Uitstekend

70 reviews over Hotel Rauriserhof in het Nederlands

nooit meer

Jean Francois Van Leeuw, 6-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wij waren in juni op verlof,we kregen niet de kamer waarvoor we hadden betaald,er werd op voorhand afgesproken om aandacht te besteden aan mijn voeding (diabetespatient) maar dat was ijdele hoop..... er werd niets aangedaan,foei!Een afrader!
Gereisd met partner in april 2017

Mooie rustige omgeving

W.Hoff, 4-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed wandel en fietsgebied.
Gereisd met partner in mei 2016

Top hotel

Hans en miriam, 4-6-2016

Echt lekker en goed eten (keuzemenu of buffet )

Vriendelijk en kundig personeel (de eigenaren is altijd aanspreekbaar)

Wandel toeren van en Door het hotel georganiseerd met gids (gratis)

Prachtige rustige ligging, maar niet afgelegen.

Om het kort te houden een aanrader

Gereisd met partner in januari 2016

Cultuur snuiven in de Rauriserhof

Ruud van der Vlies, 7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je van de Oostenrijkse cultuur houd is Hotel Rauriserhof een aanrader.

Fantastisch hotel waar de het wordt gastvrij/warm/culinair hoog in het vaandel staat.

Er is genoeg te beleven, het raurisertal en het park Hohe Tauner is een aanrader en schitterend.

Het hotel voorziet in wandelroutes en na het wandelen lekker in de sauna en zwembad.

Ook uitstapjes naar bv Zelm am see, Insbruck zijn goed te doen.

Gereisd met partner in september 2015

Niets op aan te merken

jacqueline_moor_1, 4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is doodgewoon een prima hotel. Erg vriendelijk en servicegericht personeel, lekker eten en schone kamers. Buiten is er een fijne ligweide waar je heerlijk kunt ontspannen na een inspannende wandeling in het beeldschone Raurisertal.
Gereisd familie in juli 2015

Heerlijk!

Hanny, 20-7-2015

Mooi hotel met goede voorzieningen, lekker eten en vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in juli 2015

Super vakantie in gezellig en gastvrij hotel

Pietersh, 27-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi ruime en schone kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, lekker voor de kids, diner goed verzorgd en heel vriendelijk personeel. Gezellige bar/lounge. Skibus stopt voor het hotel. Absolute aanrader voor families met kinderen.
Gereisd familie in januari 2015

heel lekker eten

bartenconny, 26-1-2015

we boekten dit hotel rechtstreeks, we kregen kamer 110, deze kamer is ruim maar ligt net boven de bar en er was juist een afscheidsfeestje aan de hang. Niet te doen. Wij hebben de volgende dag dit aan de receptie doorgegeven, na enig aandringen kregen we een andere kamer. We hadden echter een classic doppelzimmer geboekt, we kregen een piepkleine kamer met badkamer (heel onpraktisch ingericht, zelfs geen kastje) maar het uitzicht was prachtig. De eetzaal is onlangs heringericht en is mooi. Het ontbijt, de namiddagsnack en het diner waren heel lekker. Een echt verfijnde keuken. Het zwembad is ruim met een brubbelbad (mocht volgens ons warmer zijn). Alles is heel verzorgd, heel proper. Heel vriendelijk personeel, je wordt op je wenken bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2015

Hoogstaand hotel, uitstekende keuken !

carl_braekevelt, 10-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tophotel, kraaknet, heel klantvriendelijk met overheerlijke maaltijden !

Alles wordt gedaan om de klant een onbezorgde vakantie te verschaffen. Ontbijtbuffet met keuze in overvloed. Het eten 's avonds in het restaurant is heel fijn bereid. 's Middags was er een gratis lunchbuffet in het hotel en is meer dan genoeg om andere maaltijden te overbruggen ! Wandelingen met Monica zijn prima georganiseerd. De National Park Hohe Tauern Card biedt vele mogelijkheden in de buurt ; roofvogelshow, buitenzwembad, roofvogelmuseum ed. Zeer verzorgd binnenzwembad en wellnessruimte. Dranken in het hotel zijn niet goedkoop, aan te vragen lunchpakketten ook aan dure kant. Wij komen zeker terug !

Gereisd familie in augustus 2014

Heerlijk Hotel

liesbethblauw, 7-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was geweldig in Rauriserhof. Vriendelijk personeel, en goede locatie, vlak bij het knusse dorpje Rauris. Het eten is geweldig. Iedere morgen uitgebreid ontbijt met veel soorten yoghurt, fruit, broodjes en broodbeleg. Een kok maakt voor je een omelet of spiegelei. Ook waren er verschillende soorten noten en zaden bij het ontbijt. het eten sávonds was supergoed. in 10 dagen 2 keer een grilavond en 1 keer een buffet. . Mooie familie kamer met ruime badkamer en balkon. We hebben geboekt via touroperator. Daar geven ze een hoge kinderkorting. En wat de drankjes betreft, je weet dat als je in een hotel verblijft je de drankjes moet betalen. Dat kan je zo duur maken als je zelf wilt. Een glas wijn was idd best aan de prijs, maar frisdrank en bier viel best mee. Het is in ieder geval een super hotel waar je zeker ook met oudere kinderen goed naar toe kan gaan.
Gereisd familie in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rauriserhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rauriserhof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rauriserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rauriserhof scoort een 8.97 uit 10 op basis van 71 reviews.