Hotel Salzburgerhof ***

• Ligging t.o.v. pistes7,5

73 reviews over Hotel Salzburgerhof in het Nederlands

Kan beter, niet duur

Brenda, 21-8-2017

Wij kregen geen eigen eettafel maar moesten deze (kleine) 4 persoonstafel delen met andere gasten. Dit vonden we erg tegenvallen en eigenlijk niet kunnen. Door ons opgelost door te wachten met eten totdat anderen klaar waren en dan aan die tafel te eten. Helaas was dan ook vaak niet alles meer beschikbaar van het salade buffet. En ook het dessert bij de italiaanse avond was op. Iets anders ervoor in de plaats kon ook niet. Het ijs was ook "op". Wij drinken heel matig en dan heb je niet zoveel aan all inclusive. Ook omdat de wijn en de frisdrank niet lekker waren. De kamer was prima en het hotel lag vlakbij het centrum dus dat was ook ok. Voor wat je betaalt en wat je krijgt is het goed. Je mag niet meer verwachten voor dat geld.
Gereisd met partner in augustus 2017

Opnieuw prima verzorgd tijdens onze skiweek

Pieter van der Have, 25-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Goed verzorgde maaltijden inclusief bier en locale wijn. Vriendelijke bediening en gastvrije ontvangst door Renate de gastvrouw van hotel Salzburgerhof. Kamer die we hadden was wel een beetje gedateerd.

Skibus vertrekt op 5 minuten lopen afstand naar Abergbaan en verder tot aan Dienten. Mooi skigebied met ongeveer 150 km aaneengesloten skipistes.

Gereisd met partner in maart 2017

Prijs/kwaliteit verhouding prima.

Anoniem, 19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schone kamer, lekker bed

Elke dag werd de kamer schoongemaakt

Goed werkend sanitair, voldoende handdoeken en zeep

Alles werkte op de kamer, alle gloeilampen deden het

Heerlijk ontbijt met de laatste dagen een nieuwe koffiemachine

Keuze menu voor het diner met gratis drankjes, was prima, gevarieerd en lekker.

Lieve eigenaren, alles is goed georganiseerd van aankomst tot en met vertrek.

Heel aardig bedienend personeel.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima en schoon hotel, goed eten, attente eigenaar

Anoniem, 11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Weekje wintersport : prima en rustig hotel, eten wat prima en zeker voldoende, schone kamer met goed werkend sanitair en attente eigenaren (ze brachten mij met eigen vervoer naar de arts na een val op de piste). Wel jammer dat er alleen wifi in de lobby is. Het skigebied is minder geschikt voor beginners.
Gereisd met vrienden in februari 2017

nix mis mee

ben van hooff, 15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

nix mis met het hotel deze mensen (Gunther en Renate) proberen nog iets te verdienen aan deze formule (all inclusieve) waarop ook bepaalde losers op af komen die alles voor nix willen en dan ook nog commentaar leveren maar helemaal niet te bekrompen zijn om s'Morgens broodjes met veel beleg mee te nemen voor de gehele ski dag waarbij het buffet ook nog een mooie spreuk staat van (Eet je fit maar neem niets mee) maar die losers kunnen niet lezen en in de Avond een paar minuten voor sluiting van all inclusieve nog maar een paar drankjes per persoon te gaan halen of anders daarna ( na sluiting van all inclusieve) helemaal niet te beroerd een flesje wijn uit de kamer te gaan halen en de glazen te vullen Van het hotel en decadent door te gaan met misbruiken van en deze schrijft uit ervaring nogmaals met deze mensen is nix mis mee de groeten Aan De goeie kopen de goeie daar gelaten de groetjes
Gereisd met partner in september 2016

Prima Hotel, goede ligging, schone en nette kamers

Ger Meelker, 13-9-2016

Over het Hotel hebben absoluut geen klachten. Het eten en drinken is prima. Wij hadden All In en is ons prima bevallen, geen gezeur over een comsumptie die je wel zelf bij de bar moet ophalen. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam bij b.v. uitleg van de omgeving. Maria Alm ligt mooi centraal voor allerlei bezieswaardigheden. Hotel Salzburgerhof is zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2016

prima,ondanks vnl negatieve reacties,goed bevallen

joop, 13-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zomervakantie geweest. Ontbijt prima en voldoende keus. Avondeten mag soms wat meer zijn , maar verder prima (mag uitgebreider, bijv geen aparte extra groente). Kamers netjes. Barman (jonge man) zeer vriendelijk en netjes. Verder personeel niet zeer spraakzaam. Allinn tot 22.00 uur ( wel alles zelf halen). Daarna zeer rustig. Leuk dorp. Met diverse leuke restaurants. Combinatie : dit hotel zonder Allinn zou wat mij betreft top zijn. Prima onderkomen en desnoods rondom genieten van restaurants en omgeving
Gereisd met vrienden in juli 2016

Goed hotel

Lucas en Martine, 31-7-2016

wij hadden de all-in formule en voor de prijs die we betaalden was dat heel behoorlijk. De kamer had alles wat je nodig hebt. Het eten was goed.
Gereisd met partner in mei 2016

Niet nogmaals, zéér onklantvriendelijk

maartenpw, 27-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg mooi hotel, goede kamers, zeer goede bedden.. Schone badkamer, op het plafond wel schimmels door vochtigheid door slechte ventilatie. Mooi uitzicht vanuit hotel... Ontbijt elke dag hetzelfde, om de dag een gekookt ei, yoghurt, muesli. Lunch is erg slecht, iedere dag soep als lunch van de avond daarvoor, brood van de ochtend, geen broodbeleg. We vroegen om broodbeleg, kon niet geserveerd worden, wel kan je een lunchpakket kopen van 8 euro. Het avondeten heb je niet genoeg aan, bijv. 4 mini aardappeltjes en het toetje is een stukje taart van 4x4 cm...

Kort samengevat : niet nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekende kamer en uitstekende verzorging

Henk, 31-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles was goed. Er behoefd verder niets toegevoegd te worden.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salzburgerhof scoort een 6.88 uit 10 op basis van 75 reviews.