Appartement Haus Enzian *****

Haus Enzian
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,5

53 reviews over Appartement Haus Enzian in het Nederlands

Een fantastische en leuk appartement.

Bram, 19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Enzian ligt mooi centraal in het raurissertal. Vanuit het appartement zijn er op relatief korte afstand mooie wandelingen te maken, en wat zeker de moeite waard is om in Taxenbach de Kitzlochklamm te bezichtigen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel gezellig en een zeer gastvrije gastheer

Familie Bijl, 4-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk geen minpunten. Als het slecht weer is, kun je je in de kelder ook prima vermaken. En de kinderen vonden de mooie Goldenterievers ook super.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heerlijk genoten!

Tess, 30-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zowel in de zomer van 2015 als in de winter van 2016 met het gezin bij Haus Enzian overnacht. Een warm welkom en leuke tips over de bezienswaardigheden gekregen van de beheerder over de omgeving. De kamers, trappenhuis en de tuin waren allemaal goed onderhouden en het zag er allemaal netjes uit. Voor de kinderen was er een speelkelder, voorzien van tafeltennistafel, elektronisch dartbord, pooltafel en een reuze 4- op een rij!

Je kunt de auto de hele week laten staan en te voet allerlei activiteiten ondernemen. Het goudwassen in Bucheben is een aanrader voor de kids! Wanneer je lekker wilt eten kan ik Stadl Café aan de Marktstrasse in Rauris en Weixen in Wörth zeker aanbevelen.

In het winterseizoen was er een verwarmde ruimte waar wij de ski's en schoenen konden laten drogen. Het skigebied is echt een familie skigebied, gezellig knus, leuke restaurantjes boven en volop genieten van de omgeving.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Daar voelt men zich thuis!

IRH, 2-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelijk bij aankomst een hartelijk onthaal, dan begint je vakantie pas echt goed.

Alles goed georganiseerd en we konden, ondanks dat we veel te vroeg aankwamen, direct in ons appartement. Schoon en fris en van alle gemakken voorzien. Fantastische speelkelder en ski-opbergruimte, vooral 's avonds leuk om te gaan poolen of tafeltennissen.

Centraal gelegen tussen de skiliften en alles op loopafstand.

Volgend jaar graag weer!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

We hadden appartement Maroni met een houtkachel

Anita de l'Ecluse, 17-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk appartement, ziet er goed onderhouden uit, heeft alles, omdat het beneden is geen trap lopen, alleen eventueel naar de kelder om je skies weg te zetten. Tevens hebben ze daar een speelhol voor kinderen gemaakt, poeltafel, spelletjes, videobanden voor ieder wat wils. Je hoeft je auto de hele week niet meer te gebruiken. Piste ligt aan de overkant van de weg. Winkels en restaurants alles op loop afstand.
Gereisd met partner in januari 2015

Prachtig, kindvriendelijk appartement.

Arno, 1-8-2015

Super fijne vakantie gehad in Rauris (Haus Enzian).

Appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een schitterende speelkelder en in de tuin is ook genoeg te spelen voor de kinderen.

Beheerder Ivo (en zijn vrouw) zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

We komen volgend jaar graag terug !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Skien en relaxen op superplek!

Dagmar, 24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Groot, licht en prachtig appartement dicht bij de pistes en dorpskern met eettentjes en cafes.

Huis blinkt uit in faciliteiten als geniale speelkelder met pooltafel, tafeltennis en meters DVD's.

Beheerder Ivo kan je alles vertellen over de omgeving en 'must do's'.

Geweldig genoten!

Gereisd met partner in januari 2015

Topplek!

René en Marianne, 1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Weer een gezellige wintersport genoten. Goede appartementen voorzien van alles. Goed schoon en de bedden lekker opgemaakt!!! Beheerder Ivo is altijd bereid je te helpen. Vanuit appartement zo bij de piste. Ligging perfect. gezellige kelder met zeer veel keuze uit films, boeken etc.

en... je zult je niet vervelen in dit mooie plaatsje en de schitterende natuur. Weg van alle drukte. Supermarkt op loopafstand. Dus auto parkeren en lekker laten staan, tenzij je wilt gaan eten in Weixen. Doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Volgend jaar weer

kooij_esther, 5-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij voelden ons helemaal thuis in appartement maroni.

Het appartement was schoon,netjes en van alle gemakken voorzien.

Opgemaakte bedden bij aankomst, moderne badkamer, vaatwasser in de keuken.

Na het skien heerlijk de open haard aan en genieten van de warmte en knusheid.

Onze jongens hebben zich uitstekend vermaakt in de speelkelder.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend !!!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Mooie plek, een aanrader!

Ellen, 2-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de tweede keer in Haus Enzian verbleven. De eerste keer in het voorjaar, nu in de winter periode.

Mooi appartementen complex. Toegankelijk voor jong en oud. Ruim appartement. Mooie speelkelder voor kinderen.

Zowel dorp als piste is op loop afstand.

Dorpen in de omgeving op Max. 30 min afstand.

Gereisd met vrienden in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Enzian in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Enzian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Enzian scoort een 9.59 uit 10 op basis van 68 reviews.