Beoordelingen Hotel Rauriserhof****

Rauriserhof****
63 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Rauriserhof****
Marktstrasse 6, A-5661, Rauris / Taxenbach / Embach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rauriserhof**** in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rauriserhof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Rauriserhof scoort een 9,2 uit 10, op basis van 63 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rauriserhof**** in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rauriserhof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Rauriserhof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 106 vakantiefoto's van Hotel Rauriserhof**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Rauriserhof**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Rauriserhof**** met andere accommodaties in Rauris / Taxenbach / Embach.
Even geduld a.u.b.

9,4
8,8
8,2
8,3
Toon score en beoordelingen van:
"Beste hotel ooit!"vertalen
K. Dries
10,0

27-07-2014 Zeer fijne vakantie gehad. Personeel is supervriendelijk, kamer zeer proper en wordt elke dag gestofzuigd, eten is heel lekker. Mooie omgeving en fijne wandelingen. Een aanrader!

"Twitter beoordelingen"
05-03-2014 @tonybosma Top hotel en lekkere wintersport (@ Rauriserhof) http://t.co/8qlokuJM9f --- Bron: https://twitter.com/tonybosma/status/441245675108716544
"Heerlijk Hotel"vertalen
liesbethblauw
8,0

07-08-2014 Het was geweldig in Rauriserhof. Vriendelijk personeel, en goede locatie, vlak bij het knusse dorpje Rauris. Het eten is geweldig. Iedere morgen uitgebreid ontbijt met veel soorten yoghurt, fruit, broodjes en broodbeleg. Een kok maakt voor je een omelet of spiegelei. Ook waren er verschillende soorten noten en zaden bij het ontbijt. het eten sávonds was supergoed. in 10 dagen 2 keer een grilavond en 1 keer een buffet. . Mooie familie kamer met ruime badkamer en balkon. We hebben geboekt via touroperator. Daar geven ze een hoge kinderkorting. En wat de drankjes betreft, je weet dat als je in een hotel verblijft je de drankjes moet betalen. Dat kan je zo duur maken als je zelf wilt. Een glas wijn was idd best aan de prijs, maar frisdrank en bier viel best mee. Het is in ieder geval een super hotel waar je zeker ook met oudere kinderen goed naar toe kan gaan.

"Fijn familiehotel!"vertalen
Lianne
9,0

02-08-2014 Hotel Rauriserhof was voor ons gezin met een zoon van 10 een prima plek met een ruime familiekamer, heerlijk eten, een leuk zwembad, een gezellige speelkamer en mooie tennisbanen. Het hotel ligt op loopafstand van het knusse centrum en midgetgolf. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Verhouding prijs /kwaliteit is goed. De drankjes hadden wat ons betreft wel iets goedkoper gekund. Van het eten, zowel bij ontbijt als diner, wordt veel werk gemaakt. We hebben er van genoten! De kamer was schoon en netjes, de ligging was rustig, prima dus!

met partner, Jan. 2014
"Veel te duur, prijs-kwaliteit verhouding is zoek."vertalen
Guy
7,0
5,0
6,0

27-01-2014 Wij verbleven in januari 2014 een week in dit hotel. Dit hotel is met een 7 goed gewaardeerd. Het is een gemiddeld hotel in Oostenrijk en niet meer, zeker geen score van 9 waard. Het eten is gemiddeld en de wijn is belachelijk duur .Alles straalt "geld verdienen"uit Waarschuwing : accepteer nooit kamer 103-104-105 als je tenminste met het raam open wilt slapen zonder lawaai of rook in je kamer !!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldig Hotel"vertalen
Arthur van Straaten
9,0

16-09-2013 In de periode 11 t/m 20 augustus hebben wij vakantie met onze zoon van 11 gevierd in dit geweldige hotel. Nog nooit een hotel meegemaakt waar de service zo goed is. Je voelt je direct welkom bij binnenkomst bij de receptie. Al het personeel van dit familiehotel doet er alles aan om je vakantie te laten slagen. Het eten is erg lekker en gevarieerd en het hotel doet er alles aan om iedere avond speciaal te laten zijn. Zelfs voor onze zoon die geen gemakkelijke eter is was er een lopend buffet voor kinderen. Mooie kamers met goede bedden, een speelkamer voor jongere kinderen en een heerlijk binnenzwembad. Met pijn in ons hart namen we afscheid van al deze lieve mensen. In dit hotel komen we zeker terug!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Beste vakantie ever..!!!!"vertalen
Anouck de Haas
9,0

06-08-2013 Bij aankomst was het personeel al meteen vriendelijk en wilde helpen met de koffers.
We gingen meteen naar onze ruime en nette kamer waar ook ruimte was voor de hond. Met een ruime badkamer.
De kamers worden elke dag schoon gemaakt.
Het eten is super lekker. En geweldig kinderbuffet! Ook voor kindereen van 14 jaar! :) haha
De ligging is super tussen de bergen. En nog geen 10 minuutjes lopen en je bent in het dorpje met leuke winkels.
De een na laatste dag was mijn broertje jarig en vroegen we om een taartje. Maar dat werd al geregeld vanuit het hotel en de volgende ochtend stond er een appart gedekte tafel,kaarsjes en een HANDGESCHREVEN kaart en een leuke taart die gebracht werd door het personeel die hem vervolgens feliciteerde. Dat was super leuk!

Het was dus een Super vakantie waar we zeker terug willen!!

met partner, Juli 2013
"Rauriserhof prettig hotel"vertalen
L.
9,0

11-10-2013 De bedden zijn uitstekend, de kamers ruim en schoon. De kok is nieuw hoorde ik van vaste gasten. Er wordt nog wat gezocht naar traditioneel of culinair koken en daardoor is het menu soms wat uit balans. Zowel ontbijt, lunch, gebak als diner is erg smakelijk en goed verzorgd. Restaurant wat groot en onpersoonlijk, veel kinderen in de schoolvakantie. Personeel vriendelijk en laten je lekker je gang gaan. De omgeving is voor wandelaars prachtig. Veel mensen met honden, in het hotel een aantal (niet in het restaurant) maar in het gezellige dorp een stukje lopen is er zelfs een speciaal hondenhotel (!!!). Op de weg naast het hotel wordt 's nachts erg hard gereden. Met je kamer aan die kant en de balkondeur open geeft dit wat overlast.

met jonge kinderen, Jan. 2013
"Super hotel!"vertalen
karijn van koppen
8,0

08-01-2013 this hotel is perfect for families and the not too experienced skieer. Upon arrival we were given a super upgrade to a family room. staff was superb!
the food was simply excellent, both breakfast, afternoon snack and diner!special thanks to monica the tourguide, she is a wonderful nordic walking guide! also provided by the hotel! trully perfect choice in every way!

met partner, Okt. 2012
"2e keer en weer super !!!"vertalen
jrs
9,0

09-10-2012 we zijn net voor de 2e keer geweest bij Rauriserhof en het was weer super!!!
Vriendelijkheid en gastvrij staan hier zeer hoog in het vaandel. Het eten is uitstekend en je kan zelf bepalen hoe snel je de gerechten wilt hebben. Tip: Koop de Salzburger card en je kan dan gebruik maken maken van veel atracties. De aanschafprijs verdien je zeer snel terug.

met vrienden, Aug. 2012
"Mooi hotel in een gezellig dorpje"vertalen
annemie verlinden
9,0

23-08-2012 hotel rauriserhof hopelijk kunnen ze de kok houden, maar zelfs op de kamermeisjes en ander personeel was niets aan te merken allemaal even vriendelijk.dicht bij het gezellig dorpje

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?