Hotel Eckmann **

• Ligging t.o.v. pistes9,3

3 reviews over Hotel Eckmann in het Nederlands

Floris, 10-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfect pension! We mochten zat. om 09.00u al in de kamer en kregen ontbijt bij aankomst. Goed ontbijt en heerlijk avondeten! Zeer vriendelijk personeel. Ik ben wat langer en kreeg direct andere kamer met groter bed. Prima kamers met balkon,tv (rtl4). Direct t.o. gondel. 2 pistes die bij het pension komen. 1 nadeel is de afstand naar centrum. voor wat feest ben je aangewezen op nachtbus of taxi. De rust,service,supereten en ligging tov lift maakt dat ruim goed. Aanrader!
Gereisd met vrienden in maart 2008

Jolien, 9-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik vond het een erg leuk pension, Aardig personeel, perfecte, grote kamers (vooral op de 3e verdieping, Ligging kan niet beter hij ligt op 50m van de sonnleitenbahn(gondel. Je moet wel zorgen dat als je s'avonds weggaat dat je de kamersleutel meeneemt, want de receptie gaat om 11.00uur ofzo dicht en dan kun je niet in je kamer komen.

Maar we hebben een hele leuke vakantie gehad

Gereisd anders in december 2005

boonen marc, 4-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

prima hotel

gezellig klein goed eten

op 50 meter van de ski liften

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eckmann in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eckmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eckmann scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.