, toch wat betreft twee Oostenrijk fans uit BELGIE.

Gereisd met partner in juli 2017

zeer goed en verzorgd hotel

Verbeurgt Johan, 22-7-2017

De deluxekamers zijn top. Het eten is ruim voldoende en genoeg variatie. De prijs -kwaliteit is zeer goed.
Gereisd met vrienden in juli 2017

top hotel een aanrader

yvonne, 23-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

prachtige kamer, zonneterras, eten is perfect

al het personeel is vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeker een aanrader en zeer de moeite waard

Familie Nibbering, 23-8-2016

Mooi ,gezellig ,echt Oostenrijks Familiehotel

Tien dagen hebben we er een heerlijke vakantie gehad

Lekker uitgebreid ontbijt ,gevarieerd diner ,je eigen tafel in de eetzaal gedurende je verblijf

Onze kamer ,Kamer 105 naast het Zonneterras ,is een mooie gerenoveerde grote 4 persoonskamer met uitzicht op de straat

De Zwolferkogellift en de Reiterkogellift zijn dichtbij en het gebied biedt prachtige wandelroutes

De Jokerkaart is inclusief ,deze biedt korting of gratis toegang tot de liften en andere accomodaties ,heel handig !!

Klein minpuntje is de parkeergelegenheid

Achter het hotel is het vrij smal qua parkeren en beperkte plaatsen

Voor het hotel is ruimer maar ook daar zijn de parkeerplaatsen beperkt

Heerlijke vakantie gehad en we gaan zeker nog eens terug !!

Mwah.....!

Nathalie, 19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Géén hartelijk ontvangst, een 'upgrade' naar een veredelde bezemkast, kamer 403!? Geen vriendelijke eigenaar en personeel, op één blond meisje in de bediening na. Al maanden voor onze komst gemaild met vragen m.b.t kamer, hier nooit geen antwoord op gehad.Kamer 202 was groot met balkon maar erg gedateerd. Vieze vloerbedekking in de gangen...Schoonmaak was middelmatig, veel stof onder het bed en er lag zelfs naast het bed nog een bitje van een tandenknarser voor ons....! Sommige dagen leek het erop dat alleen het bed recht getrokken was, er schone handdoeken opgehangen waren en er wat gespoten was met een spray.

Ontbijt goed en uitgebreid, maar diner middelmatig, bovendien erg kleine ruimte waar buffet staat...

Kindermenu was goed.

Hotel ligt uitstekend t.o.v. alle liften en dorpskern.

Weinig parkeerplekken aanwezig.

Al met al is het geen hotel die we zouden aanbevelen en waar we terugkomen!

Zeer goed hotel

Eric en Caroline , 31-7-2016

Uiterst vriendelijke en behulpzame uitbaters en personeel. Eten lekker en voldoende. Prima ligging hotel. Een klein nadeel zijn de kamers op de derde verdieping die nu toch al iets verouderd en gedateerd zijn. Deze zijn zeker aan renovatie toe. Vast tapijt in de kamers voldoet m.i. niet aan de hygiënische normen. Niettegenstaande dit enige minpunt is dit hotel zeker en vast voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig hotel. Goede service, eten en kamer

Jan de Groot, 15-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. kon kiezen of je avonds vlees, vis of vegi wilde eten. Eten was zeer lekker en afwisselend. ( we hadden 3 thema avonden: boullionfondeu, grillavond en Italiaanse avond)

Ruime kamer, schoon, goede bedden en ook balkon. Als je iets wilde weten was al het personeel zeer behulpzaam. Leuke winkelstraat om de hoek. zeer vele wandel en fietspaden. Hotel is typisch Oostenrijks met veel sfeer. Pinautomaat binnen 75 meter. Bushalte op 100 meter van hotel. wij hebben er een heerlijke vakantie daar genoten. Komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Meer dan Fantastisch!

van Binsbergen, 26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel is geweldig!! Wij hebben genoten van de diversiteit van de maaltijden, en alles even lekker, de prijs kwaliteit verhouding is dan ook meer dan prima!! De kamers waar wij verbleven waren wel wat gedateerd, wel mooi schoon! De 1e verdieping was al gerenoveerd en was fantastisch!! Daarbij ook nog sauna, en 'n heerlijk zonneterras, geweldig!!!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Uitstekende locatie voor skivakantie

Annoniem, 6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanuit hotel zo op de skipiste en skischool verzamelplaats. Zeer klant en kindvriendelijk. Heerlijk en gevarieerd eten. Wifi niet altijd even goed beschikbaar. Niet gerenoveerde kamers echt toe aan modernisering.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gollingerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gollingerhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gollingerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gollingerhof scoort een 8.96 uit 10 op basis van 46 reviews.