9,3

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,6

38 reviews over Appartement MandlWand Lodge in het Nederlands

Fantastisch, knus en gezellig!!!

Twan, 15-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een super locatie op een fantastische plek!! Heerlijk genoten van de rust en omgeving. Wij zijn 1 week geweest, maar dit is veel te kort met wat er in de omgeving te doen is.

Britt en Maikel voorzien de gasten van alle nodige informatie, zodat je de juiste invulling aan de dag kunt geven. Daarnaast is de veranda de ideale plaats om informatie en ervaringen met andere gasten te delen.

Wij denken er zeker over na om in de toekomst nog eens terug te gaan!!

Prachtige logde en omgeving

Fam. Driessen, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aanrader!! Wat een heerlijke bijzondere plek in de bergen! Luxe, sfeervolle en hele schone appartementen. Voor kids genoeg te doen (met elkaar) rondom en in de logde. Onder de patio met terrasverwarmers is het goed toeven na een dagje uit in de omgeving. Michael en Britt zijn gastvrij en geven je een hoop leuke tips voor trips en leuke almhutten! Wij komen graag terug!

Thuis in Oostenrijk!

Familie Weijers, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wil je tot rust komen en je kinderen een fantastische tijd laten beleven, dan is Mandlwand Lodge dé plek waar je moet zijn. Er is zeer veel te doen of te bezoeken in de omgeving (per auto). In en om de lodge wordt alles in de puntjes geregeld en verzorgd door Britt en Maikel. Een fantastische plek waar je je echt thuis voelt! Tip: wij hebben meerdere malen heerlijk (en betaalbaar) gegeten bij Restaurant Grünholz; zo'n 1,5 km van de lodge.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie plek helaas weinig gastvrijheid

P., 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie lodge waar aan alles is gedacht, leuke speelruimte voor kids buiten maar we misten echte gastvrijheid, wij moesten bijv bij aankomst een uur buiten wachten voordat we naar ons appartement mochten. Raar dat er op een drukke wisseldag maar 1 iemand aanwezig is. Veel geluidsoverlast gehad van de TV ruimte voor de kids die naast ons appartement lag en waar alle kids zich tot laat in de avond begaven. Werd weinig aan gedaan. Wezenlijke interesse in de gasten is er niet. De lodge zelf is goed verzorgd.
Britt de Groot,
Beste Vpl, wij betreuren jullie ervaring in onze lodge. Dat gasten bij aankomst even (in het zonnetje) moesten wachten kwam door een samenloop van omstandigheden: we hadden 2 zieke schoonmakers waardoor mijn vrouw op aankomsttijd nog bezig was het laatste appartement schoon te maken en er 5 gasten tegelijk aankwamen. U heeft ons 1 maal geinformeerd inzake de kinderen die nog na 20uur in de speelruimte speelden. Wij hebben toen actie ondernomen. Wanneer dit op andere dagen ook het geval was, hadden wij dit graag gehoord en actie ondernomen.

Tja!

JJ, 6-8-2017

Er zijn bergen, een (snel) weg en er stroomt een beek. 😀

Als je dit niet erg vindt, dan is dit DE plek! Een heerlijke oase van rust en comfort, waarbij de eigenaren Britt en Maikel altijd voor je klaar staan.

Gereisd familie in augustus 2017

het was super fantastisch. woorden schieten tekort

roland en marjolein verheij, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles aan deze appartementen is perfekt en de eigenaren britt en maikel hebben het super voor elkaar. alles is tot in de perfektie gedaan. de appartementen zijn supermooi / ruim en alles zit erin. broodjes in de ochtend zijn vers en goed en in de omgeving zeer mooie wandelgebieden en almen. britt en maikel geven ook continue tips als je dit wilt en zijn zeer gastvrij. wij kunnen dit aan iedereen adviseren. dit soort gastvrijheid maak je weinig meer mee
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig verblijf in de bergen!!!!

Cindy, 4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn een week(begin aigustus) hier geweest en dat was eigenlijk veel te kort! Alles hier straalt rust, natuur en klasse uit. Ons appartement was op de bovenste verdieping en wat was het uitzicht adembenemend zelfs s'nachts (een prachtige sterrenhemel). Ik was niet van ons balkon af te slaan zelfs met al die heerlijke zitjes in de tuin. Er is ook een sauna aanwezig en dat is ook een echte aanrader. Wij waren hier met onze 2 kinderen van 10 en 14 jaar en onze vrienden met een zoon van 15 jaar. We hebben de mooiste wandelingen gemaakt, autotochten , heerlijke kaasfondue op aanraden van Britt en Micheal, gezwommen, rodelen, met de lift naar boven en lekker geluierd. Kortom een heerlijke week maar ik zie aan alle reacties dat we niet de enige zijn. En er zillen nog vele volgen!!
Gereisd familie in juli 2017

Rust, smaakvol, prachtige natuur, zoveel te doen

Annemarie en Pim, 27-7-2017

Wat een hoogwaardig afgewerkte en smaakvolle lodge op een prachtige rustige plek in de natuur met een heerlijke tuin met hangmatten en ligstoelen en een sauna en hottub, en je eigen fijne prive-terras. En wat is er veel te doen in de omgeving: prachtige wandelingen, almhutten met de mooiste uitzichten, fijnste ligstoelen en het lekkerste (vaak biologische eten), Salzburg, Burg Hohenwerfen, de zoutmijn, de zomerrodelbahn en nog veel meer. En zeer vriendelijke en meedenkende eigenaren. Wij willen terug!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek en prachtige lodge

Clarisse, 13-7-2017

Een vakantie in de MandlWand Lodge is een ware beleving. Een fantastische plek met adembenemend uitzicht (een ansichtkaart is er niks bij) en Maikel en Britt hebben aan werkelijk alles gedacht. Prachtige appartementen, fraaie tuin met speelgelegenheid voor de kinderen, sauna en hot-tub, rustige plekjes waar je even kunt zitten met een wijntje en een boek en heerlijke hangmatten waar je de hele dag in kunt vertoeven. Een dagje slecht weer? Pak een gratis poncho bij de receptie, lees de 'to do's bij slecht weer' die Britt en Maikel speciaal voor deze dagen hebben bedacht en het wordt een dag om nooit te vergeten. Wij hebben meer dan genoten de afgelopen twee weken en we komen zeker terug. De rust en sereniteit spreken ons enorm aan. Tel daar de omgeving en de smaakvolle inrichting bij op en je vakantie is compleet. Ook aan de kinderen is gedacht. Prachtige stapelbedden of een babybedje, kinderstoelen en een knuffelbeest voor de kleintjes bij aankomst. Kortom: boeken maar!
Gereisd familie in juni 2017

Vakantie ten top!

Fam. Vandewaerde, 1-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn kritische mensen betreft ons vakantieverblijf, maar hier viel niets op aan te merken! Prachtige omgeving, geweldig voor kinderen, rustgevend, heerlijke massages, gastvrijheid ten top met goede tips voor activiteiten in de omgeving,...
Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MandlWand Lodge in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MandlWand Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MandlWand Lodge scoort een 9.33 uit 10 op basis van 38 reviews.