Hotel DIE SONNE ****

9,1

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes7,7

108 reviews over Hotel DIE SONNE in het Nederlands

Geweldig hotel waar je pas echt vakantie hebt!

Frank en Chantal, 19-8-2017

Dit jaar voor het 3e jaar geweest en alweer een super vakantie gehad. Het is een super hotel waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn erg mooi/modern en erg schoon. En het eten is super lekker!!

Wij hebben nog steeds niet alles in deze mooie omgeving gezien en overwegen weer om volgend jaar weer terug te gaan! Minpunten zijn er gewoonweg niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Hotel DIE SONNE, Hotelmanager, 30-8-2017

Hallo Frank en Chantal,

heel erg bedankt voor jullie positieve beoordeling en lieve woorden.

We hopen jullie ook weer een vierde keer te mogen verwelkomen!

Het SONNE-Team uit Saalbach

Uitstekend hotel

Peremans, 15-7-2017

Personeel heel vriendelijk. Eten uitstekend. Nederlandstalige receptioniste.

We waren hier ook 4 jaar geleden. De bar is nu open tot 23u00 i.p.v. 22u00.

Heel mooie kamer maar we logeerden deze keer aan de achterzijde van het hotel en daar heb je alleen zicht op een talus.

Minpunt : als je de hele dag gaat wandelen kan je nu niet meer 's morgens een lunchpakket meenemen. Ze promoten de berghutten. Maar in deze periode zijn ze vaak gesloten.

Ik kan dit hotel alleen maar aanraden.

Gereisd met partner in juni 2017
Hotel DIE SONNE, Hotelmanager, 18-7-2017

Beste mevrouw Peremans,

hartelijk Dank voor uw lieve woorden!

We vinden het fijn om te horen dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad.

We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons!

Met hartelijke groeten,

Familie Schwabl en het Sonne Team in Saalbach

TOP hotel

demeyere eveline, 15-7-2017

hotel sonne in saalbach is fantastisch! all-in formule is super,zeer uitgebreid ontbijt,middaglunch prima,5 gangen diner zeer rijkelijk,weinig buffetvorm,dranken v 11u tot 22u,lekkere coctail vr ieder wat wils,vriendelijke eigenaars en personeel,jokercard gratis,mooie ligging,kamers kraaknet,centrum saalbach 900m v hotel,reeds 4x verbleven
        Gereisd met partner in juli 2017
        Hotel DIE SONNE, Hotelmanager, 18-7-2017

Beste Mevrouw Demeyere,

hartelijk Dank voor uw positieve beoordeling!

Fijn om te horen dat u het zo goed naar uw zin gehad heeft.

We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen,

Met hartelijke groeten,

Familie Schwabl en het Sonne Team in Saalbach

Top top top

Eric Dierckx Jul Pousset, 19-3-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn 200 keer naar Oostenrijk geweest. Zo iets goed hebben we nog Nooit mee gemaakt. Prachtige kamer ,helemaal nieuw en zeer mooie warme tinten. Aparte toilet, en een heel mooie badkamer . Het eten is echt op zeer hoog niveau klaar gemaakt, met alle dagen een voor of tussen of dessert of vis of Italiaans, buffet.Nooit zo iets mooi en lekker gezien. En dan begon het 6 gangen menu pas. All Inn was ook super. Alle top merken van dranken, cocktails en ook de flessen van top wijnen zijn inbegrepen. Al het personeel is super vriendelijk ook de receptie is top. Er is ook een gratis Taxi service voorzien voor u, om u naar alle skipistes te brengen. We hebben nooit langer dan 5 minuten moeten wachten op een taxi ,daarom is het wat ligging betreft beter als een hotel op de piste. Zwembad en de rest van de Welness was ook geweldig. Hier komen we zeker terug , WIFI werkte ook prima
        Gereisd met vrienden in maart 2017

Gastvrij

Thijs, 11-2-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig hotel waar service en gastvrijheid hoog in in vaandel staan. Eigenaars doen er alles aan om hun gasten alles naar wens te maken. Eten is top.
        Gereisd met partner in januari 2016

heel relaxed!

all-in vakantie, 16-9-2016
        • Ligging t.o.v. pistes8

Een hotel waar je je direct "thuis" voelt. Er was zelfs een nederlandstalige receptioniste. Kleine onthaalreceptie op zondagavond, verder goede "all-in". Zeer ruime kamer. Alles proper, iedereen zeer vriendelijk. Lekker en voldoende eten. Goede (kleine) wellness. Wandelanimator, mini-club.
        Gereisd met partner in september 2016

Hotel Sonne is een super (familie)hotel!

Stephan, 24-8-2016

Hotel Sonne is werkelijk een fantastisch familiehotel, waar je je als gezin vanaf de eerste dag meteen thuis voelt. De familiekamers zijn ruim (vooral de junior suite met een extra kamer) en er is een ruime wellness ruimte als het weer een dagje tegenzit. De service en klantvriendelijkheid zijn uitstekend. Veel (kinder)animatie en activiteiten, prima eten, en veel keuze in drankjes (o.b.v. all inclusive). Ons viel op dat werkelijk aan de kleinste details wordt gedacht. Zo kun je bijvoorbeeld op een formulier aangeven dat je liever een harder of zachter matras wilt, of bijvoorbeeld een kussen met geneeskrachtige lavendelgeur. Ook is er veel te beleven in de omgeving. Als wij weer naar Oostenrijk op vakantie gaan is de kans bijzonder groot dat we terugkeren bij dit hotel. In een woord super!
              Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch hotel

anja, 21-8-2016

zeer aangenaam familiaal hotel, zeer vriendelijk personeel.

eten en kamers perfect.

zeer mooi wellness gedeelte.

veel mensen die terugkeren naar dit hotel

een echte aanrader, wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

supergoed hotel

Geert Santon, 3-8-2016

Direct een thuisgevoel door Nederlandstalige ontvangst (Anouck). Eigenaars en personeel waren supervriendelijk.

Mooie, ruime kamers waar het niet te warm was, ook al was het buiten 30 graden.

Op een blad kon je aanduiden: extra kussen, dunnere of dikkere dons, zachtere of hardere matras ...

De dag nadien was alles geregeld.

All-inclusive was prima! lekker eten en drank inbegrepen tot 22u.

Gratis Joker-Card gebruikt voor liften in de buurt en minigolf in Hinterglemm.

Veel Belgen en Nederlanders tijdens ons verblijf.

Gastvrijheid, gezelligheid en netheid zijn de troeven van Hotel Sonne.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Fantastische Oostenrijkse gastvriendelijkheid

Anouk, 14-7-2016

Fantastische gastvriendelijkheid, service, alles brandschoon en super kamers met heerlijk eten!
              Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor DIE SONNE bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DIE SONNE in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DIE SONNE zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DIE SONNE scoort een 9.09 uit 10 op basis van 120 reviews.