9,8

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,3

46 reviews over Appartement Haus Ellen Theresia in het Nederlands

Fantastisch compleet huis op een A locatie

Fam. Kragting, 13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk goed en gezellig ingericht appartement. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Claudia weet je met een aantal handige tips snel wegwijs te maken.

De locatie is ideaal. Je kunt, zowel voor de boodschappen als voor het ondernemen van allerlei activiteiten, je auto laten staan. Kortom, zowel in de winter als in de zomer een aanrader......

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch appartement

Lambert Heuts, 18-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niets ontbreekt in dit appartement, 2e jaar achter elkaar met 6 volwassenen en 3 kleine kinderen op wintersport.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Nooit meer naar huis!

Jurjen Hoomans, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een ongelooflijk mooi appartement, perfecte ligging, voldoende parkeergelegenheid, mooi uitzicht, luxe afgewerkte appartementen, beneden een skischoen verwarming, zodat je (hand)schoenen 's morgen droog en warm zijn! geen negatief punt kunnen ontdekken!

Wij zijn hier geweest met een groep vrienden waarvan er een aantal behoorlijk verwend zijn en niet snel onder de indruk, maar ook zij waren verbaasd over de hoogwaardige afwerking van het appartement! Er is nergens op bezuinigd! echt een heerlijke plek! Ruim, voldoende en prima slaapkamers, 2 badkamers en 3 wc's, een ruime keuken en een ruime zitkamer met openhaard, we hebben het er ongelooflijk naar onze zin gehad en komen volgend jaar heel graag terug.

Ook een uitstekende plaats om volgend jaar met mijn gezin met 2 jongen kids terug te komen! een rustige plaats, met een knus skigebied, voor de ervaren skiërs misschien wat te klein, maar de vele terrasjes maken een hoop goed!

De gastvrouw (Claudia) is ook Super!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Perfect appartent!

Nicole, 22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een ontzettend mooi kleinschalig appartementen complex. Je kunt het je zo gek niet bedenken of het was aanwezig. Een over complete keuken uitrusting, erg ideaal. De gastvrouw is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Top locatie ook qua ligging van de skiliften.
Gereisd familie in januari 2017

Fantastisch en aan iedereen aan te bevelen.

Fam. Werger, 18-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Je hoeft echt helemaal niets mee te nemen. Het appartement is groot en zo compleet en luxe ingericht. Completer kan niet. Heerlijk dicht bij alles gelegen in een prachtige omgeving.

Ben je op wintersport, hoef je heerlijk geen auto te gebruiken.

Gastvrouw Claudia is top, alles goed voor elkaar.

Gereisd familie in januari 2017

We hebben een geweldige vakantie gehad.

Fam. Bastiaans, 16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een heerlijk appartement met alles op loopafstand.

Echt alles is aanwezig.

We komen beslist nog een keer terug. Fijn skigebied voor gezinnen met kleine kinderen. Ook 1 dag naar Kristallbad in Wald met wellness geweest. Ook een aanrader super mooi zwembad.

Claudia heeft ons hartelijk welkom geheten en veel informatie verstrekt.

Bedankt voor het fijne verblijf.

Gereisd familie in januari 2017

Genoten: warm gastvrij en zo compleet

Simone, 10-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na een zestien uur helse rit (door een ongeval in Duitsland) kwamen we om 23.00 uur aan in de hemel. Kerstlichtjes, een versierd kerstboompje, een fles wijn en mandje lekkernijen verwelkomden ons. Het zette de toon voor een topweek! Super gelegen, je bent overal zo maar verblijft in een rustig en vriendelijk dorp. Appartement is school, mooi en zeer geschikt voor meerdere volwassenen. Behulpzame manager en eigenaren; die zelf ook dol zijn op deze plek. Avonden rond de kachel waar het hout voor klaar ligt. Goede bedden en sanitair. Voelt als de combi van een luxe hotelkamer en thuis. Echt vakantie en heerlijke kerstdagen in appartement A2

Ligging bij pistes: pal bij Wildkogel, wil je meer diverse gebieden 10 min - half uur verderop.

Gereisd met vrienden in december 2016

Net als thuis maar dan nog iets beter...

Maria Noorlag, 27-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch huis met 4 geweldige appartementen.

Zeer ruim, super schoon, gezellig en mooi ingericht (goede kwaliteit materialen).

Claudia (beheerder) regelt alles tot in de puntjes!!

Van begin (vanaf boeking) tot einde.

Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd familie in augustus 2016

mooier bestaat niet!

paans, 7-8-2016

we hebben dit huis gevonden via zoover..We zijn op de beoordelingen afgegaan en hebben het nu als gezin zelf ervaren; dit vakantie-appartement is echt een tien waard!Echt overal is aan gedacht.(van knijpers tot aan kaasschaaf toe en alles wat er tussen zit!) de vriendelijke, behulpzame gastvrouw Claudia geeft het verblijf een extra plus! De tips voor mooie uitstapjes die zij bij aankomst geeft, zijn stuk voor stuk een aanrader. Bij de huur van dit appartement zit de hohe-tauern kaart inbegrepen. Dit bespaarde voor ons als groot gezin veel geld, aangezien we die anders altijd zelf kochten.

we hebben de beoordeling van "kamers" op 9 gezet, omdat we in het kleine slaapkamertje met stapelbed een bedlamp misten en geen één stopcontact tot ons beschikking hadden.(dit is dan ook het enige minpuntje wat er was!)

verder was alles super schoon!!! het huis ligt vlakbij het centrum en heeft toch een heel mooi en vrij uitzicht op de bergen.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooi,schoon,goede ligging, een echte aanrader!

Mirjam, 2-8-2016

De ligging van het appartement is goed, je kunt gemakkelijk van diverse ski-gebieden gebruik maken. Verse broodjesservice, je brood wordt dagelijks bezorgd, heel fijn. Het appartement wordt goed bijgehouden, en blijft van hoge kwaliteit en comfort, zelfs na een aantal jaren. Echt een toevoeging is de haard. De service die wordt verleend door Claudia is uitmuntend, niets is teveel gevraagd en de communicatie verloopt heel prettig. Al met al een plek waar we sinds jaren komen, het voelt echt als thuiskomen in Haus Ellen Theresia
          Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Ellen Theresia in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Ellen Theresia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Ellen Theresia scoort een 9.78 uit 10 op basis van 93 reviews.