Appartement Mountain-Resort Schönblick ****

Mountain-Resort Schönblick
7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

63 reviews over Appartement Mountain-Resort Schönblick in het Nederlands

Ligt aan welk appartement je komt...

Mieke, 22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Per appartement verschilt het hier nog al. Wij hadden pech met uitzicht op een paar stenen. Verder weinig ruimte en niet logische indeling van keuken/kamer.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Net niet

Elry, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk kindvriendelijk skigebiedje. Op loopafstand van de lift en het dorp. Appartement is het allemaal net niet. Keukenuitrusting is echt te minimaal. Geen bakjes, schaaltjes of kommetjes. Geen litermaat of kurkentrekker. Geen slabak. Geen theeglazen of koffiekopjes. Inventaris is veelal kapot/beschadigd. Erg gehorig, buren waren letterlijk te verstaan ivm een tussendeur tussen de appartementen. Zwembad is echt heel erg klein een heeft onvoldoende capaciteit voor het aantal mensen die er gebruik van willen maken. Ter plekke nog even 100 euro voor schoonmaakkosten moeten betalen is erg veel en zo super schoon troffen we het niet aan. Douchen in bad met een viezig douchegordijn. Door minimaal te investeren kan het appartement al heel anders ogen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Mooie omgeving!

Ina Schoonewille, 11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geweldige vakantie gehad, vooral door de betoverende omgeving.

Het appartement was schoon maar als je er met 6 personen zou verblijven, echt te klein. Bed was voorzien van een veel te dun matras.

Omgeving is prachtig!

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mountain-Resort Schönblick bij:

Geweldig gebied, appartement "met beestjes"

Iris, 18-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer actieve vakantie gehad, wandelen, raften, fietsen enz. in een geweldig mooi gebied. Vaak heerlijk uit eten geweest, koken kunnen ze wel. Salzburger land karte aangeschaft, waardoor we heel veel activiteiten konden doen tegen een relatief laag bedrag (zijn veel zwembaden bij aangesloten). Het appartement leek ogenschijnlijk schoon, maar helaas bleken er bedwantsen te zijn (gelukkig niet op de kamers bij de kinderen). Receptie/hausmeister heeft dit opgelost door al onze spullen te behandelen en ons een nieuw appartement te geven. Helaas was het leed al geschied en heb ik gigantische jeuk gehad, zelfs nog toen we thuis waren. Ik heb in Rauris een arts moeten bezoeken, pillen en crème gekregen. Zelfs nu is de huid nog gevoelig en de littekens herinneren me er ook nog aan. Ben nu een beetje panisch geworden, zodra ik in een vreemd bed slaap. Zwembad is klein, vooral om even je spieren te ontspannen. Fitness ruimte die er zou zijn hebben we niet kunnen ontdekken. Wifi die in eerste instantie gratis zou zijn, bleek 1 week voor vertrek toch niet zo te zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie appartementen op het eerste gezicht maar.

Familie met jonge kinderen, 8-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in augustus 2016 in appartement daniela 5 geweest. Het appartement had 2 slaapkamers en een bedbank in de woonkamer. Op het eerste gezicht een mooi en modern appartement. Maar schijn bedriegt. De inrichting en vooral de kwaliteit is minimaal. De bedden zijn ronduit slecht van kwaliteit. Wij hebben hiervan direct melding gemaakt bij de receptie. Klachten worden in ontvangst genomen maar verder hoor je er niks meer van. Wij hebben het probleem uiteindelijk opgelost door de matras uit de bedbank te halen en op het bed in de tweepersoonskamer te leggen. Voor mij is niet zozeer het feit dat bedden slecht zijn het probleem maar wel de manier waarop met klachten omgegaan wordt. De appartementen hebben weinig privacy en zijn gehorig. Het sauna en zwembadcomplex ziet er mooi uit. Het zwembad is klein maar voldoet voor een plons na activiteiten. Let op het water is veel te koud voor kleine kinderen. In het sauna complex mogen geen kinderen komen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Wat een tegenvaller ...

Barbara, 18-7-2016

Op de foto's ziet alles er modern, schoon en netjes uit. Wij troffen een appartement dat er uit ziet alsof het in de jaren 70 is gestyled. We hadden een 3-kamer beneden appartement, geboekt via touroperator.

Het is klein, je kan je kont niet keren, de lamellen zien er smoezelig uit, er zijn drie tuinstoelen voor 6 personen. In de woonkamer zijn 2 kastjes voor spullen, maar al je er iets in wil leggen moet eerst de bank weg geschoven anders gaat de deur van het kastje niet open. Qua servies zijn er 6 mokken, 3 x 6 borden, een paar glazen, 1 (fruit?)schaal, geen kommen oid. Wij zijn gelukkig niet lang, anders hadden we niet in de bedden gepast (die trouwens wel prima matrassen hebben).

Chagrijnige badjuf (stel je voor dat je met een klein zacht balletje gaat overgooien!), WiFi betalen (volgens touroperator gratis), parkeren betalen, 2 handdoeken p.p. voor twee weken.

Kortom, wat ons betreft dikke tegenvaller en we gaan niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig

Ellie, 26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een heel mood in de omgeving personeel super vriendelijk en behulpzaam

Wij zaten in appartement sonnealm mooi en groot alleen in op de bank was geen zitten,en op balkon ook geen zitje om even te zitten

Verder is het super daar

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Mathilde, 27-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen net terug van een week Schonblick Mountain Resort en het was geweldig! De ligging van het park is heel mooi gelegen op loopafstand van het dorpje Rauris.

Het appartement was heel schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden waren ook goed, we hebben allemaal heerlijk geslapen. Een aanrader is om bij Gasthof Weixen in het nabijgelegen dorpje Worth een keer te eten.

We komen zeker een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Prima

Mariette de haas, 4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging en schoon appartement. Bedden wat minder
Gereisd met vrienden in september 2015

Mooie appartementen in een heerlijke omgeving.

Rico, 26-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

De omgeving is erg mooi. De appartementen zijn schoon en van bijna alle gemakken voorzien (geen WiFi). Wel veel zwaar gesluierde vrouwen. Uiteraard geen last van, maar in het zwembad met schoenen en een burka vind ik wel erg ver gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mountain-Resort Schönblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mountain-Resort Schönblick in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mountain-Resort Schönblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mountain-Resort Schönblick scoort een 7.36 uit 10 op basis van 70 reviews.