Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit

8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen9,3
  • Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit bij:

3 reviews over Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit in het Nederlands

Gezellig klein vakantiepark. Super verzorgd

Jennifer den Ouden, 20-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Ons, 8 persoons chalet was ruim, goed en comfortabel uitgerust. Het kleine maar zeer gezellige vakantiepark was voor ons, gezin met 2 kinderen, precies wat we voor een vakantie zoeken. Op woensdag avond ging de pizza oven aan en kon je verse pizza eten met alle vakantie-gangers op het pleinte. Er is een kleine zwemvijver, tafeltennis en wat speeltoestellen. Wij hebben hier een leuke week gehad eind juli / begin augustus. we zouden zeker terug gaan als we weer naar Oostenrijk gaan. In de omgeving is genoeg te zien en doen. Al moet je soms wel een stukje rijden. De roofvogelshow in Rauris en de Krimml Waterval vonden wij erg leuk. er zijn ook leuke buiten zwemplekken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ruim chalet in sfeervol hüttendorf

Fam. de Korte, 28-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij zaten in chalet 1. Het chalet was ruim en schoon en rustig gelegen (het dorp ligt op de berg boven Neurkirchen) met veel privacy. Compleet ingericht, zeker ook de keuken. 'Vergeten' spullen zoals een fohn zijn altijd bij Anika (gastvrouw) te leen.

Het dorp heeft een gezellige ambiance, met details als een zwemvijver, moestuintje wat gebruikt mag worden en beplanting.

Hartelijke ontvangst en ook tijdens verblijf aardigheidjes als een zelf gebakken taart voor de jarige onder ons. Er is een broodjesservice en wasservice. Echter de broodjeslevering kwam helaas enkele ochtenden niet overeen met de bestelling.Inbegrepen een Sommercard waarmee je elke dag iets gratis kan gebruiken als de gondelbaan in het dorp of toegang tot bezienswaardigheid.

Jammer is wel dat de receptie (juist een prachtige ruimte) veel gesloten is, echter je kunt Anika altijd bellen/smsen/whatsappen.

Wij vonden de bedden in het chalet vergeleken met andere accommodaties eerder juist best hard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel leuk chalet in een klein vakantieparkje

Ron Soeren, 15-8-2016
  • Activiteiten9
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen10

Naturdorf Oberkühnreit is een klein vakantieparkje met 8 chalets en een paar appartementen. Het parkje ligt vlak buiten Neukirchen am Grossvenediger tegen een berghelling. Prachtig uitzicht vanaf je terras op het dal en de bergen in de omgeving.

De eigenaresse Annika is super behulpzaam en erg aardig.

In het vakantie-"dorpje" is een piepklein zwemmeer (meer een soort zwemvijver), een kleine speeltuin en een moestuin.

Wij hadden het chalet nummer 1 (bij de ingang) met 4 slaapkamers. De bedden zijn OK.

De chalets zijn helemaal van hout en geven je een echt Oostenrijk gevoel. Heel netjes ingericht met een uitgebreide keuken. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Naturdorf Oberkühnreit scoort een 8.32 uit 10 op basis van 3 reviews.