Pension Auer in Lofer

Pension Auer in Lofer
Auer in Lofer

1 review over Pension Auer in Lofer in het Nederlands

Een grote aanrader qua pension en ligging

Jan Willem Kooi, 28-6-2010

We hebben dit pension bij toeval op internet gevonden terwijl we een vakantiewoning voor oostenrijk zochten. We zijn gewend met de tent op vakantie te gaan dus het was een hele omschakeling. De meeste vakantiewoningen in Oostenrijk blijken vooral op wintersport ingericht te zijn. Dus een keuken met een zithoek wat ook gelijk de woonkamer is.

In dit geval is dat helemaal niet aan de orde. Mooie apartementen met ruime indeling. Aparte woonkamer, keuken, badkamer en in ons geval één slaapkamer.

Wij hebben een appartement in de nok van de woning met een grandioos uitzicht vanaf het balkom over het dal.

Tevens is er een geheel nieuw overdekt zwembad met mooie sauna, douches en toiletten.

Het centrum van Lofer is maar 200 meter met o.a. een bakker, slager en heerlijke pizzeria.

Het enige minpuntje is misschien dat de 1e en 2e verdieping aan de achterkant een iets minder goed uitzicht hebben en dat de website niet alles (het mooie) laat zien. Zeker een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Auer in Lofer in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Auer in Lofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Auer in Lofer scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.