Hotel Forsthofgut ****

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Forsthofgut**** bij :

2 reviews over Hotel Forsthofgut in het Nederlands

De stamgast gaat boven alles in dit fraaie hotel.

J.D. Pols, 5-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is prachtig gedecoreerd. Ruime ,lichte , zeer schone kamer. Mooie tafelaankleding . Het eten is geweldig zeer uitgebreid ook voor onze zoon ( 8 jr)en. Linda Moser doet haar werk uitstekend zo ook Sandra.De kinderjuf negeerde ons vanaf dag 1. Dit is het grote manco van dit mooie hotel: Alles draait om de stamgast. Bij aankomst 07.15 werden wij zeer koel ontvangen en moesten in de lobby plaats nemen omdat het ontbijtbuffet nog niet gereed was. Frau Schmuck liep diverse malen langs ons, maar nam niet de moeite ons welkom te heten.

Wij kregen in het restaurant een plek die ons niet beviel. Van Frau Wieser mochten we toen in de Schloss Stube zitten. De mooie plaatsen, bij het raam waren toen nog niet bezet, maar die waren voor de Stamgasten! Op dag 4 stelde Schmuck sr. zich bij toeval aan ons voor.De foto's op de site liegen er niet om alle stamgasten zijn te bewonderen.Zo willen wij niet behandeld worden fam Schmuck! Voor alles is een eerste maar ook een laatste keer!

Gereisd familie in december 2009

Sfeervol, gastvrij, heerlijk eten.

Familie Renes, 27-12-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Forsthofgut ligt op loopafstand van de gondel die je naar een mooi skigebied brengt. Het hotel is echt een aanrader voor een verwenvakantie met het hele gezin. Alles regel je in het hotel: skiverhuur, skilessen en voor de allerkleinsten is er kinderopvang. Heel makkelijk allemaal. De lobby (met openhaard) en bar zijn heel gezellig, het eten is top (en biologisch!) en de kamers verzorgd. Het welness gedeelte is mooi maar niet zo groot: voor een keertje sauna, massage of solarium prima. Voor wat oudere kinderen is er weinig te doen in het hotel.
    Gereisd familie in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forsthofgut in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forsthofgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forsthofgut scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.