Hotel Kehlbachwirt ***

4,9

Matig

• Ligging t.o.v. pistes6,5

6 reviews over Hotel Kehlbachwirt in het Nederlands

Na 20 jaar afscheid genomen.

L.Koene, 23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na zo'n 20 jaar Niedernsill (waar we zelfs getrouwd zijn), hebben wij afgelopen kerst (2011) afscheid genomen van dit dorpje. Bert en Heddie hebben het hotel afgelopen januari verkocht aan (welliswaar vriendelijke) mensen uit Hongarije. Zij gaan het hotel in het oostblok promoten. Tijdens ons laatste bezoek zat het hotel al vol met Russen, Hongaren en Tsjechen. We hebben er geen last van gehad, maar de gezelligheid is verdwenen. Binnenrollen, volproppen en met een fles Wodka en een slof sigaretten op het balkon de rest van de avond doorbrengen. Er zaten tijdens het diner een kleine 60 man in de eetzaal en na het toetje nog 2 nederlanders aan de bar.Dit hotel is verreweg het grootste hotel van het dorp en deze verandering zal zeker een stempel drukken.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

absoluut een aanrader

Ine Hijdra, 2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Allereerst mijn volle lof over hotel Kehlbachwirt, een ontzettend goed, gezellig en schoon hotel.

Ontzettend vriendelijk personeel

Het ontbijt was zeer uitgebreid, div. soorten vleeswaren, div. soorten kaas, div. broodsoorten, zoet brood, cake, vers gesneden fruit, 2 soorten yoghurt,

jus d'orange, zoetwaren, crackers, karnemelk, gekookt ei melk, karnemelk koffie en thee en ik zal ongetwijfeld wel wat zijn vergeten.

Het diner was een 3 gangen menu met een uitgebreid saladebuffet, soep vooraf een 2 keuze menu een variatie toetje, ook het diner was elke avond erg lekker.

Drankjes in de bar waren betaalbaar.

De skipiste die allemaal op een Salzburg super skikaart zijn te beskien zijn prachtig, Sell am See, Kaprun, NeuKirchen, Hollersbach, Saalbach Hinterglem enz.

Echt een aanrader, hopelijk volgende jaar weer in het pakket.

Deze reis hadden wij geboekt bij een touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

absoluut een aanrader

Ine Hijdra, 2-3-2010

Ontzettend vriendelijk personeel

Het ontbijt was zeer uitgebreid,

Het diner was een 3 gangen menu met een uitgebreid saladebuffet,

Drankjes in de bar waren betaalbaar.

Echt een aanrader, hopelijk volgende jaar weer in het pakket.

Deze reis hadden wij geboekt bij touroperator

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Een goed familie hotel

Jos Beekman, 14-8-2009

Vriendelijk personeel. We komen er al 3 jaar. Ook deze keer was het goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Geen aanrader

Danique en Co, 10-8-2009

Wij waren hier maar een paar dagen. Geboekt via touroperator. Kamer die wij hadden zwaar gedateerd en weggestopt op zolderverdieping. Badkamer leek wel een ingebouwde plastic vliegtuigkabine. Nog nooit zoiets gezien in hotel! Ook niet schoon te noemen. Kwam rioollucht uit en toilet was ook niet schoon. 1 dame bij receptie was zeer vriendelijk en vrolijk; overig personeel onverschillig, eigenaar al helemaal.
Gereisd met partner in juni 2009

M. Kops, 11-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een geweldig hotel met prima faciliteiten. De service en het eten is ook geweldig.
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kehlbachwirt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kehlbachwirt in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kehlbachwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kehlbachwirt scoort een 4.91 uit 10 op basis van 7 reviews.