Appartement Landhaus Kitzblick ***

Landhaus Kitzblick
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

106 reviews over Appartement Landhaus Kitzblick in het Nederlands

in een woord Fantastisch, komen zeker hier terug.

Ingrid Uuldersma-Bouw, 22-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super mooi complex, prachtig gelegen, mooi appartement. Erg vriendelijke mensen. Vanuit ons appartement prachtig uitzicht. Kan er alleen maar positief zijn. Goede informatie over waar je het beste heen kan qua bezienswaardigheid, en waar je het beste lekker kan eten. Over de weersomstandigheden voor een bezienswaardigheid prima op de hoogte gehouden. Voor de prijs, een goed ontbijt. Komen hier zeker een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader!

Lilian, 11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch verblijf gehad bij dit appartement! Alles was goed geregeld, schoon en netjes. Toen we aankwamen legde de eigenaar alles vriendelijk uit en konden we direct de skipassen regelen. De bedden sliepen goed en er was genoeg ruimte. Het appartement ligt een paar minuten met de auto van de piste's af en is rustig gelegen tov de stad. Dit was allemaal prima te doen met de auto en het was heerlijk om na een avond apreski'en in een rustige omgeving terug te komen. Ik zou er zo weer boeken!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Heerlijke stek met veel privacy

Wietse, 10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Landhaus Kitzblick ligt op een prachtplek. Vanuit de woonkamer een prachtig uitzicht over de bergen. Alsof je de hele tijd naar een ansichtkaart zit te kijken. De eigenaren doen er alles aan om je het naar de zin te maken en laten je toch met rust.

Appartement zeer compleet en netjes ingericht.

Omgeving zeer rustig en de drukte kan je in Zell am See vinden.

Kortom , als je het hier niet naar je zin hebt dan ligt het echt aan jezelf.

Lekkere sauna buiten en compleet .

Vraag kindvriendelijk en zwembad nvt. Bij ons.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Super skivakantie!

Kirsten, 10-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven met 4 personen in appartement edelweiss van Kitzblick. Dit is een gezellig, ruim en volledig ingericht appartement met onwijs uitzicht op de Kitzsteinhorn. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Het complex ligt tussen Zell am See en Kaprun en beide skigebieden en stadjes zijn op perfecte afstand met auto (bus/taxi) te bereiken. Zeker een aanrader!
    Gereisd anders in februari 2017

Geweldige vakantie !!!

Albert Vermunt, 17-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een geweldige week gehad !!

We hadden een mooi appartement met uitzicht op kaprun en de kitzsteinhorn.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en geven tijdens het lekkere ontbijt leuke tips wat je in de omgeving kan doen.

We hebben een lekkere warme week getroffen dus konden ons 's middags lekker afkoelen in het zwembad wat zeer schoon is !!

Kortom een geweldige vakantie gehad.

Gaan zeker nog eens terug !!!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk vakantieadres.

Jos Kruit, 16-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren voor twee weken te gast bij Landhaus Kitzblick, wij hebben twee heerlijke weken gehad.

We hadden appartement Edellweis geboekt, een schitterende appartement met een mooi uitzicht op Kaprun.

Landhaus Kitzblick is erg mooi gelegen, met een mooi aangelegde tuin en een verwarmt zwembad.

Het ontbijt was heerlijk, vanuit het ontbijtbuffet hadden we een mooi Panorama uitzicht in het dal.

Gert en Esther zijn Nederlandse eigenaren en geven je graag tips.

Fam. Kruit

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische doe-vakantie gehad

Familie Janssen, 5-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een fantastische vakantie gehad. Het appartement is mooi en alles is aanwezig. Rustige omgeving en toch dichtbij Kaprun en Zell am See. Het uitzicht is fantastisch. De gastheer en gastvrouw zijn heel erg vriendelijk, ze geven goede tips voor leuke activiteiten en restaurants waar je heerlijk kunt eten. Het ontbijt was ook prima. Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Een echte aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Onvergetelijk!!!

Eric-Linda, 1-8-2016

Een prachtige 14daagse gehad in Landhaus Kitzblick. Top-eigenaren die met tips, raad en daad klaar staan om je een geweldige dag toe te wensen/bezorgen. Het was weer een beetje thuiskomen in een mooie omgeving. Nogmaals dank Esther en Gert voor een geweldige tijd! Esther als wandelmaatje, en Gert als modelvlieg-vriend!

Fantastische vakantie gehad

W Wichers schreur, 27-7-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijke vakantie met zijn vijven voor herhaling vatbaar

Fantastisch, confortabel, zeer schoon

Paul Vuijk, 27-7-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is perfect. Zowel de Gastvrouw als de Gastheer schenken echte aandacht aan je.

Veel tips voor uitstapjes e.d. Een aanrader voor iedereen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Kitzblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Kitzblick in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Kitzblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Kitzblick scoort een 9.17 uit 10 op basis van 106 reviews.