Appartement MandlWand Lodge

42 reviews over Appartement MandlWand Lodge in het Nederlands

uitstekend

Bart en Edith, 24-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

fantastische accomodatie , heel mooie omgeving, sympathieke gastheer en dame. We hebben elke minuut genoten , was een bijzondere ervaring en ook prettig met de eigenaren die er zijn als je ze nodig hebt en vol enthousiasme advies geven over locaties en locale bezienswaardigheden. Passie voor hun vak is duidelijk te zien en te merken. wat een buitenkans voor Oostenrijk gangers die zorgeloos vakantie willen vieren.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische lodge, omgeving en mensen

Fam Kerskes, 18-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat staat de Mandlwand Lodge op een geweldige plek, de appartementen zijn fantastisch en van alle gemakken voorzien. Omgeving is ronduit schitterend met een pracht uitzicht op de Mandlwand. Kers op de taart zijn Britt en Maikel die van je verblijf een fantastische tijd maken. Zowel binnen als buiten de Lodge. Uitgebreide tips over etablissementen en wandelroutes. Een absolute aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Ziet er mooi uit maar valt verder tegen.

Tippipangpang, 27-8-2017

Op het uiterlijk valt niet veel op te merken. Dat is ook het geene wat Maikel graag wil horen. Hij heeft bij aankomt nog net geen heel boek met allemaal regels en probeert op elk dingetje naar mijn idee geld uit je zak te kloppen. Als je houd van opbieden tegen elkaar en het bijna verplichte gezellig doen met andere gasten dan is dot echt wat voor jou. Hoog kraagje omhoog gehalte.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Britt en Maikel de Groot, Eigenaar, 11-9-2017
Beste heer/mevrouw Tippipangpang, wij betreuren uw negatieve ervaring in de Lodge maar herkennen ons niet in uw commentaar. Wij hadden uw feedback dan ook graag persoonlijk ontvangst genomen, aangezien wij onze service altijd verder willen verbeteren. Wij vragen u vriendelijk om alsnog persoonlijk contact met ons op te nemen via info@mwlodge.com zodat u uw klachten nader toe kunt lichten. Wij staan u graag te woord en gaan ervan uit dat hier sprake is van misinterpretatie. Alvast hartelijk bedankt.

Volop genieten!!

Familie Allemekinders, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldige vakantie gehad in Oostenrijk bij Britt en Maikel in hun prachtige, knusse en gezellige Mandlwandlodge. De appartementen zijn zo schoon en zien er zo netjes uit alsof het lijkt dat je de 1e gasten bent. We hebben ons in de 2 weken dat we er waren geen moment verveeld. Zoveel te doen in de omgeving!! Britt en Maikel hebben ons leuke tips gegeven. En dan de prachtige omgeving rondom de lodge. Heerlijk koffie drinken en genieten van het mooie uitzicht! En 's avonds een drankje doen samen met de andere gasten onder de gezellige, verwarmde veranda. Alle complimenten voor Britt en Maikel!!! We komen graag terug!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, knus en gezellig!!!

Twan, 15-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een super locatie op een fantastische plek!! Heerlijk genoten van de rust en omgeving. Wij zijn 1 week geweest, maar dit is veel te kort met wat er in de omgeving te doen is.

Britt en Maikel voorzien de gasten van alle nodige informatie, zodat je de juiste invulling aan de dag kunt geven. Daarnaast is de veranda de ideale plaats om informatie en ervaringen met andere gasten te delen.

Wij denken er zeker over na om in de toekomst nog eens terug te gaan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige logde en omgeving

Fam. Driessen, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aanrader!! Wat een heerlijke bijzondere plek in de bergen! Luxe, sfeervolle en hele schone appartementen. Voor kids genoeg te doen (met elkaar) rondom en in de logde. Onder de patio met terrasverwarmers is het goed toeven na een dagje uit in de omgeving. Michael en Britt zijn gastvrij en geven je een hoop leuke tips voor trips en leuke almhutten! Wij komen graag terug!

Thuis in Oostenrijk!

Familie Weijers, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wil je tot rust komen en je kinderen een fantastische tijd laten beleven, dan is Mandlwand Lodge dé plek waar je moet zijn. Er is zeer veel te doen of te bezoeken in de omgeving (per auto). In en om de lodge wordt alles in de puntjes geregeld en verzorgd door Britt en Maikel. Een fantastische plek waar je je echt thuis voelt! Tip: wij hebben meerdere malen heerlijk (en betaalbaar) gegeten bij Restaurant Grünholz; zo'n 1,5 km van de lodge.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie plek helaas weinig gastvrijheid

P., 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie lodge waar aan alles is gedacht, leuke speelruimte voor kids buiten maar we misten echte gastvrijheid, wij moesten bijv bij aankomst een uur buiten wachten voordat we naar ons appartement mochten. Raar dat er op een drukke wisseldag maar 1 iemand aanwezig is. Veel geluidsoverlast gehad van de TV ruimte voor de kids die naast ons appartement lag en waar alle kids zich tot laat in de avond begaven. Werd weinig aan gedaan. Wezenlijke interesse in de gasten is er niet. De lodge zelf is goed verzorgd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Maikel & Britt, Eigenaar, 9-8-2017
Beste Vpl, wij betreuren jullie ervaring in onze lodge. Dat gasten bij aankomst even (in het zonnetje) moesten wachten kwam door een samenloop van omstandigheden: we hadden 2 zieke schoonmakers waardoor mijn vrouw op aankomsttijd nog bezig was het laatste appartement schoon te maken en er 5 gasten tegelijk aankwamen. U heeft ons 1 maal geinformeerd inzake de kinderen die nog na 20uur in de speelruimte speelden. Wij hebben toen actie ondernomen. Wanneer dit op andere dagen ook het geval was, hadden wij dit graag gehoord en actie ondernomen.

Tja!

JJ, 6-8-2017

Er zijn bergen, een (snel) weg en er stroomt een beek. 😀

Als je dit niet erg vindt, dan is dit DE plek! Een heerlijke oase van rust en comfort, waarbij de eigenaren Britt en Maikel altijd voor je klaar staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

het was super fantastisch. woorden schieten tekort

roland en marjolein verheij, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles aan deze appartementen is perfekt en de eigenaren britt en maikel hebben het super voor elkaar. alles is tot in de perfektie gedaan. de appartementen zijn supermooi / ruim en alles zit erin. broodjes in de ochtend zijn vers en goed en in de omgeving zeer mooie wandelgebieden en almen. britt en maikel geven ook continue tips als je dit wilt en zijn zeer gastvrij. wij kunnen dit aan iedereen adviseren. dit soort gastvrijheid maak je weinig meer mee
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MandlWand Lodge in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MandlWand Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MandlWand Lodge scoort een 9.3 uit 10 op basis van 42 reviews.