Gasthof Andrelwirt

Andrelwirt
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,0

4 reviews over Gasthof Andrelwirt in het Nederlands

Uitstekend voor zijn prijs.

Peter & Carine, 23-7-2017

Hadden een all in geboekt met e-bike inbegrepen.

Ruime kamer, ontbijt voldoende maar aanvulling zou wat sneller mogen gebeuren. Voor de lunch mag je zoveel broodjes beleggen zoals je wil. Koffie en thee kan je de hele dag nemen met in de namiddag cake of appelstrudel erbij.

Avondeten ruim voldoende, echt Oostenrijkse keuken, wel jammer dat er geen saladebuffet was . Drank inbegrepen tot s'avonds 22.00uur. Zeer vriendelijke bediening en nederlandstalige dame aan de receptie.

Nieuwe e-bikes stonden gratis ter beschikking vanaf de dag na aankomst tot de dag van vertrek. Veel fietsplezier met start vanaf het hotel (seidlwinktal is een aanrader)

Kortom een echte aanrader prijs kwaliteit !!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Degelijk hotel zonder meer

Dhr Petré, 19-7-2017

Veel geven het hotel hoge cijfers, maar mijn ervaring is iets minder. Positief : ruime kamers die elke dag goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel. Ontbijt basic maar ok. Bananen zijn blijkbaar duur in Oostenrijk. Op de fruitkorf 2 à 3 bananen voor 15 à 20 personen. Dus wie eerst is heeft geluk. Ook de bruine broodjes waren elke ochtend geteld. Avondeten lekker. Negatief : Organisatorisch liep het soms degelijk fout. Normaal krijgt men een tafel toegewezen voor de ganse week. In ons geval hebben wij 4 maal van tafel moeten veranderen omdat zij ons kamernummer niet hadden voorzien. Ook bij wat meer volk loopt het in de keuken achter. Hebben 1 uur30 moeten wachten op ons dessert, zonder enige uitleg. Voor mij is het een goed hotel, maar zeker geen 8 of 9 waard.
Gereisd met partner in juli 2017

GEWELDIG!

A, 9-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn afgelopen week een weekje op wintersport geweest in Rauris en hebben overnacht in Gasthof Andrelwirt. Normaliter heb ik altijd wel iets te klagen maar hier niet. Alles was perfect geregeld! Ludwig en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk, evenals het personeel. De kamers waren goed en het eten HEERLIJK!
Gereisd met vrienden in februari 2011

E. de Klein, Leerdam, 15-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren hier van 23-02 t/m 29-02-2008 en hebben hier een geweldige vakantie gehad. Onze familiekamer was nodig aan renovatie toe. Het was allemaal schoon maar gedateerd. Onze beide kinderen moesten samen op een krap uitschuifbed. Ons bed was perfect.

Eigenaar Ludwig en z'n vrouw staan samen in de keuken en toveren iedere dag weer iets lekkers op tafel. Het eten was echt geweldig.

's Morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Zondags komt er veel lokaal publiek in het gasthof genieten van het buffet onder het motto: "Eet veel voor weinig".

Gasthof Andrelwirt ligt in het ortsteil Wörth, 4 km. van Rauris. De skibus stopt echter ieder half uur voor de deur. Geen enkel probleem dus.

Gereisd familie in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Andrelwirt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Andrelwirt in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Andrelwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Andrelwirt scoort een 8.13 uit 10 op basis van 4 reviews.