Beoordelingen Gasthof Eschbacher***

Eschbacher***
13 beoordelingen
Beoordelingen Gasthof Eschbacher***
Schwimmbadstr. 133, 5721, Piesendorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Eschbacher*** in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Eschbacher*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Gasthof Eschbacher scoort een 9,0 uit 10, op basis van 13 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Eschbacher*** in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Eschbacher***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Gasthof Eschbacher*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Gasthof Eschbacher*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Gasthof Eschbacher*** met andere accommodaties in Piesendorf.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

13 beoordelingen over Eschbacher***

13 beoordelingen
9,8
9,6
8,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Feb. 2012
"Een gezellig familiehotel met zeer goed eten"vertalen
ejj
8,0

9-3-2012 Voor de 2e keer naar gasthof eschbacher geweest. En weer een zeer goede ervaring! Andrea en Peter doen er alles aan om hun gasten het naar hun zin te maken. We kregen dit jaar een nieuwe kamer met uitzicht op de nagelkopfel. Kamer is schoon en eenvoudig, maar dit jaar wel moderner. Keurige badkamer met douche en toilet. De douchekop lekte de eerste dag, maar nog zonder dat we het gevraagd hadden was deze de volgende dag al vervangen. Het eten was weer superlekker! eenvoudige gerechten die goed uitgebalanceerd zijn. de ene dag een schnitzel met pommes de andere dag weer iets met vis of rijst. De fondueavond was ook weer een succes! Monika van de bediening is zeer kindvriendelijk en zorgt ook zeer goed voor de gasten.
De apres-ski met koekjes, cake en gluhwein zorgt ervoor dat de gasten onderling ook met elkaar contact maken! Wij skieen via skischool Oberschneider in Kaprun. Ook goede ervaringen mee. Onze zoon van 7 skiet hier voor de 3e keer.

met jonge kinderen, Feb. 2011
"Topvakantie!"vertalen
ejj
7,0

10-3-2011 Een geweldig hotel. De eigenaren en hun team doen er echt alles aan om het naar je zin te maken! Er heerst een "gemutliche"sfeer. Andrea lacht ïmmer! Haar man kan heerlijk koken. We werden een namiddag verwend met heerlijke huisgemaakte gluhwein en heerlijke zelfgebakken cakejes.Onze zoon van 6 kreeg iedere avond een ijsje met een veer. De kleur van de veer werd onthouden!( zowel door de bediening als door onze zoon) na de week had hij alle kleuren! Kleurplaten kon hij zelf pakken en hij kreeg ook nog een klein cadeautje van meccano!
Ook heerlijk: "een fondueavond"!
De kamer was eenvoudig, maar schoon! Prima prijs/ kwaliteitverhouding.
De funcarte voor snowtubing op de Erlebnisberg hebben we ook gebruikt. Was erg leuk! Piesendorf ligt 5 km van Kaprun, met de auto prima te doen.Wij vonden het toch fijn om de auto bij ons te hebben. Naar Kaprun voor de skischool van onze zoon, daarna door naar de gletsjer( 15 min.) Als het lukt gaan we volgend jaar weer naar Eschbacher!

met partner, Dec. 2010
"Was weer fantastisch in december 2010"vertalen
joycewalsarie
5,0

9-1-2011 Het was weer geweldig bij de familie Eschbacher! Het voelt als thuis komen! Dus echt een aanrader. Wij gaan er al 4 seizoenen naartoe. Volgende wintervakantie weer.

