8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hubertus Neukirchen**** bij :

4 reviews over Hotel Hubertus Neukirchen in het Nederlands

Geweldige vakantie mede door Natpark Sommercard

sangen, 7-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Uitgebreide mogelijkheden met gratis vervoer. Bij slecht weer minder mogelijkheden
    Gereisd familie in augustus 2016

Uitmuntend

KARIN VAN VELTHOVEN, 21-9-2009

Schitterend hotel, vlak bij het kleine centrum.

Grote, mooie kamers met een iets kleinere badkamer en een balkon.

Goede bedden met een plat hoofdkussen. Verouderde tv.

Uitgebreid ontbijtbuffet en 4-gangendiner (elke andere dag een themabuffet), incl. drank. Lunchpakket mogelijk, samen te stellen uit het ontbijtbuffet.

Propere zwemvijver met ligweide.

Gereisd met partner in september 2009

Gedropt in een oud en muf gebouw / 50 m van hotel

Mieska, 22-8-2009

Hotel Hubertus 4 sterren volgens Jetair.

Bij aankomst (wij zijn een gezin met 2 kleine kinderen) waren we onder de indruk van het gebouw.

Na 10 minuten wachten kwam dan toch iemand een kijkje nemen, naar het geluid van de bel bij de receptie.

Na het inchecken stond ons een dame op te wachten in de hal, en daar moesten we met meegaan van de hoteleigenares. 50 m stappen stond een andere eigendom waar Hotel Hubertus mee samenwerkt.

Daar werden we gedropt met onze 2 kleine kinderen in een oud, muf, stinkend appartement.

Wc papier moesten we blijkbaar van thuis uit meebrengen. De inrichting van het kot is allemaal tweedehandse spulletjes.

Wat een mooie vakantie moest worden, met een mooi hotel in Oostenrijk :(

Wij gaan ook een jaar hard gaan werken om onze kinderen een mooie vakantie te kunnen geven.

Wij boekten Voll pension, maar je moet 50 m stappen om een glaasje cola te gaan halen en soms in heel onweer, is je zin natuurlijk vlug over.

Gereisd familie in augustus 2009

Uitstekend hotel/prijs/kwaliteit

Diana, 2-10-2008

Zéér vriendelijk hoteleigenaars die altijd klaar staan!

Ook zéér proper en netjes -> alle dagen schoonmaak van de kamers.

Zéér mooie zwemvijver!

Sauna gedeelte is beperkt maar wel gezellig.

Massage (proffesioneel)is zeker een aanrader.

Enige tegenvaller was de onvriendelijke dame (pedicure) in het halletje van het saunagedeelte.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus Neukirchen in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus Neukirchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hubertus Neukirchen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.