Appartement Haus Sion Maria Alm ****

Appartement Haus Sion Maria Alm
Haus Sion Maria Alm
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Sion Maria Alm bij:

62 reviews over Appartement Haus Sion Maria Alm in het Nederlands

Prachtig!

Anouk, Utrecht, 7-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier een heerlijke vakantie genoten. Op het appartement was werkelijk niets aan te merken. Het is ruim, schoon en dichtbij het dorp gelegen. De ruime terrassen met haar prachtige uitzicht ideaal.

Het dorp Maria Alm vonden we gezellig en levendig zonder dat je kunt spreken van massa toerisme. Leuke en goede restaurants in overvloed. Het is ook een zeer mooi en gevarieerd wandelgebied. Je hoeft niet steeds de auto te pakken, vanuit het dorp zijn vele wandelingen te aken.

De ontvangst door beheerder Jan was uitstekend!

Wij gaan eigenlijk bijna nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, we houden van nieuwe dingen. Maar hier gaan we binnen enkele jaren zeker terug. Dat zegt eigenlijk alles.

Vriendelijk dank Jan en eigenaren van Haus Sion!

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk vakantiehuis in een prachtige omgeving

Maarten V, 31-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn samen in mei in dit mooie vakantiehuis geweest. De omgeving is prachtig, de ligging ideaal en in 10 min te voet ben je in het dorp. Alles is aanwezig en goed verzorgd. We komen zeker terug nu we deze accommodatie ontdekt hebben, volgende keer graag 2 weken
Gereisd met partner in mei 2016

"Toppertje"

Annie Moonen, 31-5-2015

Onze vakantie was ondanks het slechte weer genieten van het begin tot het einde.

Fijne accommodatie (beetje gehorig) en ligt lekker rustig, is het laatste huis van de straat. En U bent zo in het gezellige centrum.

Hartelijk ontvangst door Sybrand bij aankomst. Alles was spik & span, zeer vriendelijk Nederlandse eigenaars en een mooie wandelomgeving.

Gonny & Sybrand werken keihard op de achtergrond om het U zo goed als mogelijk naar Uw zin te maken en dat vindt U in alles terug.

Gereisd met partner in mei 2015

alles voortreffelijk geregeld

Mike, 19-4-2015
    • Ligging t.o.v. pistes9

Inmiddels zijn we stamgasten in Haus Sion, en nog altijd dik tevreden en voor iedereen een echte aanrader. Wees er wel snel bij want de hoogseizoenen zijn snel volgeboek. Vanaf winter 2015 2016 krijgen ze er een appartement bij op de 1e etage. Een super luxe appartement voor 10 personen. Deze hebben we voor volgend jaar geboekt
    Gereisd met vrienden in maart 2015

een mooie gastvrije woning in een gezellig dorp

J.van den Berg, 18-1-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben met veel plezier onze wintersportvakantie doorgebracht in deze comfortabele woning.

De vriendelijke eigenaar heeft ons goed geïnformeerd over de mogelijkheden in en om het huis en de omgeving.

Gereisd met vrienden in januari 2015

wij doen er een 10 bij :-)

Ina verhagen, 4-10-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

heerlijk in het voorseizoen, samen met onze vrienden patricia en jonathan een weekje Maria Alm gedaan. De goede beoordelin van Haus Sion hebben de eigenaren echt waar gemaakt. Top! We hebben ons thuis gevoelt in het prachtige appartement. Daarnaast waren de bedden al opgemaakt en lagen de handdoeken al klaar. De bergen in de direkte omgeving zijn prachtig om te wandelen en te fietsen. Een echte aanrader!
    Gereisd met vrienden in juni 2014

een echte 10 waard

patricia de la forte, 4-10-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

deze zomer samen met onze vrienden ina en dimitri verbleven in Haus Sion. Zeer gastvrij ontvangen en keurige en vooral schone accommodatie. Alles is aanwezig en zelfs nl televisie. Op vakantie heb je het niet nodig, maar het is wel lekker om eens het nieuws of de voetbal te kijken. De omgeving is prachtig. Heerlijk hebben we gewandeld en de mannen hebben op de mountainbike de bergen verkent. Demtijd was veel te kort dus hebben we gelijk voor volgend jaar weer gereserveerd. Trouwens Zell am See en Salzburg zijn zeker een bezoek waard.
    Gereisd met vrienden in juni 2014

Fantastische plek

Joop en Nel Ory, 13-7-2014
    • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement Haus Sion in Maria Alm (Saalfelden)

Zeer rustige buurt en een geweldig appartement. Super netjes en met alle gemakken voorzien, zoals ijskast, vaatwasser en een geweldig goed bed. Gratis internet en TV met Nederlandse zenders. Fijn terras met tafel en stoeltjes, dus buiten ontbijten is mogelijk. Bovendien tuinstoelen te gebruiken. Zeer gastvrije eigenaars, die alle tijd nemen je het naar de zin te maken. In een woord "Een Aanrader' We komen dus zeker terug!

Goeie parkeerplaats voor de auto enz.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig huis met zeer vriendelijke eigenaren

Familie Oster, 31-1-2014
    • Ligging t.o.v. pistes7

Erg schoon, mooi ingericht, voldoende ruimte, gewoon een heerlijk huis, waar wij met 3 gezinnen (18 mensen) een hele fijne kerstweek hebben doorgebracht. Hartelijke ontvangst door de familie Welles, die ook de rest van de week vriendelijk en verzorgend voor ons zijn geweest. Een huis waar je echt thuis voelt en toch ook op je zelf kunt zijn, elk appartement/studio heeft zijn eigen faciliteiten. En er is een fijne sauna met bubbelbad in het huis. Naar de pistes is een auto wel handig, bus kan ook maar die rijdt niet helemaal op de aangegeven tijden.
    Gereisd met vrienden in december 2013

Adres om aan te bevelen bij vrienden

Guido Martens, 30-11-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

we komen nu voor de vietde keer in Haus Sion. Elke keer opnieuw is het genieten van de gastvrijheid, mooie omgeving en het appartement wat suikerschoon is. echt aan te bevelen
    Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sion Maria Alm in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sion Maria Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Sion Maria Alm scoort een 9.62 uit 10 op basis van 63 reviews.