Appartement Landhaus am Schafkopf

2 reviews over Appartement Landhaus am Schafkopf in het Nederlands

Geweldige plek!

familie nugteren, 14-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

het huis is een uitstekende plek om met meerdere families vakantie te vieren. ieder zijn eigen appartement, maar door de enorme woonkeuken in het grote appartement kan je toch gezellig samen eten. ook is er een gezamenlijke ontspanningsruimte voorzien van tv, dvd, radio, een bar etc. De inrichting van de appartementen is met veel zorg samengesteld, gezellig en huiselijk, oa voorzien van vaatwasser, oven; gebruik van wasmachine mogelijk. Prima werkende verwarming en heerlijke douches.

Voor zowel jong als oud een fijne plek om te zijn.

O ja, skibus voor de deur, ook geen overbodige luxe.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Voor de 2de keer naar Am Schafkopf!

leon breure, 6-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Landhaus am Schafkopf in Neukirchen am G. / Bramberg am Wildkogel is voor ons een prima verblijf geweest tijdens de zomer van 2008. Wij waren toen op doorreis naar Italie, nu gaan we weer terug naar Bramberg om hier onze zomervakantie door te brengen. Wij hebben er veel zin in, veel sportieve mogelijkheden en dit jaar gaan wij zeker smaragd zoeken!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus am Schafkopf in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus am Schafkopf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus am Schafkopf scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.