Appartement Entfelden

Appartement Entfelden
Entfelden

• Ligging t.o.v. pistes5,0

1 review over Appartement Entfelden in het Nederlands

mooi huis maar reservering is onbetrouwbaar

M. Leunissen, 4-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Als je dit huis reserveert, reserveer je een heel mooi wintersporthuis. Het is echter maar de vraag of de eigenaresse het huis ook echt voor je heeft gereserveerd ook al heeft ze dit schriftelijk aan je bevestigd. Tot twee keer toe hebben wij moeten meemaken (1x bij ons en 1x bij vrienden) dat het huisje overboekt was en dat we maar moesten afwachten of er nog iets anders beschikbaar was. Dit is gelukkig wel gelukt maar was een stuk minder comfortabel en wel even duur. Waardeloos begin van de vakantie! Het heeft ons een hele dag gekost en veel ergernis en onzekerheid. En dat terwijl wij als vaste gasten al 2x eerder dit appartement hadden gehuurd en dus bekend waren bij de eigenaresse!! Onbetrouwbaar dus! Hetzelfde geldt trouwens voor Sporthotel Hubertus in Rauris. Haus Entfelden hoort bij dit hotel en wordt door dezelfde dame, Gabriela Hacksteiner, gerund. Ook hier moet je maar afwachten of je boeking daadwerkelijk is doorgekomen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, toch?

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Entfelden in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Entfelden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Entfelden scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.