Appartement AlpenResort Saalbach

Appartement AlpenResort Saalbach
AlpenResort Saalbach
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement AlpenResort Saalbach bij:

13 reviews over Appartement AlpenResort Saalbach in het Nederlands

Valse voorlichting. En zeer hoge schoonmaakkosten

Jan, 15-8-2017

Er zit geen voordeelkaart bij! Dus alle activiteiten die u onderneemt. Moet u zelf betalen. Zeer teleurstellend en hoge schoonmaakkosten staat niet in verhouding
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Alleen maar goede indrukken !

Dirk Eerdekens, 11-7-2013

De doorslaggevende factor wanneer de reis geboekt was, was enerzijds de 'all in'-formule, anderzijds de goede beoordeling op 'Zoover'. Op het ogenblik van boeken was er bovendien geen sprake van een renovatie, en werd enkel een ligweide gemeld en geen buitenzwembad.

Ik hoef waarschijnlijk niet te beschrijven welke indruk het maakte wanneer we in een volledig gerenoveerd hotel toekwamen (kamers, restaurant, ...) met bovendien een prachtig buitenzwembad.

De bediening en de uitstraling van het personeel is zeer zeker een toegevoegde waarde.

De 'Joker card', inbegrepen in de prijs, geeft toegang tot alle kabelbanen in de vallei ; een vallei die zeer zeker de moeite waard is voor tal van activiteiten.

Een echte aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

wat een super appartement

Marianne, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

we zijn hier afgelopen week geweest en het was in een woord fantastisch wij hadden appartement D2/D3 5 slaapkamers waarvan 4 2 persoonsbedden en 2 stapelbedden . Een ruime keuken met verschillende koffiezetapparaten (nespresso senseo en gewoon) oven magetron waterkoker ruime kookplaat en allerlei kookbenodigheden met bar een ruime zitkamer in iedere kamer tv in de woonkamer zelfs 2 tv's. In de kinderkamer en woonkamer een dvd speler. In de woonkamer zit een electrische openhaard en de woonkamer grenst aan een ruim balkon waarop een zitje is gecreeerd. Het appartement is gesitueerd in Jausern Saalbach en boven op een berg waar je met de auto kunt komen. Je kunt in een kwartier lopen naar de dichtbijzijnde lift maar beneden aan de berg zit ook een skibushalte. De dichtsbijzijnde supermarkt is de BIlla deze kan je bereiken met de auto in 15 minuten of je stapt uit bij de bushalte 7 het dorp saalbach is ook te bereiken met de skibus. De skischool is heugenhauser hier is ook de skilift.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Appartement D1

Nathalie Ipenburg, 26-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten met 4 volwassenen en 2 kinderen in het appartement D1. Het is een mooi appartement, mooi ingericht en compleet. Er is zelfs een wasmachine en een droger.

D1 ligt op de begane grond, waardoor je wel last hebt van de bovenburen als ze veel lopen. Ook de skiruimtes grenzen aan dezelfde gang als D1, waardoor je wat lawaai hoort, van mensen die heen en weer lopen.

Ook wij vinden het een hele klim om op de piste te komen, waardoor we toch met de auto naar de lift gingen, alhoewel dat maar 3 minuutjes rijden is, maar met 2 kinderen wel wat makkelijker is.

De beheerdster is super aardig en je kunt in haar Gasthof aan de overkant van de weg ook prima eten!

We hebben er een super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Geweldig mooi

Anne, 21-9-2011
    • Ligging t.o.v. pistes6

Vorig jaar zijn wij hier twee weken geweest, echt een prachtig appartement op de bovenste etage. Wij hadden een 8 persoonsappartement met 6, en de hoeveelheid ruimte was prima. Het enige minpunt vond ik de gehoorigheid, zowel naar de kamers toe als naar de onderburen, jammer dat er met de bouw geen rekening is gehouden. Wij hadden ons wel een beetje misgerekend over de afstand tot de piste, eigen vervoer is wel gewenst. Verder heel smaakvol ingericht, alle luxe was aanwezig. Wellicht gaan we in de toekomst nog een keer.
    Gereisd met vrienden in december 2010

Heel goed

Anna, 7-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst werden we netjes ontvangen. Het huis is zeer compleet ingericht. Alles netjes en schoon. Het appartement is wel wat gehorig. Bij normaal gebruik, heb je hier geen last van, maar zijn mensen iets luidruchtiger, dan hoor je dit goed. (wij hebben niet zo gauw ergens last van)

De klim naar de piste is steil. Wij hebben toch maar de auto gepakt als we op de pistes van Saalbach of Hinterglemm wilden skiën.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de broodjes service, maar wel van de pizza bezorgservice. Er werd binnen een half uur bezorgd. En was lekker.

Wij hebben een topvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

prachtig verzorgd appartement

Maria, 6-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

we hadden geboekt voor 9 personen. Helaas was het stapelbed te klein voor volwassenen en moesten er ook 2 personen op de bank in de woonkamer slapen. De inrichting en keukeninventaris waren verder perfect. wel erg gehorig omdat de bovenburen geen rekening hielden met de onderburen. tot diep in de nacht hoorden je boven gelach en werd er veel heen en weer gelopen.
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Geweldige appartement op een prima plek

stephan, 15-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementn zijn net opgeleverd en zijn smaakvol ingericht. Wat is er nu lekkerder dan na een dag lang skien even lekker te ontspannen in de sauna. De klim naar de piste elke morgen is toch wel een hele opgave. Verder is het prima vertoeven in AlpenResort, de apreskibar van Gunter is rustig en vol met stamgasten het is dus geen Goaßstall in Hinterglemm.
    Gereisd met vrienden in maart 2010

mooi appartement op uitstekende locatie

e v kampen, 1-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes9

Erg fraai en zeer lux ingericht. Op korte loopafstand van de piste en in de nabij heid een leuk apres ski en eetgelegenheid.

De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Ruime ziteeetkamer en de keuken is van alle luxe voorzien.

ook is er internet en een flatscreen aanwezig.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Toplokatie!

Taco Luiken, 8-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren de eerste huurders van D1, dat tezamen met de andere appartementen nog maar een week ervoor was opgeleverd. Het was een ervaring, welke absoluut voor herhaling vatbaar is. Luxe en comfort scoren een 10. De ligging is geweldig goed en de zorg voor de klant is optimaal.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement AlpenResort Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement AlpenResort Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement AlpenResort Saalbach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 13 reviews.