Appartement Haus Piesendorf ****

84 reviews over Appartement Haus Piesendorf in het Nederlands

super vakantie in Piesendorf

sandra en jeroen, 8-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

In de mei-vakantie kan je nog volop skieen op de kitzsteinhorn in Kaprun. Daarom zijn wij hier weer naar toe gekomen. Marco en Susan regelen van alles, zoals les, spullen en de skipas, maar ook intree-kaartjes voor de Spa of uitjes in de omgeving.

Omdat het druk op de weg naar de ski-lift kregen we het advies om naar het hotel te komen en daar de ski-bus te nemen. Ideaal.

In het hotel kan je ook deelnemen aan een lekker ontbijtbuffet voor een mooie prijs.

Het appartement Salzburg in Haus Piesendorf is schoon, ruim en handig ingedeelt met een vide waar 3 bedden (met bodem) voor de kinderen van 9, 13, en 15. Een heerlijk 2 persoonsbed voor ons.

Elke ochtend een perfecte broodjesservice, met veel keus.

Buiten in de tuin staan 2 trampolines, vooral de grote was zeer in trek bij de kids.

Kortom een super vakantie, mede dankzij de gastvrijheid en vriendelijkheid van Marco en Susan.

Voor iedereen een aanrader, in de winter, zomer maar dus ook in de tussen seizoenen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super fijn verblijf gehad met groep van 11 pers.

Schalken, 17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorige week meerdere appartementen gehuurd op de 1ste verdieping voor een lang weekend skien met groep van 11 volwassenen. Kamers waren erg ruim en het sanitair was super! De boxsprings zijn ook heel goed bevallen. Marco heeft ons vriendelijk ontvangen en kwam zelfs nog wat bakboter brengen toen de supermarkt al gesloten was (top service!). Broodjes service is ons ook goed bevallen en was niet duur. Ideale locatie voor groepen die op wintersport willen in Zell am See / Karpun en niet de hoofdprijs voor een hotel aan de piste willen betalen. Enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken is dat het WIFI niet altijd goed werkte.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Ruim en schoon appartement

C. Deen, 14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren met een groep van dertien personen en hadden drie appartementen (Milan, Kaprun en Salzburg) op de bovenste verdieping. In Milan was er ruimte genoeg om gezamenlijk aan tafel te gaan. Er is een comfortabele bank en stoelen en er is genoeg servies en kookgerei voor een grote groep. Vanuit het appartement heb je zicht op de Maïskogel. Skiverhuur op loopafstand in de straat en met de auto ben je zo bij Kaprun en Zell am See.

Goede broodjesservice. Door Susan en Marco hartelijk ontvangen.

WiFi is op bepaalde plekken niet helemaal optimaal.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk appartement dichtbij Zell am Zee / Kaprun

Marc, 29-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in appartement Kaprun, een fijn mooi, ruim en schoon appartement! Het was heel prettig dat er een aparte slaapkamer voor de kinderen was en het bed in de woonkamer stond in een nis waardoor het toch min of meer een aparte slaapruimte was. De badkamer was ook top en het was heerlijk dat er overal vloerverwarming was. Het uitzicht was fantastisch en de kinderen konden lekker in de ruime tuin spelen! De regeling met de lokale Skischool en skiverhuur is erg goed en goedkoop! Susan en Marco zijn fijne gastvrouw en -heer. De broodjesservice was erg prettig en ook fijn dat zij de skipassen voor ons konden maken!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

prachtig appartement en goed ski gebied.

R Hamersma, 9-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij vonden het appartement zeer ruim voor ons reisgezelschap(4 volwassenen en 3 kinderen).Vriedelijke mensen en het ski gebied was voor ons en de kinderen zeer goed.

mvg,R Hamersma

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fijn appartement

mackos, 9-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Top appartement. Schoon. Heerlijke bedden en een lekkere douche.

Broodjesservice was super!

Net terug van skivakantie super gehad in Haus Piesendorf.

Gereisd met vrienden in januari 2017

comfortabel, modern, schoon appartement.

Steffen & Karin, 9-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Lekkere Auping boxspringbedden. Mooie badkamer. Goed schoon. Uitzicht op de Maiskogel bij Kaprun. Geluid van weg goed gedempt door dubbelglas en geluidswal.
    Gereisd met oudere kinderen in december 2016

We het erg naar ons zin gehad met onze kinderen.

Fam rood, 23-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Marco en Susan hebben altijd ideeen om leuke dagjes weg te gaan, helpen je er graag mee. Zijn erg sociaal. Ook de kamers zijn goed schoon. Het is er prima vakantie vieren. We zijn vast van plan om ook de wintersport vakantie er te boeken. De Prijs en de appartement verhouding overtrof mij alles, het is nieuw en eigentijds. Dit hebben wij niet vaak meegemaakt. Onze jongens hebben zich prima vermaakt 12-15 en17 jaar. Roddelen,handboogschieten,zwemmen,fietsen zelfs elektrisch voor ons. Wandelen in de kloof van de Bergen prachtig. Heel veel gedaan
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi appartement!

Fam. Bos, 21-8-2016

Leuk vakantieverblijf! Erg gastvrij ontvangen. De kinderen hebben zich goed vermaakt met de andere kinderen.

Mooie omgeving, genoeg te doen voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig verblijf gehad

Margreet, 19-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie omgeving! Voor iedereen wel iets. Wandelen, fietsen. Zomer/winter. Het maakt niet uit. In haus Piesendorf ben je altijd welkom. Mooie schone ruime appartementen. Veel informatie over wat je allemaal in de omgeving kan doen. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan voor een vakantie
    Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Piesendorf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Piesendorf in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Piesendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Piesendorf scoort een 9.14 uit 10 op basis van 85 reviews.