Uitstekend

1 review over Appartement Kühnreit in het Nederlands

ook tweede keer fantastisch

Anne, 21-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net vandaag terug gekomen. Wéér fantastisch (we zijn vorig jaar ook in naturdorf Kühnreit geweest!). (Bijna) vanuit het huisje wegskiën en weer terugkomen. Veel ruimte voor de jonge kinderen, zowel binnen als buiten. Broodjes 's ochtends vers in het complex. Vier tweepersoons-slaapkamers en in woonkamer nog goed tweepersoonsbed. Verwarming middels houtkorrelkachel, ook boiler wordt daardoor verwarmd. Douche, WC en hele benedenverdieping heeft vloerverwarming, is sowieso behaaglijk door houtbouw rondom.

Goed skigebied. Voor elk wat wils en, heel belangrijk, de kinderen hebben boven op de berg les; in goede sneeuw. Meerdere Nederlandse leraren (m/v) aanwezig.

Enig nadeel is dat lopend naar de winkels en restaurants (te) ver is, maar daar gebruik je dan de auto voor.

Zodra we weten wanneer we volgend jaar kunnen reserveren we wéér in naturdorf Kühnreit!

Gereisd familie in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kühnreit in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kühnreit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kühnreit scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.