Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,5

6 reviews over Vakantiehuis Ferienhaus Lydia in het Nederlands

?

Heerlijk appartement met een fantastische ligging!

Mark en Judith, 10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier een week geweest om te skien, dit is een fantastisch appartement, er is zelfs Nederlandse tv beschikbaar, wat een luxe. Je kan met de skibus en je bent binnen een kwartier in Kaprun of Zell am See, wij zijn ook drie dagen gaan skien in Saalbach Hinterglemm, dit is een half uur rijden met de auto, het is het mooiste skigebied waar we ooit zijn geweest, wat een heerlijk brede pistes, goede liften, lekker en betaalbaar eten. Een aanrader is de skihut Die Alte Schmiede in Leogang. We kwamen hier na een skitocht van 43 km vanuit Saalbach, wat een sfeer, dit moet je zien! We komen hier zeker terug. Met dank aan de lieve Nederlandse eigenaren Lydie en Johan, het was super!!
Gereisd met partner in januari 2012

Alles voor rustzoekers en actievelingen!

simone damhof, 15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vakantiehuis Lydia is de perfecte uitvalsbasis voor een actieve vakantie, een paar duizend kilometer aan ATB-routes, zeilmogelijkheden op de meren en wandelingen van korte of lange duur, alles is mogelijk. Wij hebben er van genoten en komen zeker terug! Voor kinderen is er een Erlebnis-park in de buurt en volop zwemgelegenheid in de meren of verwarmde zwembaden. Ook voor de rustzoekers en natuurliefhebbers is Lydia een goed startpunt. Relaxen en genieten van het luxe appartement of een wellness-dag. Alles is in de buurt.
Gereisd familie in januari 2010

heel mooi appartement

michel, 19-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

super appartement met alles erop en eraan. Alles aanwezig en heel mooi verzorgd. Alles in de buurt wat je maar wilt, zwemmen, wandelen en bij sneeuw hele mooie ski piste's. echt een aanrader.

Bij wandelingen moet je zeker langs Maria Alm gaan.

De woning ligt op een hele mooie plek, fantastisch zo'n nieuwe woning in een echt oostenrijkse bouwstijl tot in detail doorgezet.

Wij komen er zeer zeker weer.

Gereisd familie in mei 2010

fantastisch huis op een gezellige plek.

Fam. Langmuur, 16-8-2010

Wij hebben met onze kinderen van 19 en 14 jaar genoten van dit vakantiehuis.

Er was van alles aanwezig. Goede bedden en een stevig stapelbed.

In de omgeving was er voor elk wat wils.

Gereisd familie in juli 2010

voor herhaling vatbaar

Tamara Nijboer, 6-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Sinds de benedenwoning van Landhaus Lydia wordt verhuurd, zijn wij hier al meerdere malen geweest. Het is een ruime, goed verzorgde woning voorzien van alle gemakken en het staat in een prachtige, bergachtige, rustige omgeving. In de omgeving is van alles te doen, te zien en te beleven. Wij zijn er in de zomer en winter maanden geweest en beide seizoenen hebben hun charmes. Elke keer als wij er zijn vervelen wij ons geen minuut en vliegen de dagen voorbij. De eigenaren zijn hele aardige, gastvrije mensen die willen dat de gasten zich thuis voelen. Volgend jaar zijn we zeker van plan om hier weer 2 weken op vakantie te gaan.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Prachtig en comfortabel huis in mooi gebied

morskate, 27-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Landhuis Lydia staat in het prachtige Salzburgerland. Het huis is luxe en smaakvol ingericht.

De benedenwoning is ruim en gezellig. Groot genoeg voor 5 personen.

In de omgeving is echt van alles te doen. Het gebied is prachtig en uitnodigend voor een actieve en ontspannen vakantie. Het lijkt ons in de winter trouwens ook prachtig daar. Gaan we in de toekomst zeker doen!

De Nederlandse eigenaren hebben dit huis nieuw gebouwd en verhuren de benedenverdieping. De bovenwoning is privé.

Op het moment dat wij er waren waren de eigenaren er zelf ook. Het is een heel aardig stel dat je privacy respecteert. Zij verhuren sinds kort de benedenverdieping van hun prachtige landhuis.

Alles wat je nodig hebt is in de buurt: winkeltje, bakker, bus...

Wij gaan volgend jaar zomer weer een weekje en hebben al gereserveerd!

Gereisd familie in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Lydia in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Lydia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhaus Lydia scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.