Appartement Landhaus Sonnheim ****

Landhaus Sonnheim
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,8

183 reviews over Appartement Landhaus Sonnheim in het Nederlands

Prachtig appartement en heel fijne gastfamilie

Kik Vranken, 11-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk appartement voorzien van alle luxe. Vooral luxe en handig waren de twee badkamers. Prachtig gemaakt, Rob. Rob en Eveline waren zeer gastvrij en ontzettend behulpzaam. Iedere vraag werd binnen no time afgehandeld. De infomap was overduidelijk en rijk voorzien van tips. Lofer is een klein plaatsje, maar de bergen er omheen zijn majestueus en het is er heerlijk wandelen. Eigenlijk heb je niet meer nodig. Als je van volksvermaak houdt, in de zomermaanden zijn er verschillende keren per week muziekevenementen in het dorp. De sfeer is dan erg gezellig. Nogmaals onze complimenten voor de prachtige afwerking van de appartementen en de gastvrijheid.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke ligging, mooi appartement

Evinl, 4-9-2016

Het (gratis) Steinerbad voor de deur is natuurlijk heerlijk als het dertig graden is. Leuke afwisselend bad met riviertje waarop je met banden kon drijven. Daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Het appartement (Grubhorndl) was sfeervol ingericht. Twee badkamers, mooie handdoeken en een keuken dat van alle gemakken voorzien is. Jammer dat de gastenkaarten het vaak niet deden. (Bij de bergbaan en bij het zwembad wisten ze meteen dat wij van Sonnheim waren.) De eigenaren waren heel vriendelijk, geïnteresseerd of alles goed was. Maar je moest veel zaken navragen die wellicht ook in een infomap gezet kunnen worden (bijv. waar kun je je was doen, hoe lever ik mijn sleutel in als er niemand thuis is, handdoeken/lakens wissel moet je vragen)? Lofer is een aanrader. Schattig dorp met smalle straten, bergbaan om de hoek, mooie wandel- en fietsroutes, veel restaurants. Wij hebben hier een topvakantie gehad.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
    Rob - eigenaar Landhaus Sonnheim, owner, 7-9-2016
    Beste Evinl, bedankt voor het schrijven van een Review! In al onze appartementen ligt een infomap waarin wij uitvoerig ingaan op tal van onderwerpen waaronder die door jullie genoemd. Zo worden handdoeken automatisch door ons na 1 week gewisseld (bij verblijf langer dan 7 dagen) en is ook het tussendoor wisselen van handdoeken mogelijk. Om de frequentie daarvan af te spreken moeten gasten wel even bij ons langskomen! In de infomap staat bijv. ook dat sleutels bij vertrek in het appartement achtergelaten kunnen worden. Helaas blijkt ons ieder keer weer dat mensen de infomap niet lezen waardoor er misverstanden ontstaan. Met de Sommercard hebben wij dit jaar inderdaad in het midden van het zomerseizoen wat problemen gehad. Dit had te maken met een versleten printerkop waardoor de barcodes op de SC niet scherp genoeg afgedrukt werden. Een nieuwe laserprinter heeft het probleem opgelost. Overigens heeft dit probleem geen nadelige consequenties voor onze gasten gehad (ook voor jullie niet)

Het beste startpunt voor een wintersport in Lofer!

Addinga, 10-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi schoon en ruim appartement. Zeer gunstige ligging ten opzichte van centrum en piste. Uitermate geschikt voor een gezin met kinderen. Faciliteiten op hoog niveau! Een week was tekort, kortom aanbevelingswaardig.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Ontzettend mooie omgeving Sneeuw en Zon

Willemsen, 4-4-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gebied om in rond te rijden, van de zomer met de mountainbike. Mooi gebied om te wandelen en erg schone lucht
      Gereisd met vrienden in maart 2016

Wat een prachtig appartement!

Irene, 1-4-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk groot appartement, van alles voorzien, dit in combinatie met de gezellige bar en sauna maakt het top. Keuken is goed uitgerust, wat het mogelijk maakt om ook in het appartement lekker te eten. Eveline en Rob zijn erg gastvrij. Ook de skileraren en personeel in de restaurants zijn vriendelijk. De prijs/kwaliteit is er uitstekend. Wij komen zeker terug!
      Gereisd met vrienden in maart 2016

Zeer goede accommodatie

Frans Kouwenhoven, 20-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Landhuis Sonnheim is een voortreffelijke apartementen loacatie. Dit jaar 10 jarig bestaan. Appartementen zijn zeer goed onderhouden.Tevens sauna en bar in de kelder. Goede ski mogelijkheden op loopafstand.

fantastische

Jennifer Uilenbroek, 20-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Het apartement is vlak bij de pistes en je bent zo in het dorp.Alles kan je prima lopend doen maar wil je meer winkels bezoeken kan je der met de auto komen.Voor de rest geen comentaar het was genieten!
      Gereisd met partner in maart 2016

Super accommodatie. Terugkomen waard.

Conny Kouwenhoven, 18-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Fijne accommodatie met gezellige gastvrouw/-heer. Winterdag perfect uitgangspunt voor wie wil skiën. Minder dan 5 minutenlopen naar de lift en dalafdeling eindigt bijna in de achtertuin. In september zeer goede wandelmogelijkheden.

Einfach super!

Smit, 14-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Lofer is een klein gemoedelijk dorp. Skigebied is erg overzichtelijk geschikt voor families, beginners en voor gevorderden geschikt voor een paar dagen. Grotere skigebieden zijn binnen een half uur aan te rijden.

Appartementen van Landhaus Sonnheim hebben een hoog afwerkingsniveau, zijn schoon, compleet, en vooral gezellig. Bedden zijn prima, lekker groot.

Familie Schellevis is vriendelijk, hulpvaardig indien nodig.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

MESK, 12-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Sonnheim heeft gezellige, comfortabele, ruime appartementen in een gezellig huis onderaan de piste in.
      Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Sonnheim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Sonnheim in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Sonnheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Sonnheim scoort een 9.75 uit 10 op basis van 215 reviews.