Chalet Kitzbüheler Alpen ****

Kitzbüheler Alpen
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

64 reviews over Chalet Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Gaaf...paar dagen vol avontuur!

Karst Neervoort, 24-9-2017

Rust, ruimte en natuur.

Gezellig chalet, goed onderhouden, knus en gezellig met fijne keuken en badkamers.

Vlak mij de Krimmler watervallen en mooie bergpassen.

Een echte omgeving voor wandelaars en fietsers.(ATB)

Gereisd met vrienden in september 2017

Sfeervol chalet en van alle gemakken voorzien

Ciska, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week genoten in dit chalet.

Het sfeervolle chalet is goed onderhouden en van veel gemakken voorzien.

De inventaris is meer dan voldoende

De service van de eigenaren was uitstekend.

Vanaf het terras prachtig uitzicht over de Oostenrijkse bergen. Vanaf het chalet kun je mooie wandeltochten maken in de bergen. Het zwembad in Mittersill is een aanrader. Bakkertje op loopafstand voor de verse broodjes 's ochtends.

Het nabijgelegen skigebied kennen we van een eerdere vakantie in deze buurt. Voor de wintersport komen we dan ook graag hier terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig !

Frank Reinold, 28-2-2017

Het Ideale Chalet !

Van alle gemakken voorzien en zeer smaakvol ingericht.

Sauna, bubbelbad, heerlijke bedden, zeer voldoende kastruimte.

Je kan merken dat de familie die dit chalet bezit er zelf ook erg blij mee is.

Prima plek voor een heerlijke wintersport week.

Ook de ligging prima, alles op korte afstand...piste, supermarkt en evt de skibus.

Een Aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kitzbüheler Alpen bij:

Een fijn huis om je vakantie door te brengen.

Zijlstra, 7-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen januari met 2 gezinnen (13 volwassen en een baby) gebruik gemaakt van dit huis die van alle gemakken is voorzien en hebben van een heerlijke skivakantie genoten. We zouden het zo nog een keer overdoen.
    Gereisd met vrienden in januari 2017

Aanrader!

Miranda, 22-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben de kerst doorgebracht in dit heerlijke chalet met twee gezinnen. Het chalet is van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, grote oven, magnetron, wasmachine, houtkachel en niet te vergeten bubbelbad en sauna. (De kinderen vonden het bubbelbad met de gekleurde lichtjes geweldig.) Maar er liggen ook spelletjes, het hout voor de houtkachel ligt klaar en er is wasmiddel voor de wasmachine. De eigenaren hebben echt overal aan gedacht. Bij aankomst stond er zelfs een gevulde kerstboom klaar :-).Ondanks dat er weinig sneeuw lag, hebben we echt een heerlijke week gehad. De pistes waren goed geprepareerd en buurjongen Jelle bleek een zeer geliefde snowboard leraar voor onze dochters (6,8 en 11).

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Geweldig

Fam. Leusink, 8-11-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon huisje, erg knus en gezellig. Bedden slapen heerlijk en van alle gemakken voorzien zoals sauna ruime badkamer met bubbelbad, wasmachine magnetron en oven houtkachel
    Gereisd met partner in november 2016

Super!

René, 14-10-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Erg goed verzorgd knus chalet. Ligt in super centraal gebied in Salzburg omringd door Tirol. Mooie omgeving voor diverse activiteiten; skiën, wandelen, mountainbiken, relaxen. Ideaal voor mensen die van natuur houden en fresh air!

Huis zeer geschikt voor zowel jonge gezinnen als ouderen. Of gewoon met de gehele familie!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Heerlijk luxe chalet

Ron en Janny Harzevoort, 9-10-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een heerlijk chalet, er is aan alles gedacht.

Alles van goede kwaliteit, zelfs de stofzuiger is een Miele!

Zeer compleet chalet, met een heerlijk ligbad met bubbels en jet-stream, sauna, was/droogcombinatie, afwasmachine, oven, magnetron etc.

In de directe omgeving is van alles te vinden.

Heerlijke wandelpaden, leuke plaatsen om te bezoeken zoals, Zell Am See en Kitzbühl.

Het chalet ligt in een rustige omgeving, hierdoor veel privacy.

Op een paar minuten vind je verschillende kabel banen, die ook in de zomer open zijn.

Het chalet was erg schoon en netjes.

En voor kleine kinderen erg vriendelijk, traphekjes, kinderstoel, kinderbedje en in de tuin een schommel en kinderspeelhuisje.

We hebben geweldig genoten van dit heerlijke chalet.

Zeer aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Aanrader!

R. Hendriks, 18-7-2016

Erg leuk vakantiehuisje met aardig wat luxe voorzieningen; sauna, bubbelbad, douchecabine, 2 WC's, was/droger combinatie, internet, smart TV, borstelen, DVD's en een luxe keuken, dus als het weer een keer tegen zou zitten hoef je je echt niet te vervelen. Ook is er een overkapte veranda met goed zitmeubilair. De auto kan naast de deur geparkeerd worden, ideaal.

