Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis PronebenGut in het Nederlands

Al 20 jaar naar Proneben Gut

Tom, 9-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk, proper, behulpzaam, alles wat een vakantie moet hebben. We komen hier al 20 jaar (zowel in de winter, als soms in de zomer). Dit zegt genoeg, denk ik.
Gereisd familie in januari 2013

Werkelijk top!

b_lesteluhu, 24-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen hier al een jaar of 6 in de winter en deze keer dan in de nieuwe chalets (Kuschelhutte). De chalets zijn echte topklasse. De apartementen in/aan de boerderij overigens ook maar die zijn vanzelfsprekend 'ouder' maar verder prima geoutilleerd.

Maar wat hier ook vooral top is, is de plek, de sfeer en de eigenaarsfamilie. Ook een enorme aanrader voor gezinnen met jongere kinderen. Die van ons (10,11) vermaken zich enorm.

De piste zijn 5 minuten rijden, desgewenst brengt de eigenaar je erheen. Het skigebied is nog wat onontdekt door Nederlanders maar is echt top, zowel voor beginners (of eigenlijk 'vooral' door een megalange 'blauwe') als voor medium en gevorderd. Geen sleepliften.

Gewoon een enorme aanrader, doen.

Gereisd familie in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis PronebenGut in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis PronebenGut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis PronebenGut scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.