Hotel Edelweiss ****

Edelweiss
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,9

24 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Heerlijk hotel aan de piste

Familie, 9-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een heerlijk hotel is dit! Prima kamers, prima service. Het ligt direct naast de piste die verbonden is met de rest van het skigebied.. De sauna is geweldig en ook het eten is heerlijk. Ok, hier geen borden vol met schnitzels en patat maar meer dan genoeg. Hinterglemm is een leuk plaatsje en het skigebied helemaal top!!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed en vriendelijk hotel

Wim Lindenhovius, 24-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Betreft een goed familair hotel. Keurig en vriendelijk personeel. Zeer gastvrijheid en zeer goede en mooie kamers. Altijd een 4-gangen diner van hoge kwaliteit. Zeer luxe en moderne saunaruimten. Ligging naast de piste.
Gereisd met partner in januari 2012

Goed hotel met een mager diner

Vaio, 12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een goed hotel met mooie moderne kamers, alleen is het diner voor mensen die heel erg aan de lijn zijn. Als je op de piste 's middag niet goed hebt gegeten ga je s avonds met honger je bed in. Mini porties !! Bediening is wel goed, maar 's ochtends zijn regelmatig bepaalde dingen op en worden dan pas na geruime tijd bijgevuld, als je geluk hebt , ook in de avond is dat het geval bij salade of voorgerechten buffet Buiten was het min 19 en binnen stond de verwarming op halve kracht in het hele hotel incl. de kamers was het vrij koel . Alleen ineens de laatste dag stond de verwarming wel aan. Ligging is goed ten op zichte van de liften en het dorpje. Jammer van het eten en de verwarming, als dat goed zou zijn is het daar prima.
Gereisd met partner in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

Goed hotel, maar diner mager.

Sjors, 12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn pas in dit hotel geweest. Mooie ruime moderne kamers en vriendelijk personeel. Jammer genoeg is het diner voor mensen die heel erg aan de lijn zijn. Als je smiddag niet veel hebt gegeten op de piste dan ga je met flinke honger je bed in. De verwarming stond ook niet al te hoog in het hotel. Het was buiten min. 19 en dan verwacht je wel dat het binnen lekker warm is. Dat was alleen de laatste dag het geval. Ineens was het wel warm.

Ligging is goed ten opzichte van de liften en dorpje.

Gereisd met partner in februari 2012

Dit is wat je hoopt aan te treffen

Ferd & Lidy, 28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tijdens krokusvakantie hier gelogeerd oa gekozen ogv de zooverrecensies. Het is een nog echt oosterijks hotel. Zeer vriendelijke bediening, je krijgt een vaste tafel plus ober toegewezen wat eigenlijk erg prettig is. Personeel doet echt zijn best je het naar de zin te maken. Eten is heerlijk en voor ieder wat wils. Het hotel ligt naast een ankerlift die je naar de gondels/lessen brengt, ideaal, dus geen eind sjouwen met je spullen. Kamers prima, schoon, met satelliet-tv,snel internet (40 eur0/wk)+ balkon. Het enige wat er misschien mist is een speelkamer bv met tafeltennistafel voor de jeugd.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Al vele jaren ons wintersporthotel.

D.Bernaards, 21-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten in zeer goed, genoeg keus. We waren hier dit jaar met kerst en zelf voor de kinderen was er een kerstkadootje onder de boom. Onze kamer op de 3e verdieping is zeer mooi, groot, wij hadden de familiekamer met een extra kamer voor de kinderen, perfect. Alles is op loopafstand. De familie Bauer en personeel zijn zeer vriendelijk, hebben oog voor detail.
Gereisd met vrienden in december 2010

service staat hoog in het vaandel

henk meteren, 3-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

bij aankomst werden wij bij naam genoemd en eerst kregen wij een drankje aangeboden voordat we moesten inboeken. Over de lekke band hoefde ik mij geen zorgen te maken, alles werd geregeld.

Na het skieen stond een kleine maaltijd gereed. Tijdens het diner hoeft men de bediening niet te roepen, men kijkt voortdurend of men iets nodig heeft zonder dat het vervelend aandoet. Gedurende deze periode was het rustig.

Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2010

goede locatie, dicht bij vele liften

Gerrit Jan van den Bosch, 28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

In het centrum van Hinterglemm , Zwolferkogelbahn, Reiterkogelbahn en oefenbanen op loop- en ski-afstand. Autentiek oostenrijks hotel.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Voortaan alleen nog maar Hotel Edelweiss

Chantal, 8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net weer terug van wintersport in Sölden en in hotel Stefan geweest, maar als je eenmaal in hotel Edelweiss bent geweest, wil je niets anders meer. Het eten voor de echte fijnproever. Je kunt uit verschillende gerechten kiezen. Heerlijke wijntjes. De eigenaar heeft oog voor detail. Het eten was gewoon voortreffelijk. Jammer dat er geen spa bij was, maar daarvoor gingen we gewoon naar een ander. Gezellige ruimtes. Internet gratis. Het was gewoon een dikke 10!!!
Gereisd met vrienden in maart 2008

Prachtig Hotel

de cokere noel, 28-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Edelweiss is een rustig en mooi hotel, waar je als gast in de watten gelegd wordt.We gaan reeds vele jaren en gaan ook dit jaar weer naar Frans en zijn team. Aanrader.
Gereisd met partner in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 8.2 uit 10 op basis van 24 reviews.