8,7

• Ligging t.o.v. pistes6,0

3 reviews over Appartement Bodhi in het Nederlands

Gaaf met honden

marjon, 7-8-2010

Mooi 6 persoons appartement met kleine tuin, omheind dus honden kunnen lekker los. Vlakbij Zell am Zee en div. toppen/liften voor mooie wandelingen.

Broodjesservice en veel incl.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Geweldig!!

marian, 16-1-2010

Wij zijn in augustus 2009 naar appartement Bodhi geweest.in een woord :GEWELDIG!!!Wij waren op zoek naar een vacantie met je hond en kwamen bij Dog Walk Trail uit.Vacantie met je hond en andere honden.We hebben een week bij Bianca en Francois in hun appartement Bodhi gezeten.Alles zit er in tot zelfs een vaatwasser.Je hebt drie slaapkamers,keuken apart toilet en een grote badkamer met nog een toilet.Voor herhaling vatbaar dus hebben we weer geboekt voor februari 2010!

groetjes Marian,Marc en Inuq

Gereisd met partner in augustus 2009

Een super plek

nell, 9-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een heerlijk app. met een warm onthaal. Samen met de gastheer kan je sneeuwschoen wandeling maken of skien naar verborgen hutten. We hebben weer al geboekt voor volgend jaar.
Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bodhi in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bodhi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bodhi scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.