Landhuis Eichenhof

Eichenhof

• Ligging t.o.v. pistes6,3

3 reviews over Landhuis Eichenhof in het Nederlands

net appartement voor nette prijs

Maartje, 7-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net appartement met ietwat gedateerde inrichting. Iets om op te letten is dat in het appartement met 2 slaapkamers de ene slaapkamer alleen te bereiken is via de andere slaapkamer. Wij kwamen daar ter plaatse pas achter en het is met 2 stellen niet echt handig. Eigenares zeer vriendelijk. In de kelder is een (nieuwe) sauna waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. Het huis ligt op 10/15 min lopen van het centrum van Saalbach, maar er is ook een skibushalte voor de deur.
    Gereisd met vrienden in februari 2009

Diana, 19-10-2006
    • Ligging t.o.v. pistes7

Bovenverwachting ruime en goede kamer voor de lage prijs
      Gereisd anders in oktober 2006

PietParkiet, 28-9-2006
      • Ligging t.o.v. pistes5

Ligging precies tussen Saalbach en Hinterglemm in. De verschoning van de handdoeken was nihil, of dit standaard is weet ik niet maar wel erg ranzig. Als we dit geweten hadden hadden we zelf handoeken meegenomen, maar was niet nodig aldus de reisbrochure.
      Gereisd familie in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Eichenhof in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Eichenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Eichenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.