De beste prijzen en lastminutes voor Gasthof Eschbacher*** bij:

met partner, Feb. 2010
"Aanrader!!!"vertalen
Miranda
8,0

7-3-2010 Gasthof Eschbacher is absoluut een aanrader voor wie graag wil verblijven in een typisch Oostenrijkse omgeving met bijbehorende gastvrijheid! Niets is teveel voor de familie en hun medewerkers en van de dag van aankomst tot je vertrek wordt er alles aan gedaan om het naar je zin te maken. De kamers zijn redelijk eenvoudig, maar verder zal het je aan niets ontbreken. Bij het ontbijt ligt de 'Eschbacher morgenpost' op je tafel en kun je naast het weerbericht, een typsich Oostenrijks tegeltjeswijsheid en de activiteiten van de dag ook het menu terugvinden en je keuze maken uit twee hoofdgerechten. Het eten is typsich Oostenrijks en helemaal super! Dorpje Piesendorf ligt voor wie met de auto komt lekker centraal en je kunt kiezen uit twee mooie skigebieden in Kaprun (gletscher) en Zell am See. De veeleisende skier kiest voor een wat uitgebreidere skipas zodat je ook de pistes uit nabijgelegen gebieden kunt aandoen. Maar voor een week kun je je hier prima vermaken! Gaan zo weer!

met oudere kinderen, Feb. 2010
"So wie immer sehr gut!"vertalen
fam Mares
8,0

21-2-2010 Wij komen al jaren in dit skigebied en Gasthof Eschbacher is een echte aanrader!

met partner, Dec. 2009
"Zeer goed!"vertalen
bianca
7,0

14-1-2010 Ontzettend vriendelijke mensen. De kamer was niet super groot, maar schoon en netjes. Wij hadden een eigen ruime badkamer met douche en toilet. Als je van lekker eten houdt, dan ben je in dit hotel op de goede plek!
In de omgeving heb je een Erlebnisberg en het skigebied van Kaprun en Zell am See.
De Erlebnisberg is ongeveer 45 minuten lopen, tevens gaat er 2 maal per dag een skibus naartoe. Hier is een kleine piste (leuk en rustig voor beginners) en je kan er ook rodelen (met liftje omhoog en weer hard naar benenden, dat was erg gaaf!), snowtubing (met lift omhoog en met een band de berg af) en andere spotieve activiteiten.
Mijn man en ik zijn ook naar Pingauzerhutte en Schmittenhohe (bovenaan de berg Zell am See) gelopen. Twee behoorlijke wandeling van ongeveer 3 1/5 uur, maar zeer mooie wandelroutes langs beekjes, door bossen en in de sneeuw.
Gratis skibussen naar Zell am See en Kaprun gaan 3 maal per dag heen en 3 maal per dag terug. Onze vakantie was SUPER!

met partner, Mrt. 2009
"Zeer ' gemutlich' Hotel"vertalen
J en D
8,0

15-3-2009 De familie Eschbacher zijn zeer vriendelijke mensen die het verblijf erg aangenaam maken. Het eten was fantastisch! De kamers waren goed, schoon en het hotel was erg netjes en gezellig ingericht. Met andere woorden het was een fantastisch verblijf. Volgend jaar weer naar Eschbacher.

met partner, Feb. 2009
"Een absolute aanrader."vertalen
R. de Vries
6,0

8-3-2009 Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Mooie kamer en goed eten. Vriendelijke mensen.
Het pension ligt wel aan een doorgaande weg en in een vork van twee rustige wegen. Geen last van gehad.
Supermarkt, pinautomaat, VVV, skibus en skiverhuur binnen 200 meter. Skibus drie per ochtend en 's middags vanaf de piste drie keer per middag, wel even uitkienen.
Skigebieden van Kaprun en Zell am See op enkele kilometers en zeker goed te doen met eigen auto.
Mooie wandeltochten zijn te maken over de fietspaden.

Familie
Vanwinckelen
9,0

9-3-2008 Dit is een heel aangenaam en gezellig hotel.
Heel vriendelijk en super lekker eten.
Wij komen al meer dan 7 jaar tekens terug naar dit hotel. Indien mogelijk zels 2x (Kerstmis + Pasen).
Een echte aanrader!!

met vrienden, Feb. 2008
Cja dudok
8,0

26-2-2008 ik ben samen met mijn vrouw en vrienden daar geweest een prima hotel met vriendelijk personeel en eigenaars die echt alles voor je doen om je het zo mogelijk naar je zin te maken het eten is goed de kamers zijn netjes depiste zijn goed bereikbaar
de omgeving is zeker de moeite waard

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?