De omgeving is overigens prachtig. Mooie uitzichten, een goede bakker op 5 minuten loopafstand en de rest (buitenzwembad, binnenzwembaden, restaurants, kabelbanen, wandel- en fietsroutes) zijn met de auto nooit meer dan een kwartiertje rijden. Verder kan ook, richting de Grossglockner of Gerloss, er is werkelijk genoeg te zien en te doen. In het huisje ligt een map met allerlei tips als het aan inspiratie zou ontbreken.

We hebben verscheidene keren restaurants bezocht en zijn altijd zeer tevreden en goed gevuld huiswaarts gekeerd. De bediening is vriendelijk en de sfeer altijd gemoedelijk.

De huismeester, een erg aardige mevrouw van middelbare leeftijd is zeer behulpzaam en vriendelijk. Zij woont samen met haar man naast het huisje.

Als we een minpunt op moeten noemen, zou dat wel de overlast van vliegen zijn. De nabijheid van stallen is leuk voor de kinderen (onze kinderen hebben echt vrienden gemaakt met een "paardengezin" in een weitje in de buurt en wilden elke dag wel op visite als het zou kunnen maar al deze dieren in de directe omgeving brengen helaas ook vliegen overlast met zich mee.

Ook zijn we wel eens wat mieren in huis tegen gekomen, maar dat is leven in de natuur voor je, helemaal in een houten huis uiteraard. Wij vonden het niet echt een probleem, de beestjes bleven altijd uit onze buurt en gingen hun eigen weg.

Gelukkig is het huisje rondom voorzien van horren en een vliegengordijn alsmede een anti-vliegenlamp en een vliegenmepper. Als het warm is ben je blij dat dat voorhanden is want ondanks deze voorzieningen komen er toch altijd wel vliegen binnen.

Qua ruimte zou ik er niet voor kiezen om met 8 personen in dit huisje te verblijven, tenzij je er uitsluitend slaapt.

Beneden is het “knus” en met 8 volwassenen moet goed je best doen om elkaar niet voor de voeten te lopen. Maximaal 6 volwassenen of 4 volwassenen met 2 middelgrote of 4 kleine kinderen zou mijn advies zijn voor een prettig verblijf maar dat is natuurlijk een subjectief standpunt.

Al met al een echte aanrader voor een zeer redelijke prijs en ik zou er zeker weer een keer naartoe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastisch!

Martijn Benschop, 14-5-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

In mei 2016 zijn we met ons gezin in dit chalet geweest. We hebben een heerlijke week gehad. Het chalet is schoon, ruim en voorzien van alle gemakken. Beneden een gezellige eethoek, een zitgedeelte met “Kachelofen” (gratis hout!) en een prima sauna. Boven zijn 3 prima slaapkamers en een ruime badkamer met whirlpool. Buiten is een veranda waar je ’s middags heerlijk in de zon kunt zitten.

Het chalet ligt in een klein dorpje van waaruit je direct leuke wandelingen kunt maken. Op een paar minuten lopen zit een bakkertje waar je ’s ochtends een lekker broodje kan halen. Op 10 minuten rijden zit een supermarkt voor de grote boodschappen. Er ligt een informatiemap waarin heel veel leuke uitjes zijn beschreven, ook als het weer wat minder is.

Je merkt dat de eigenaar echt zijn best heeft gedaan om er iets moois van te maken. En dat is zeker gelukt. We boeken wel vaker een huisje, maar dit is zonder meer een van de allerbeste waar we zijn geweest.

Het contact met de eigenaar verliep prima. Bij het boeken ontvingen we een dikke enveloppe met informatie over het huisje en de omgeving zodat we ons alvast konden oriënteren.

Leuke tips voor de omgeving:

-Krimmler Watervallen: via prima voetpaden naar een fantastisch mooie waterval (hoogste van de Alpen!)

-Familienland Pillerseetal: een klein pretpakje waar je met wat jongere kinderen een hele leuke dag kan hebben

-Grosslockner Hochalpenstrasse: een autorit naar de hoogste bergen van Oostenrijk. In mei lag daar nog bijna 3 meter sneeuw!

-Kristallbad: prima zwembad bij een dagje slecht weer

Wij zijn hier in het voorjaar geweest, maar het is ook een aanrader voor de wintersport. In de buurt zijn een aantal grote liften die je in één ruk naar de skigebieden brengen.

Kortom: echt een aanrader voor een leuk weekje weg

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kitzbüheler Alpen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kitzbüheler Alpen in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kitzbüheler Alpen scoort een 9.39 uit 10 op basis van 66 reviews.