Beoordelingen Vakantiehuis Ferienhaus Lydia

Ferienhaus Lydia
6 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Ferienhaus Lydia
Schiliftstraße 349, 5721, Piesendorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Lydia in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Lydia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Ferienhaus Lydia scoort een 9,0 uit 10, op basis van 6 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Lydia in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Lydia, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Ferienhaus Lydia de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Vakantiehuis Ferienhaus Lydia vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Vakantiehuis Ferienhaus Lydia met andere accommodaties in Piesendorf.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

6 beoordelingen over Ferienhaus Lydia

6 beoordelingen
8,7
8,6
9,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Jan. 2012
"Heerlijk appartement met een fantastische ligging!"vertalen
Mark en Judith
9,0

10-02-2012 We zijn hier een week geweest om te skien, dit is een fantastisch appartement, er is zelfs Nederlandse tv beschikbaar, wat een luxe. Je kan met de skibus en je bent binnen een kwartier in Kaprun of Zell am See, wij zijn ook drie dagen gaan skien in Saalbach Hinterglemm, dit is een half uur rijden met de auto, het is het mooiste skigebied waar we ooit zijn geweest, wat een heerlijk brede pistes, goede liften, lekker en betaalbaar eten. Een aanrader is de skihut Die Alte Schmiede in Leogang. We kwamen hier na een skitocht van 43 km vanuit Saalbach, wat een sfeer, dit moet je zien! We komen hier zeker terug. Met dank aan de lieve Nederlandse eigenaren Lydie en Johan, het was super!!

met oudere kinderen, Juli 2010
"Fantastisch huis op een gezellige plek."vertalen
Fam. Langmuur
9,0

16-08-2010 Wij hebben met onze kinderen van 19 en 14 jaar genoten van dit vakantiehuis.
Er was van alles aanwezig. Goede bedden en een stevig stapelbed.
In de omgeving was er voor elk wat wils.

met oudere kinderen, Mei 2010
"Heel mooi appartement"vertalen
michel
9,0

19-08-2010 super appartement met alles erop en eraan. Alles aanwezig en heel mooi verzorgd. Alles in de buurt wat je maar wilt, zwemmen, wandelen en bij sneeuw hele mooie ski piste's. echt een aanrader.
Bij wandelingen moet je zeker langs Maria Alm gaan.
De woning ligt op een hele mooie plek, fantastisch zo'n nieuwe woning in een echt oostenrijkse bouwstijl tot in detail doorgezet.
Wij komen er zeer zeker weer.

met oudere kinderen, 2010
"Alles voor rustzoekers en actievelingen!"vertalen
simone damhof
8,0

15-03-2011 Vakantiehuis Lydia is de perfecte uitvalsbasis voor een actieve vakantie, een paar duizend kilometer aan ATB-routes, zeilmogelijkheden op de meren en wandelingen van korte of lange duur, alles is mogelijk. Wij hebben er van genoten en komen zeker terug! Voor kinderen is er een Erlebnis-park in de buurt en volop zwemgelegenheid in de meren of verwarmde zwembaden. Ook voor de rustzoekers en natuurliefhebbers is Lydia een goed startpunt. Relaxen en genieten van het luxe appartement of een wellness-dag. Alles is in de buurt.

met jonge kinderen, Okt. 2009
"Prachtig en comfortabel huis in mooi gebied"vertalen
morskate
8,0

27-11-2009 Landhuis Lydia staat in het prachtige Salzburgerland. Het huis is luxe en smaakvol ingericht.
De benedenwoning is ruim en gezellig. Groot genoeg voor 5 personen.
In de omgeving is echt van alles te doen. Het gebied is prachtig en uitnodigend voor een actieve en ontspannen vakantie. Het lijkt ons in de winter trouwens ook prachtig daar. Gaan we in de toekomst zeker doen!
De Nederlandse eigenaren hebben dit huis nieuw gebouwd en verhuren de benedenverdieping. De bovenwoning is privé.
Op het moment dat wij er waren waren de eigenaren er zelf ook. Het is een heel aardig stel dat je privacy respecteert. Zij verhuren sinds kort de benedenverdieping van hun prachtige landhuis.
Alles wat je nodig hebt is in de buurt: winkeltje, bakker, bus...
Wij gaan volgend jaar zomer weer een weekje en hebben al gereserveerd!

met vrienden, Aug. 2009
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Tamara Nijboer
8,0

06-12-2009 Sinds de benedenwoning van Landhaus Lydia wordt verhuurd, zijn wij hier al meerdere malen geweest. Het is een ruime, goed verzorgde woning voorzien van alle gemakken en het staat in een prachtige, bergachtige, rustige omgeving. In de omgeving is van alles te doen, te zien en te beleven. Wij zijn er in de zomer en winter maanden geweest en beide seizoenen hebben hun charmes. Elke keer als wij er zijn vervelen wij ons geen minuut en vliegen de dagen voorbij. De eigenaren zijn hele aardige, gastvrije mensen die willen dat de gasten zich thuis voelen. Volgend jaar zijn we zeker van plan om hier weer 2 weken op vakantie te gaan.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?