Hotel Salzburgerhof ***

Aller belabberst

Fam.brom, 16-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Schoon.

Onvriendelijk en matig eten.

Gereisd met partner in mei 2017

Nog nooit zo onwelkom gevoeld

Bud, 21-8-2016

Buiten het hotel is het prachtig, een heel erg mooie omgeving en leuke dingen om te doen. Het hotel zelf is een ramp.

En dan vooral de houding van de eigenaren die al die gasten maar lastig vinden (bij voorbaat al, omdat het gasten zijn, lijkt het). Bijna elke vraag wordt beantwoord met een snauw of een belerende opmerking. Het eten (buffet) is heel onsmakelijk (qua vorm en hoe het in de bakken ligt, een soort gaarkeuken), ontbijt minimaal (als je een gebakken eitje wilt, betaal je € 3,50 extra per eitje. Alhoewel we ons afvragen of ze überhaupt bereid zouden zijn geweest er een of meerdere te bakken)… Je betaalt voor iets waar je je totaal niet welkom voelt en de eigenaren ook absoluut niet hun best doen om je een welkom gevoel te geven. Onbegrijpelijk.

Dit hotel nooit weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geen enkel idee van gastvrijheid

Frans van der Heijden, 20-8-2016

Een beschrijving van onze eerste 10 minuten in dit hotel mag volstaan. Toen we na 12 uur fileleed uitgeput bij Salzburger Hof voorreden, kwam er meteen een druk gebarende man naar ons toe gelopen. "Schnell, schnell!", riep hij al van verre. Aldus wees de eigenaar (zo bleek) ons erop dat, als we haast maakten, er nog nét een hapje gegeten kon worden. Heel attent, toch? Terwijl we naar de eetruimte spurtten, keek ik op mijn iPhone. Het was 19.26 uur. De dochter des huizes (zo bleek) snauwde ons toe dat we nog precies "drei Minuten" hadden: daarna zou ze het buffet sluiten. Een appelsapje voor ons kind bleek niet in de 'ultra all inclusive'-formule te passen. Gleich abrechnen, gerne, die 2,50. De witte wijn voor mijn vrouw bleek water (echt!) met een restje Riesling. Of er misschien een lift was om onze vele bagage naar de derde etage te krijgen, vroeg ik 4 minuten later aan de dame bij de receptie. "Nein", klonk het afgemeten. En prompt draaide de vrouw des huizes (zo bleek) haar gastvrije Tiroler rug naar ons toe. Nein, nicht wieder.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Salzburgerhof bij:

nooit meer bij deze mensen!

Hampi, 19-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

de omgeving is perfect. het hotel gedateerd maar netjes en schoon.

het personeel ( vader / moeder / dochter) zijn totaal niet geschikt voor de hotel branche. onbeleefd en zonder begrip voor dieet of allergie bij het buffet.

Gereisd met partner in april 2016

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Ellie Clark-Keizer, 14-2-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dit familiehotel ligt op 5 minuten lopen vanaf de skiliften. De skiverhuur ligt pal voor de deur. Eigenaren Andreas, Rosy en dochter Sandra hebben ons vriendelijk ontvangen. Het eten is uitstekend (Verse broodjes voor het ontbijt en elke avond keuze uit twee hoofdgerechten met verse salades, soep en een dessert. De kamers zijn schoon en de bedden en kussens liggen heerlijk. De sauna werd dagelijks met liefde voor ons aangezet. Echt een adres om naar terug te keren.
    Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch, super!

john terpstra, 19-9-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Eigenaars Sandra, Rosie, Andreas super mensen, stonden altijd klaar. Heel erg betrokken bij onze groep van 31 licht verstandelijk gehandicapten en 6 begeleiders. Eten was heel goed en porties prima. Kamers en gangen groot, netjes, modern en schoon, Buiten een groot terras met voldoende grote parasols. Restaurant sluit wel om 22.00 uur (mensen moeten vroeg weer op), maar het werd ook wel eens later. Maar we konden altijd terecht in de Gaststube, zolang we wilden. Het hotel heeft 3 verdiepingen, nadeel geen lift. En in 1e instantie komen de gangen en verdiepingen over als een labyrinth, maar na 1 dag ben je daar aan gewend.

Kortom, een geweldig hotel, met geweldige eigenaars, prima eten en prima kamers en bedden. Een aanrader!!! Hotel ligt heel dicht bij het centrum en tegenover de Rauriser Bergbahnen. Vooral 's winters handig. Sandra, Andres und Rosie: ein groszes Kompliment fuer euch von unsere Behinderte und von alle Betreuer. Grossartig gemacht!! Super!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Kindervriendelijk Rauris? hotel niet!

Frits Remie, 28-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Met 5 gezinnen verbleven we een week in het Salzburgerhof. Het hotel was redelijk vol met nog een aantal grote groepen/families uit Nederland. Bij aankomst stond de cake met koffie op ons te wachten maar gelijk kregen we te horen "nicht fur Heute, erst Morgen!" Bij de vraag of er een Wiener Schnitzel bestelt kon worden was het antwoord "we zijn geen A la Carte restaurant! De bar onder het restaurant was nooit open, op speciaal verzoek ging hij dan toch een paar keer open, de rest van de avonden moest je zelf in een aparte ruimte je eigen drank meenemen. Toen een van de gasten een glas pakte ging de eigenaresse helemaal uit haar dak "Halt, wass machen Sie da?" De dochter gaat nog enigszins, moeder heeft totaal geen feeling voor de horeca. Na het verstoppen van het belletje van de balie door de kinderen ging de hele familie rennend achter de kinderen aan. Nogmaals, dit was de ervaring van alle Nederlanders in het hotel. Kortom Rauris absoluut ja, hotel, nooit meer.
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

het is fijn om i het Salzburgerhof te zijn

Henk, 30-7-2014
    • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 2e keer ben ik hier geweest sinds er een nieuwe eigenaar is. Was het verleden jaar een beetje stil, nu waren er volop gasten. Dus men weet het Salzburgerhof weer te vinden en dat is maar goed ook. Net zoals verleden jaar was alles perfect. Als je een natuurliefhebber ben moet je zeker hier naar toe gaan. Volgen jaar ga ik weer.
    Gereisd alleenreizend in juni 2014

Fantastische plek.

Rob en Sylvia, 12-1-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

Perfect onderkomen zowel voor zomer als winter, ligging t.o.v. piste en liften. Zeer gastvrij, vriendelijke eigenaren en personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding en diervriendelijk. Eten is ruim voldoende en kamers zijn schoon. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug.
    Gereisd met partner in januari 2014

Het vernieuwde Salzburgerhof

Henk, 8-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Sinds januari heeft het Salzburgerhof een nieuwe eigenaar. Deze hebben het hotel een grondige opknapbeurt gegeven. Zoals de kamers, deze hebben allemaal een flatscreen televisie, een nieuwe laminaatvloer en nieuwe gordijnen. Dit was allemaal wel hard nodig want onder de oude eigenaars was alles verouderd. Verder is het hotel gezellig ingericht.
    Gereisd alleenreizend in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Salzburgerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salzburgerhof scoort een 6.72 uit 10 op basis van 26 reviews.