Vakantiehuis Voglbachhof

Vakantiehuis Voglbachhof
Voglbachhof

• Ligging t.o.v. pistes10,0

2 reviews over Vakantiehuis Voglbachhof in het Nederlands

Geweldig vakantie-adres waar je graag terugkomt!

Schoonus, 8-9-2013

Vakantiehuis Voglbachhof in Rauris heeft twee mooi ingerichte appartementen en volop ruimte in en om het huis. De familie Kellner is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral voor kinderen is het een echte aanrader; veel speelgoed voor binnen en van alles te doen buiten; pony rijden, meerijden op de tractor, tafeltennissen, trampoline springen, schommelen.

Dit was voor ons de tweede keer dat wij er een aantal weken in de zomer waren en deze winter zijn we er weer, nu om er te gaan skiën.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

prachtig appartement op een bijzondere plek!!

fam Oude Nijhuis, 11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn afgelopen winter voor de vierde keer in Voglbachhof geweest. De ligging van het huis is echt bijzonder mooi. Dit maakt dat wij hier altijd direct tot rust komen. De appartementen zijn superschoon en netjes. Het uitzicht is echt geweldig. De mensen zijn erg aardig, gezellig en behulpzaam. Ze zijn ook erg aardig voor de kinderen, ze mogen altijd kijken en helpen in de stal bij de dieren. Rondom het huis zijn veel speelmogelijkheden in de sneeuw. Onze kinderen vinden het heel leuk om hier te spelen. Wij hebben inmiddels voor de 5e keer geboekt en willen ook graag een keer in de zomer hier naar toe, het schijnt dan ook erg mooi te zijn in dit dal.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voglbachhof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voglbachhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Voglbachhof scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.