Beoordelingen Gasthof Schmiedhof

Schmiedhof
7 beoordelingen
Beoordelingen Gasthof Schmiedhof
Schmiedstraße 29, 5721 , Piesendorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Schmiedhof in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Schmiedhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Gasthof Schmiedhof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Schmiedhof in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Schmiedhof, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Gasthof Schmiedhof de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 4 vakantiefoto's van Gasthof Schmiedhof vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Gasthof Schmiedhof met andere accommodaties in Piesendorf.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,1
7,3
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Feb. 2009
"Prijs/kwaliteit SUPER!!!"vertalen
Fam. Stuve
7,0

28-02-2009 Wij zijn net terug van gasthof Schmiedhof. We hadden geen hoge verwachtingen, tja..de prijs is zo scherp! Maar....alles boven verwachting. Erg vriendelijke, hard werkende eigenaresse. Hotel is eenvoudig en wat gedateerd, maar schoon en het eten is goed en lekker. Elke dag verse broodjes, veel vleeswaren, kaas, yoghurt en we konden onze lunchpakketten zelf maken. Prijs / kwaliteit is heel goed! Ook nog Ned. tv (BVN)! We waren met 3 Ned. gezinnen met totaal 5 kinderen. We hebben ons goed vermaakt.

met jonge kinderen, Dec. 2008
4,0
1,0
2,0
6,0

27-12-2008 slechte bedden,eigenares houd zich niet aan afspraken en rekent te veel

met vrienden, Okt. 2008
"Eenvoud voor een redelijke prijs"vertalen
Marinus Messemaker
7,0

12-10-2008 Eenvoudig en ouderwets Oostenrijks Gasthof. Goede en vriendelijke bediening door eigenaresse. Eten was simpel, maar goed. Kamer gedateerd, netjes en schoon. In hotel werd gerookt.

Familie, Mrt. 2008
henk, maria en alfo...

16-04-2008 hartelijke ontvangst
schone kamers
absoluut niet duur
eten was prima en een
ijverige, vriendelijke en altijd
drukke eigenaresse
vlees uit eigen slagerij: heerlijk

Familie, Mrt. 2008
henk en maria

19-03-2008 zeer gezellig gasthof! met goed eten en
sympathieke eigenaresse. skiegebieden met
eigen auto goed te bereiken.

met oudere kinderen, Feb. 2008
"Gezellig en niet duur!"vertalen
henkenmaria

16-11-2011 Lekker eten, vol pension - even een eindje reiden naar de pistes

met partner, Jan. 2008
M.N. Tessers
8,0

22-01-2008 Gemoedelijk gasthof. Vlees uit eigen slagerij.
Vriendelijke mensen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?