Pension Casa Montana

44 reviews over Pension Casa Montana in het Nederlands

Gezellig hotel

Marielle, 31-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de tweede keer hebben wij op onze heenreis naar het zuiden een overnachting hier geboekt. Fijn hotel om te overnachten en te ontbijten. Lieve mensen die meedenken. Mooie omgeving, zou hier gerust langer happy kunnen zijn
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk!

Nienke, 27-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn man, ik en de honden hebben hier genoten! We zijn hier een week geweest en hadden hier zo nog een week kunnen blijven. Vriendelijke ontvangst, honden kregen een eigen kussen, bak en snoepjes. Honden mogen mee naar ontbijtruimte.

Wij hadden een 2 kamer app, lekker ruim, perfect om savonds ook wat zelf te koken. Douche wisselde af en toe wat in temperatuur.

Ontbijt geeft een ruime keus - diverse broodjes, beleg, eitje, koffie, thee, drinken, zoetigheid, yoghurt, etc. Je kan ook een lunchpakketje bestellen. Eigenaresse weet veel over de omgeving en kan je veel leuke en handige tips geven. Erg fijn! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2016
Jolanda, Eigenaar, 24-9-2016
Ik kom er net pas achter dat ik op reviews kan reageren. Dat geeft mij de mogelijkheid je alsnog heel hartelijk te bedanken voor deze super recensie. Ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren en hoop jullie zeker nog eens terug te zien!

Hartelijke mensen en netjes

Marielle, 17-8-2016

Hier hebben op de heenreis van onze vakantie een nacht gelogeerd. Door de files op de heenreis kwamen we pas laat aan. De eigenaresse reageerde heel hartelijk dat we voor 9 uur inchecken niet gingen redden en zorgde dat we toch nog een lekker bedje hadden. Eenvoudige maar nette familiekamer met keurige badkamer. Heerlijk ontbijt en super aardige mensen. Zou hier zeker nog eens naar toe gaan voor een nachtje of zelfs 2 zodat we de omgeving nog kunnen zien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Jolanda, Eigenaar, 24-9-2016
Hartelijk dank voor deze leuke reactie! Jullie zijn altijd welkom - of het nou voor een langere vakantie is of voor een overnachting op weg naar het zuiden! Er is hier nog een hoop te ontdekken, als jullie ooit nog tips nodig hebben, hoor ik het graag.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Montana bij:

zou het niet snel weer doen

Eddy, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ligging was best ok, zeker als je de oefenweide direct achter het appartement wil bezoeken. Het ontbijt was prima.

Bedden echter zeer matig. De sfeer vond ik tegenvallen.

Gereisd met partner in februari 2016
Jolanda, Eigenaar, 24-9-2016
Beste Eddy, ik wilde je nog hartelijk danken voor de opmerking over de matrassen. Naar aanleiding daarvan ben ik begonnen alle matrassen persoonlijk te testen en waar nodig uit te wisselen. Als je het nog een keer bij ons wilt proberen, ben je natuurlijk van harte welkom. Gaan we samen werken aan een goede sfeer!

Zomervakantie met 2 honden.

Edmee, 10-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijke vakantie gehad. Ligging is super goed. Je kan alle kanten op. Appartement erg schoon, optijd schonen handdoeken. Honden zijn er erg welkom er waren drink bakken en kussen voor hun aanwezig. Ook in de omgeving geen problemen gehad met de honden. In sommige liften vroegen ze wel om een muilkorf om te doen. Maar dat was als er meer mensen in zaten.
Gereisd met partner in januari 2015

Helemaal top!

Debbie Tartarin, 23-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben een heel fijn verblijf gehad bij Casa Montana. We verbleven na een lange reis met 5 man in de familiekamer. Het was een heerlijke ruime kamer en alles was heel schoon. Ook de bedden waren goed. Casa Montana ligt op een super locatie. Je kunt er heerlijk wandelen en er is van alles te doen in de nabije omgeving. Op loopafstand heb je heerlijke restaurants en waar je ook loopt het uitzicht is overal even mooi! Bedankt voor de gezelligheid Jolanda en Adrie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Richard & Jacky, 23-7-2015

Wij hebben van 6 t/m 10 juli met onze hond gelogeerd bij Pension Casa Montana. Het was super. Een zeer hartelijke ontvangst en een gezellig en comfortabel appartement, van alle gemakken voorzien en (niet onbelangrijk) brandschoon!!! De omgeving is heerlijk rustig en authentiek met de mogelijkheid om vele prachtige plekken en gebieden te bezoeken (Zell am Zee, Kaprun etc.). Wij kregen van Jolanda en Adri voldoende leuke tips om ons te vermaken. Ook het ontbijt vonden wij erg lekker (verse broodjes, voldoende beleg, eitje, yoghurt, cerials etc.). Het pension heeft een leuk zonneterras met ligstoelen en een gezellige lounge-hoek. Hier is ook een barbecue met een zitje...ideaal. Een aanrader en wij zijn zeker van plan om een keer terug te gaan!!
Gereisd met partner in juli 2015

Niet verkeerd!

Quadrifoglio, 27-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit pension is vooral gericht op groepen, kamers delen. De kamers zijn netjes, dito de bedden.

Pensioen ligt iets afgelegen van het kleine dorpskern, dat een bakker (met ruim assortiment) ook een pinautomaat heeft. Bij het inrijden van dit dorpje ligt een kleine supermarkt.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Aanrader, in ieder geval voor de zomerperiode

wendy, 9-9-2014

Het ontvangst in Casa Montana is erg hartelijk en ook onze hond (berner sennen Phara) was meer dan welkom. Alles is brandschoon en leuke tips en een gezellig praatje zijn bij de prijs inbegrepen ;) Zoon Jami zorgt mede voor de gezelligheid.

De kamers van ons appartement waren schoon en we kregen meerdere keren schone handdoeken. Een kussen, etensbak en een lekker bot lagen klaar voor onze hond. Met of zonder hond een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

GEWELDIGE PLEK!

Diana Smeets, 14-8-2014

Wat hebben we genoten van het fijne verblijf Casa Montana.

Respect hoor Jolanda dat je dit allemaal samen haar moeder runt!

De gastvrouwen zijn zeer zorgzaam en gastvrij. De toenadering naar de gasten (en hun honden) is ronduit meer dan GASTVRIJ, altijd tijd voor een praatje, hoe druk ze het ook hadden. We hebben ons hier echt thuis gevoeld. Dit vakantieverblijf word met hart en ziel gerund, dat is wel te merken in alles!

Wij gaan zeker een keer terug

Deze omgeving bied eigenlijk alles wat we maar wensen: mooie natuur, een zwemvijver, ontelbaar veel mooie wandelwegen en een geweldig uitdagend fietsnetwerk. Maar vooral de rust en de heerlijke natuur trekt ons enorm aan.

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Montana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Casa Montana in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Casa Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Casa Montana scoort een 9.05 uit 10 op basis van 47 reviews.