Hotel Central

• Ligging t.o.v. pistes8,1

9 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Axel, 26-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch hotel. Hier kun je prima heen voor een korte ski-break met vrienden. Kost geen drol en is zeer goed gelegen.

Voor dat geld moet je ook niet gaan zeuren over de accomodatie, het 4 sterren hotel zit ernaast en kost 4 x zoveel.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Liesbeth Kooi, 14-1-2008

Super plek.

Elke dag schone handdoeken en een schone kamer.

Het ontbijt was prima. De eigenaren waren heel aardig en zeer behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in december 2007

Andre, Cindy en kids, 8-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de prijs een prima hotel! Wij hadden er minder van verwacht, mede door de reacties op zoover, maar het was gewoon goed. Over het ontbijt valt niet te klagen vinden wij. Het is eenvoudig, maar niet slecht.

Enige jammere is dat er verder geen faciliteiten (bar/lobby) bij het hotel zijn waardoor je 's avonds (vanwege kids) op je kamer aangewezen bent, maar dat wisten we vantevoren en dat maakt de prijs van het hotel ook gunstig. En met RTL4 en BVN is dat ook geen ramp...

De kamer was goed, ruim, genoeg kastruimte en een aparte 2e slaapkamer.

Handdoeken werden regelmatig vervangen, niet dagelijks inderdaad, maar er valt niet over te klagen vinden wij.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, en zeker niet slecht!

Gereisd familie in januari 2008

dalton, 30-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne kerel, schone kamers en net onbijt alleen jammer dat de eieren ontbraken
Gereisd met vrienden in maart 2007

Aukje, 25-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier van 7 maart tot en met 11 maart 2007 geweest. Wat een slechte bedden. De douche was redelijk maar je krijgt maar 1 keer per week schone handdoeken. Ook deed de verwarming het niet dus wij hebben onze natte skikleding dan maar in het skihok over de verwarming gehangen (die het ook maar 3 uurtjes deed). Het enige voordeel was dat je rtl 4 had. Ontbijt is redelijk.
Gereisd anders in maart 2007

claudia en dave, 23-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Klein simpel opgezet pension, 's ochtends een prima ontbijt, heel goed gelegen t.o.v. de liften, en in het centrum, je auto kun je gratis overdekt parkeren gedurende je verblijf. Eigenaar was wel goed betrokken bij ons, vriendelijk, en behulpzaam. Prima pension qua prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd anders in maart 2007

Christiaan, 23-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Inrichting van de kamer is sober en er zijn geen faciliteiten behalve tv,bank,bed,douche en toilet.Er wordt weinig geinvesteerd in de inrichting en dat zie je.Kamers zijn schoon maar erg gehorig en ontbijt verschaft weinig voedzaams (geen bruin brood) of gezonds.Zelfs een eitje kan er niet van af.Handdoeken worden slechts eenmaal per week verwisseld en bedden zijn volledig doorgezakt en je hebt het idee in een peeskamertje te liggen...De gehorigheid heeft er voor gezorgd dat we 4 dagen slecht hadden geslapen wegens geluidsoverlast van de onderliggende kroeg en (uiteraard)luidruchtig gepraat en gestommel inde hal/gang van dronken nederlandse jongelui.Locatie is wel goed.Vlakbij de skilift,centrum,kroegen en supermarkt.Volgende keer zou ik dit hotel niet meer boeken vanwege te weinig faciliteiten en te weinig betrokkenheid van de eigenaar bij de gasten.
Gereisd anders in januari 2007

Anoniem, 1-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn voor de eerste keer in hotel central vorig jaar geweest 2006 en we gaan dit jaar weer.

we zater eerst met een probleem we waren met z'n vijfen en de grootste kamer is voor 4 maar wij hadden hem opgebeld en hij zette er een ander bed bij

dat was heel vriendelijk en verder je zit dicht bij apreski bars als je in hotel central zit moet je zeker naar de bobby's gaan het café er tegen over.

daar heb je de leukste apresski

Gereisd familie in februari 2006

yvonne, 27-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een goed hotel, je zit overal dichtbij, vriendelijke mensen en een goede verzorging. Kamers zijn ruim.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central scoort een 7.22 uit 10 op basis van 9 reviews.