Hotel Karla ****

51 reviews over Hotel Karla in het Nederlands

Heel goed

Ad Zandee, 1-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

zorgzaam geinteresteerd in de gasten behulpzaam recepcioniste nederlandse animatie o.a kegelbaan disco luchtgeweerschieten kinderspeelhoek ,sauna infraroodcabine,e.d .personeel vriendelijk
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Heerlijk hotel, aanrader!

Dione, 30-8-2017

Tops:

-de zeer ruime familliesuite met groot balkon waar wij verbleven (5 personen)

-het zwembad

-kleinschalig, gemoedelijk hotel

-de all-in formule met prima eten, taart en cocktails

- Mauterndorf is een leuk dorpje in een prachtige omgeving

Tips:

-voor ons een teleurstelling dat dit hotel niet aangesloten bleek te zijn bij de Lungaukaart (deze kaart kun je niet zelf aanschaffen), waardoor je voor alle bergbanen, kastelen, outdoorparken het volle pond moet betalen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vriendelijke eigenaren, grote familiekamers.

Luna, 11-8-2017

We zijn een week in dit hotel geweest in een grote familiekamer. Ontbijt was oké, niet al te veel keuze en elke dag hetzelfde. Elke avond een menu met keuze uit twee verschillende hoofdgerechten bestaande uit vlees of vis. Soep en nagerecht was voor iedereen hetzelfde.Wij hebben geen enkele avond een buffet gezien.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Karla bij:

Voor de tweede keer een geweldige vakantie gehad!

Hetty, 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel is super. Ligging is heel mooi. Inrichting ietwat gedateerd maar superschoon en functioneel. Eigenaren en personeel supervriendelijk, niets is hun teveel. Eten geweldig, voor onze dochter die vegetariër is, werden de heerlijkste gerechten gemaakt. All inclusive formule geweldig. Voor de kinderen genoeg te doen, zowel buiten als binnen. De eigenaar organiseert vaak activiteiten voor de avond, zoals (boog)schieten, karaoke, disco, voor iedereen iets. Door het enthousiaste team en de vriendelijkheid moet je je hier wel thuis voelen. We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en weten zeker dat we terug gaan komen.

lekker

Jos en Jacqueline vd Berg, 16-7-2017

Net terug van 2 weekjes Karla. Kan hier alleen maar positief over zijn. Het hotel is ietwat gedateerd maar alles doet het,niets is kapot en bovenal superschoon. De all in is super,eten was lekker en genoeg keuze. In 2 weken niet 1 keer hetzelfde gehad. Ondanks dat de eigenaren en het personeel keihard werkt is men altijd vriendelijk en behulpzaam.Niets is hun teveel. Verder vonden wij de wellnes ook lekker. In de omgeving kan je lekker wandelen. Er is genoeg te doen. Als je iets zoekt in deze regio is dit hotel zeker aan te bevelen.

Geweldig genoten!!

Paula, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel op een centrale plek. Goede prijs/kwaliteit verhouding!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige reis, heel leuk hotel,...

Benault Dominique, 11-7-2017

We hebben een heel leuk verblijf gehad in Hotel Karla. De mensen zijn er super vriendelijk, heel behulpzaam, altijd goedgezind. Het eten is heerlijk en meer dan ruim voldoende, 1 keer per week is er een buffet voorzien, iedere dag 2 cocktails. Kamers zijn zeer ruim, we hadden de eerste dag een probleempje met bed en direct werd dit door de eigenaar opgelost. Het is zeker een hotel om naar toe te gaan, wij kunnen het jullie aanraden

Verwennerij

Koenders, 2-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed: de ontvangst, het lekkere eten en de fantastische eigenaren en medewerkers maken het dat wij optimaal konden genieten en ontspannen. tijdens een hele leuke vakantie. waar wij van genoten hebben is de entourage en de gezellig losse sfeer wat er hing aan de bar.

Zeer geschikt! ook voor gezinnen met kinderen (klein en groot)

Tip: kunnen wij niet bedenken.

Top: Blijf zo doorgaan met jullie gezelligheid!

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch hotel met bijzonder aardige mensen

hanny, 27-6-2017

Het eten is prima, heerlijk ontbijt met de mogelijkheid om een lunchpakketje klaar te maken. van 12 tot 13.00 uur kun je er ook lunchen en 's avonds is er een heerlijk keuze menu met salade buffet. Er is een mooi groot zwembad waar ik 's morgens en 's middags gebruik van heb gemaakt. Handdoeken liggen bij de receptie daarvoor. Op het grasveld bij het zwembad staan ligstoelen en schommelstoelen om lekker te relaxen. Het all inclusive is heel goed. Iedere dag staan er 2 andere cocktails op de kaart. De eigenaren zijn zeer warme en vriendelijke mensen. Je voelt je er echt thuis. Het is een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. kortom: hotel Karla is een prima hotel voor een goede prijs. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer aan te raden hotel!!

P.M. Claassen, 26-6-2017

Het all inclusive arrangement is meer dan all inclusive. Het is de 4 sterren meer dan waard.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Karla bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karla in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karla scoort een 9.21 uit 10 op basis van 51 reviews.