9,4

29 reviews over Chalet Mühlberg in het Nederlands

fantastisch!

Jan v M, 22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Veel ruimte en luxe. Zelf een heerlijke sauna.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Schitterend en mooi chalet op perfecte locatie!

Frank, 17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het chalet ligt in een idyllische omgeving met schitterde uitzicht. Het chalet is ruim opgezet en heeft een goed interieur. Het chalet was goed schoongemaakt en voorzien van alle gemakken. De ligging van het chalet is mooi tussen de skigebieden bramberg en kitzbuhel. Beide skigebieden zijn met de auto in 15 minuten te bereiken.
Gereisd met vrienden in maart 2016

mooie chalet met een prachtig uitzicht

robon, 17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een geweldig weekend in de ruime en nette Chalet. De pistes waren op ong 5/10 minuten rijden prima te bezoeken. Aan zon beetje alles is gedacht in de chalet. En als je van het skiën weerkomt drink je met een prachtig uitzicht vanaf het balkon nog een lekker Oostenrijks biertje in de zon
Gereisd met vrienden in maart 2016

Adembenemende plek en een fantastisch Chalet !

Putjesschepper, 12-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Unieke lokatie voor mensen die van de echte bergwereld houden !!
Gereisd familie in mei 2015

Weer een fantastische tijd

Hvp, 10-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze keer een lang weekend. Het weer was heerlijk en hebben zelfs gebruik gemaakt van de BBQ en op het balkon gezeten. Natuurlijk heerlijk over de pistes gegaan. Het nieuwe broodrooster is een aanvulling. We konden nu 4 tegelijkertijd roosteren, iedereen blij. Een prima plek!
Gereisd met vrienden in maart 2015

Helemaal ok

W. v.d.Schaaf, 2-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een week gebivakkeerd in chalet Muhlberg. Alles is prima in orde daar. Heerlijke sauna, mooi uitzicht vanaf het balkon op de vallei en het dorp. Genoeg (sportieve) mogelijkheden in de buurt. In het dorp Mittersill is een goede supermarkt, maar ook leuke andere winkeltjes. Het huis is voorzien van opgemaakte bedden en badhanddoeken. Natuurlijk ook internet. De keuken is iets aan de kleine kant, maar goed voorzien. Er was volop sneeuw, en met pistes en een rodelbaan in de buurt genoeg actie. Gelukkig niet overdreven druk!
Gereisd met vrienden in januari 2015

Erg gezellig huis!

Leo de Nijs, 1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben het hier heerlijk gehad. Alles was aanwezig: sauna, 2 grote badkamers, heerlijke bedden en zelfs een mixer! Een geweldig uitzicht vanaf het ruime balkon! Het contact met eigenaar Ronald verliep zeer prettig, hij bood een geweldige service! Niets dan lof!
Gereisd met vrienden in januari 2015

super mooi huis op een mooie plek

Diana, 20-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een heel erg mooi huis. Alles wat je voor een vakantie nodig hebt is er aanwezig. De beide badkamers zijn lekker ruim. Tevens is er een sauna aanwezig om lekker te relaxen. De keuken is van alle gemakken en benodigdheden voorzien. De bedden zijn heel goed. Ook de woonkamer is zeer goed uitgerust. Het uitzicht op het dal en de bergen is super vanuit de woonkamer en het balkon.Bij aankomst voelden we ons er al gelijk thuis. Het huis ligt op vijf minuten rijden tussen twee skiliften/skigebieden in. In onze periode hebben we genoeg sneeuw gehad. Wij hebben echt genoten en vonden het de prijs zeker waard!
Gereisd met vrienden in februari 2014

Prachtig huis

Marijn, 24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nu voor de derde keer in Chalet Mulbach geweest. Het huis is weer goed bevallen. Afwisselend geskied in Bramberg en de Kitzbuhler Alpen. Beide gebieden zijn in iets meer dan 5 minuten bereikbaar met de auto. Dit keer ook de rodel sleetjes gebruikt en veel plezier gehad. Oefening baart kunst!

Prima plek voor een fantastische wintersport vakantie.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Wederom geweldig, blijft een aanrader!

Haroldpk, 17-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben weer ontzettend genoten van ons verblijf in dit chalet en het schitterende uitzicht. Bij aankomst waren we verrast door het weer verbeterde fraaie chalet wat authentiek Oostenrijks aandoet, maar toch echt comfortabel is en van alle moderne gemakken is voorzien.

Het Chalet biedt een garantie voor een fijne vakantie gezien zijn ligging met het mooie uitzicht op het nationaal park Hohe Taurn. De balkons en het terras liggen fijn in de zon en bij teveel warmte kun je een schaduwplek opzoeken. Omgeving is ideaal, een mooi meertje in de buurt, een zwembad op een paar kilometer. Gelukkig hadden wij de houtkachel niet nodig maar ik kan me voorstellen dat het hier ook in de winter een genot is om vakantie te vieren.

Mijn dank gaat ook uit naar de verhuurder die bijzonder goed voor de accommodatie zorgt, niets ontbreekt en het boeken heel makkelijk maakt.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Mühlberg in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Mühlberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Mühlberg scoort een 9.35 uit 10 op basis van 30 reviews.