Chalet Mühlberg ****

Mühlberg
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,3

29 reviews over Chalet Mühlberg in het Nederlands

Prachtig chalet in een mooie omgeving!

Petra, 4-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Door de goede routebeschrijving hadden we het chalet snel gevonden. Mooie plek met super uitzicht. De woning is ruim, schoon en leuk ingericht. Er zijn twee badkamers waarvan een met sauna. Op het terras kun je lekker zitten en genieten van het uitzicht. In een straal van 30 km kun je veel dingen ondernemen. Wandelen, zwemmen, waterval en uitzichtpunten bekijken en bijvoorbeeld een gezellig dagje naar zell am see. Kortom wij hebben ons uitstekend vermaakt!
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Super plek met mooi uitzicht over het dal!

JvdLaak, 3-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim en gezellig chalet en van alle gemaken voorzien! Mooie ligging met uitzicht op het dal. Je moet een klein stukje omhoog rijden maar dan heb je ook wat.

Er is duidelijk aandacht besteed aan de inrichting. Het Chalet is voorzien van sauna en zelfs wasmachine en droogtrommel. De badkamers zijn ruim en netjes afgewerkt .Het is ook echt voor 8 personen ingericht. Voldoende zitplaatsen in de woonkamer en je zult niet gauw servicegoed of bestek te kort komen.

Op een kleine 10 min rijden vind je 2 skigebieden. Wildkogel is ideaal voor gezinnen en wil je km's maken dan ga je naar de Kitzbüheler Alpen. Heb je dan nog niet genoeg dan ben je in 30 min in Koningleiten of Zell am See. Kortom skimogelijkheden genoeg!

Gereisd met vrienden in januari 2013

schitterende vakantie woning

Harry Blokzijl, 29-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een weekje herfstvakantie in chalet Muhlberg en genoten van alles wat het chalet en omgeving te bieden heeft.

Kom al jaren in dit gebied en heb de keuze op dit chalet gemaakt vanwege de vele positieve beoordelingen. En de keuze is juist geweest. Een prachtige gerenoveerde woning op een helling net boven het dal met schitterend vrij uitzicht. De woning is van alle gemakken voorzien. Sauna, de 2 badkamers, goede en mooie keuken, heerlijk zitten bankstel en kwaliteit bedden, grote tv.

De complimenten van ons en mede vakantiegangers aan de eigenaar die er alles aan gedaan heeft om het voor zijn gasten naar de zin te maken. We waren met 3 stellen en 2 kinderen van 14 en 18 jaar. De ruimte in de woning was ruim voldoende dat er voor iedereen een plaats is om zich te vermaken.

Hierbij kunnen we dan ook voor zoekende vakantiegangers het chalet van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Fantastische locatie

Jan ter Steege, 9-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet is in zijn geheel onlangs gerenoveerd en nieuw ingericht. Het geheel ziet er fantastisch uit en is compleet en luxe ingericht.
Gereisd met vrienden in september 2012

Een prachtig chalet op een mooie plek !

Jan, 8-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een topweekend ! Weer waren er met 5 collega's om een weekend te gaan golfen (dicht in de buurt). Een prachtig chalet tegen de berghelling. Een klein beetje afgelegen en toch dicht bij het dorp. Mooi uitzicht met balkon en terras op het zuiden. Verder is het chalet ruim en over compleet. Open keuken met vaatwasser, oven, 2 badkamers met 1 sauna, 3 slaapkamers met 8 bedden (lekkere matrassen), grote kamer met tv en wifi, 2 parkeerplaatsen met 1 carport enz, enz. Gehele inrichting is zo goed als nieuw. Kortom wij waren zeer tevreden en gaan er zeker nog een keer gebruik van maken ! Lijkt me ook een ideale plek voor de wintersport. Je moet alleen een klein eindje rijden naar de lift (goed te doen) en heb je misschien sneeuwkettingen nodig om boven te komen. Verder zie ik alleen maar voordelen. Familie Meurs bedankt !
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Perfect thuis komen!

Ivar van Veen, 29-7-2012

Zelf ben ik geen skifanaat en daarom bezoek ik de alpen graag in de zomer om lekker te wandelen. Vanuit Chalet Muhlberg kun je prachtige wandelingen maken, iets berg opwaarts is al een wandelpad dat leidt langs prachtige watervallen en uitzichten. Na 2 uur wandelen is er een goed restaurant om te lunchen en aan te sterken om vervolgens de top te bereiken.

We hebben erg geboft met het weer, veel zon en een lichte alpen bries. Het was een fantastische frisse start van de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Zeer ruime, luxe en mooi gelegen woning

Willem van der Sluijs, 18-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4

Prima huis met alle faciliteiten. Vooraf goed geïnformeerd over de locatie. Het huis is schoon en goed geoutilleerd.

Vanaf het dorp Mühlbach is het nog wel 1,2km omhoog met stijgingspercentages tussen 7 en 15% en gemiddeld 10%. Even rekening houden met fietsen en zeker sneeuwkettingen in de winter.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig!

Harold & Marion, 14-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn een week in chalet Muhlberg geweest, een prachtig Oostenrijks huis.  Het huis is lekker ruim en licht, met aan 3 zijden doorlopende ruime balkons met zowel zon-, als schaduwplekken met overal zitjes, rustig gelegen en een absoluut prachtig uitzicht op de bergen. De woonkamer is ruim opgezet en gezellig ingericht, de (2) badkamers zijn luxe, waarvan 1 met sauna. Een top keuken en natuurlijk een BBQ. We hebben genoten van het huis en de omgeving, een oprechte aanrader, juist ook buiten de wintermaanden om!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een geweldige ervaring!

Henk, 14-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen winter zijn we in chalet Muhlberg geweest en het was genieten! Het uitzicht is werkelijk schitterend en we zijn heerlijk tot rust gekomen. Het huis is prachtig, met haar typische Oostenrijkse uitstraling en is volledig modern gerenoveerd, ruim opgezet en compleet ingericht.  Dichtbij o.a. skilift de Smaragdbahn (de rodelbaan is echt top, 14 km!!) en na een dag skiën is het heerlijk relaxen in de sauna. Er zijn 2 luxe badkamers. In de ruime woonkamer kan iedereen een eigen plekje opzoeken om rustig een boekje te lezen, lekker een film te kijken of juist gezellig met z'n allen aan de lange tafel zitten bij de traditionele haard. Een top-locatie!
Gereisd met vrienden in december 2011

Geweldige luxe en comfort!

Henk, 14-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen winter zijn we in chalet Muhlberg geweest en het was genieten! Het uitzicht is werkelijk schitterend en we zijn heerlijk tot rust gekomen. Het huis is prachtig, met haar typische Oostenrijkse uitstraling en is volledig modern gerenoveerd, ruim opgezet en compleet ingericht.  Dichtbij o.a. skilift de Smaragdbahn (de rodelbaan is echt top, 14 km!!) en na een dag skiën is het heerlijk relaxen in de sauna. Er zijn 2 luxe badkamers. In de ruime woonkamer kan iedereen een eigen plekje opzoeken om rustig een boekje te lezen, lekker een film te kijken of juist gezellig met z'n allen aan de lange tafel zitten en genieten van de traditionele haard. Een top-locatie!
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Mühlberg in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Mühlberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Mühlberg scoort een 9.35 uit 10 op basis van 30 reviews.